Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunnellaanko teidän päiväkodeissa Lordia??? :(

Vierailija
21.11.2006 |

Minusta ihan kamalaa ku 4,5v tulee hoidosta ja hokee että taas oli lordia päiväkodissa... Miettikää, kuuluuko oikeasti se hirviö sinne pienten päiväkotiin jo ennen kouluikää jne? Eikö lapset saa olla lapsia ja kasvaa päiväkodissa ilman rokkia tai siis heviä??? Olen kyllä ollu kauhuissani... Ja asian otinkin puheeksi siellä...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3-vuotias tyttö laulaa Hard rock hallelujaa siinä missä Viisi pientä ankkaa tai Rati riti rallaakin. Eikä mua haittaa ollenkaan, että tyttö tykkää Lordista, vaikka itse en fani olekaan.

Tytön päiväkotiryhmässä ainakin kolmella on Lordi-paita ja useita Lordi-pipoja olen myös nähnyt. Pitäisikö nekin kieltää, ja pakottaa kaikki pukemaan kiva kissa/koira/pupukuvioinen paita ja raidallinen pipo päälleen?

Vierailija
2/31 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siis. Päällähän saa olla mitä vaan mutta tarkennukseksi että mun poika on siellä kuntoutuksellisista syistä ja en millään käsitä että tuo lordi riiviö olis kasvatusta, tarpeellista varsinkaan. Todella tarkkaan on mietitty pojalle tärkeät jutut ja ihmettelen senkin takia suuresti että tämäkö on käsitys ammati ihmisellä käsitys adhd pojan kuntoutuksesta? Ja vaikka ei olisikaan kuntoutus juttu niin silti juttu on tosi outo. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolella oli loordit mukana!

Vierailija
4/31 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on minustakin niin pelottavan ja yököttävän näköisiä, että en edes halua katsoa kuvia niistä!

Ja se musiikki... huoh.. no nei todellakaan ole ainakaan lastenlauluja.

Vierailija
5/31 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu vaan menee niin että jos lapsille siis tuossa iässä pitää jo kuunteluttaa musiikki ihan laidasta lukien niin se vois tapahtua kotona? Ei, ei minun järkeen kyllä mene millään... Ap

Vierailija
6/31 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli tosi hieno esitys

Vierailija
7/31 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne teidän lapset rappiolle joudu jos kuuntelevat Lordia

Vierailija
8/31 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kasvattajien filosofinen ohje henkilökunnalle tässä asiassa... ja panna hiukkasen palautetta menemään... ottaa kyllä päähän. AP

Vierailija
9/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä AP:n kanssa siitä, että hirviöt eivät kuulu päiväkotiin. Kasvattajat ovat tässä todella sokeita. Vastustan myös halloweenia. Päiväkotilapsista osa pelkää tätä päivää ja siihen kuuluvia ilmiöitä, eivätkä aikuiset osaa lohduttaa?

Vierailija
11/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan soittaisi lapsille Lordia edes kotona. Kauhua se on ollut jo alusta alkaen vaikka hirviöpuvuille naureskeltiinkin. Kauhun lisäksi viime vuosina on aiheet menneet aika paljon seksinkin puolelle, olihan viisuaikaankin jo se Who's Your Daddy.

Vierailija
12/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsille sopivaa!

Vierailija
13/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soiteta, mutta kotona poika 2v fanittaa Megadethia. Hangar 18 ja Tornado of Souls uppoavat parhaiten. Tällä menolla pitää raivata moshpit keittiöön kun poikaa tanssituttaa niin kovasti.

Vierailija
14/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille ainakin kaikkia seksilauluja soitettiin. Vain sillä oli väliä mitä näkyi ulospäin. Jos niitä julkisella paikalla lauloi niin turpaan tuli ilman selitystä.

Vierailija
15/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu ja Kerttu, Punahilkka, Prinsessa Ruusunen ja monet muut sadut ovat nykymittapuulla ajateltuna todella pelottavia ja raakoja. Pitääkö nekin kieltää? No ei.

Turvallisessa ympäristössä kerrottuna pelottavilla tarinoilla on oma roolinsa tunteiden kehityksessä. Toki pitää kuulostella lasta yksilönä, osalle voi vaikka Kolme pientä porsastaki mennä yli. Lordi menee hyvin samaan kastiin.

Vierailija
16/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia ei voi kuunnella kuin lastenlauluja ja satuja. Radion kuuntelu kielletty, omien lempibändien levyjen kuunteleminen kielletty.

Vierailija
17/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin Lordia tai muuta raskaampaa musiikkia lasten antaa kuunnella kuin jotain Ariana Grandeja sun muita.

Vierailija
18/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on heavyssä tai rockissa? Onko perseenpyöritysdisco härskeine sanoituksineen kuitenkin ihan ok?

Vierailija
19/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen: Miksi kieltää lapsilta rokki ja/tai hevi?

Ap, kuinka kovaa sulle naurettiin pk:ssa kun aloit avautumaan asiasta?

Vierailija
20/31 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lasten musiikkia. Jos on yhtään heviä /rokkia /muuta huonoa musiikkia ja hirviöitä niin EI. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi