Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaapa Teemalta klo 13:00 Pölynimurikauppiaat

Vierailija
23.02.2023 |

Siinä välittyy Suomikuva selkeimmillään. 😂

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää tyrkyttämistä. Kravatit kaulassa vaan kauppaa tekemään.

Vierailija
22/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole muuttunut. Suomalainen oli köyhä ja epävarma tuona aikana, sama jatkuu, kiitos SDP:n kurjistavan politiikan. Maksa vero, vero siellä, vero täällä, huomaa vero, katsos tästä täytyy maksaa VEROA.................mikään ei ole muuttunut, persaukinen kansa

Minkälaisen arvaat meidän yhteiskunnan olevan, jos ei olis näin korkeaa verotusta kuin meillä nyt on? Tosin voitais vetään käsijarrusta ja kääntää kelkka ympäri ja kokeilla Islannin mallia. Mutta ilman verojen maksamista meidän infra olisi kuin Puolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitä aikaa mun lapsuuden aikana, että tuli nämä pölyimuri kauppiaat, mutta onhan se nykyäänkin sitä, että kun ei ollut nettiä silloin, niin toki myy ja kehuu tuotettaan, niin miksi se olisi muuttunut yhtään myöhemmin elämässä, siis nykyään?  Onko nyt enemmän ihmisiä tässä nettimaailmassa, jotka kehuvat ja myyvät ovat jotenkin parempia ihmisiä tai vähemmän? Mun lapsuudessa tuli ovikelloa soittamaan myös nämä laitapuolen kulkijat, jotka pyysivät vaatteita itselleen ja aina mun äidillä oli antaa jotain vaatetta tai muuta apua. En ihan ymmärrä, että onko ihmisiltä nykyään kadonnut taju, että mitä oli ennen vanhaan tai nykyään? Kun se vanha ja nykyinen on ihan samaa, että myös yritykset myyvät ja kehuvat itseään? En usko, että pölyimurin ammatti ollut niistä kaikista helpoimpia ammatteja. 

Vierailija
24/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo dokumentti on klassikko ja hyvin osuva sen ajan kuvaus. Itse olen henkilö, jolle kaikenlainen tyrkyttämistyö olisi äärimmäinen kauhistus ja vihoviimeinen juttu, joten tämän dokkarin katselu aiheuttaa ihanaa myötäahdistusta.

Lisää tällaisia.

Vierailija
25/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta ohjaajalta on myös Katastrofin aineksia, näkyy Areenassa. Sekin ihan hyvä.

Vierailija
26/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin kuvaava dokumentti. Olen itsekin ollut myyntityössä ja tiedän että kun pitäisi yksityiselle myydä tuotetta johon ei oikein usko niin tekee kaikkensa peruakseen kaupat. Linkin urani myymällä ammattilaisille...noille mummoille ei vaan pystynyt. Ku niitin tätä kaveria joka tahallaan vetäytyi lähes valmiista kaupoista ja erosi. Tein juuri samoin.

Toisaalta samaistun myös siihen supermyyjään jolla oli kova pärjäämisen vimma ja tekemisen meininki. Tosi ammattilaiseksihan se se oli kehittynyt.

Omaa lahjomatonta kieltään tuo dokkari kertoi myös maaseudun vanhuksista jotka kaipaavat kovasti juttuseuraa. Tonnin imuri ostetaan vaikka paremman saisi puoleen hintaan. Halveksuttavaa liiketoimintaa kyllä.

Vierailija
27/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei v*ttu oikeasti!

Muistan pölynimurikauppiaan 80-luvulta. Se vetosi siihen, että minun pieni lapseni ei edes olisi pysynyt hengissä ilman hänen myymäänsä imuria. 😂

Niilloli pussillinen pölyä minkä kippasivat matolle mikåli kämppä oli liian siisti imuriesittelyyn.

Tosin oli hyvä imurikin kestämään. Nykyiset kotimyynti-imurit (LUX) on sellaista muovia että menee luukun saranat rikki sekä pohjasta etummainen pyörä jolloin koko pohja uusittava tai vaan liimattava laipallinen kalustepyörä sen paikalle.

Vierailija
28/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa katsottavaa. Myötähäpeä.

Tuo myyjä nainen oli kuvottava

Vierailija
29/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kauheeta!

Mun äiti ostin ton imurin ja ihan sama myyntipuhe ja imurointi ole showna. Järjettömän kallis imuri oli ja myöhemmin äiti katui!

Vierailija
30/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalta ohjaajalta on myös Katastrofin aineksia, näkyy Areenassa. Sekin ihan hyvä.

Kertoo mistä?

Vierailija
31/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli kirves ovipielessä sen kun otti käteen kyllä lähti pitsi ja imuri kaupustelijat. nykyään netissä jos mitäkin rohdos ja kanava kaupustelua joita ei edes kuluttaja asiamies tahdo saada poikki. 1kk ilmainen onkin elin ikäinen

Vierailija
32/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tuota tehomyynti naista .

Varmaan syönyt jotain masennuslääkettä tai kortisonia, hypomaaninen tyyli

Vierailija
33/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vielä haluaa takaisin noihin aikoihin.

Vierailija
34/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tuota tehomyynti naista .

Varmaan syönyt jotain masennuslääkettä tai kortisonia, hypomaaninen tyyli

Tuolla naisellahan oli syöpä ja tuohon aikaan hoidot taisivat olla vieläkin rajumpia ja tehottomampia kuin nykyään. Ties missiä hoidoissa tuo nainen oli ollut. Sairaaltahan tuo nainen kyllä näytti.

Vierailija
35/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hirveä on Autobonus

Vierailija
36/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen hirveä on Autobonus

Olen katsonut. Pölkkärikauppiaita ei voita mikään, mutta autobonuskin kannattaa katsoa.

Vierailija
37/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan löytyy YouTubesta koska vaan. Ei kukaan KATSO TELEVISIOSTA enää yhtään mitään.

Vierailija
38/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ei sikäli ollut huijaamista että ne imurit oli varsin laadukkaita, mutta hinnaltaan paljon kalliimpia kuin tavalliset imurit. Verkostomarkkinointi ja julkkisten myymät nettidieetit enemmän huijaamista ovat yleensä.

Vierailija
39/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N O s t O

Vierailija
40/42 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä imurilla tehtiin jotain hierontoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän