Lapsuuttaan köyhäksi kuvannut Sanna Marin asui lapsena Kruununhaassa
Marin kertoo, että hän on käynyt ensimmäisen luokan Helsingin Kruunuhaassa, jossa hän asui tuohon aikaan perheensä kanssa.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ae964ff3-5c09-49d3-947d-8802ee0…
Marin on myös kertonut kuinka Pirkkalassa heillä oli vaatimaton asunto ja köyhyyttä. Niin tuo vaatimaton asunto oli upouusi rivitalokolmio ja siinä asui siis kolme ihmistä eli todella tilavahko asunto tuohon aikaan 1990-luvulla.
Kommentit (153)
Oliko Kuopion miekkamurhaaja sukua?
Vierailija kirjoitti:
Marin kyllä sanonut, että hänellä ei ole ollut isää.
Tämä nyt ainakin on VALHE.443
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punanen tampere oli siis vaan parempi manipulaatiossa saada äänet, ei Kruunuhaka. On tää kyllä melkoinen satutäti ja huijari.
Tämä.
Ihan turhaan poistettu lainaus taas se oli minusta huiojausta puhua vaan "lapsuuteni oli köyhyydessä tampereella" lehtijutussa ei ainakaan yleisölle selvinnyt että se olikin Kruunuhaka ihan sitten se lapsuus.
Mäkin asun Punavuoressa, 20 neliön asunnossa vuokralla ja saan ruoka-apua tämänhetkiseen tilanteeseeni. Ihan niinkuin se missä käy koulua tai asuu korreloisi suoraan varallisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se olikin outo keissi kun vielä nimenomaan jahtasi sitä ukrainasta muuttamutta naista ja surmasi sen. Olikohan venäjämielisenä joutunut muuttamaan Suomeen? Tietääkö joku? Miksi oli niin kova viha juurikin ukrainalaisnaista kohtaan? Media tutkikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa nyt saatiin oma syntymätodistus-gate Suomeenkin! Ja ketkäs muutkaan apinoisi trumpilaisia kuin persut.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tämä merkki on takuu, että ketjussa on sitä
aitoa Perussuomalaisten vaalivaikuttamista.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kopioi ja liitä ylläoleva teksti havaitsemiisi
perussuomalaisten kirjoittamiin viesteihin
tai ketjuihin joilla pyritään vaikuttamaan
kevään2023 eduskuntavaaleihin.
👍
Vierailija kirjoitti:
Mäkin asun Punavuoressa, 20 neliön asunnossa vuokralla ja saan ruoka-apua tämänhetkiseen tilanteeseeni. Ihan niinkuin se missä käy koulua tai asuu korreloisi suoraan varallisuuden kanssa.
Jos kelpaisi edullisempi asunto vähän kauempaa, niin ei tarvitsisi ruoka-apua. Nämä ovat omia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Evvk, vai oletko sannuli itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olikin outo keissi kun vielä nimenomaan jahtasi sitä ukrainasta muuttamutta naista ja surmasi sen. Olikohan venäjämielisenä joutunut muuttamaan Suomeen? Tietääkö joku? Miksi oli niin kova viha juurikin ukrainalaisnaista kohtaan? Media tutkikaa.
Siinähän on pitänyt olla ihan hirmuinen kauna ja viha juuri ukrainasta muuttamutta naista kohtaan että oikein hankki miekat ja pelit ja uhrasi koko elämänsä ja meni koululle tolleen tappamaan raivossa. Mitä ihmettä siinä oli oikein takana? Miksi meille ei kerrota?
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko on asua Suomen kalleimmalla alueella? Täysin itseaiheutettua köyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin = korruptio, kokaiini, viina, valehtelu, pettäminen, hinkkaa sukuelintään muiden miesten reisiin, minä minä minä saan juhlia ja itkeä kun siitä tulee kamala haloo minä minä minä minä narsisti.
Narsistilla on kaksi tunnetta. Kateus ja viha. Sinuna miettisin tarkkaan kuka se narsisti täällä ehkä sittenkin on.
Marin, ilmiselvästi.
Yleensä narsisteilla on myös tapa syyttää muita ihmisiä narsisteiksi.
Ylilaudan uhriutujat. Sperma roiskuu taas, kun Marin oli lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No asunto saattoi olla ihan ok mutta muuten kai pienituloisia olivat. Eikös he saaneet jotain seurakunnan ruoka-apuakin vai miten se oli? Ja Marin oli itse mukana jossain seurakuntanuorissa? :D
Kyllähän Sanna pääministerin tuloillakin oli ilmaista aamiaista vailla. Ei se ruoka-avun hyväksikäyttäminen välttämättä tuloista mitään kerro.
Aamiaista vailla? Sama etu oli edellisilläkin pääministereillä, joten Marin ei ollut mitenkään sitä ilmaista aamiaista vaatimassa.
On täällä tietämätöntä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelan ei kuulu kustantaa sinulle luksusta! Pääkaupunkiseudulla asuminen on luksusta!
T: kokkarit
Olin monta kesää töissä Kruununhaassa ja siellä oli kyllä kaikenlaista hiihtäjää: alkkiksia puistossa, kodittomia kaivelemassa roskiksia, ihan tavallisia kansalaisia. No tietysti sitten joku Donner asui Etelärannassa ja Holkerikin jossain siellä.
Olin siis tarjoilijana ja myös kollegani asui Kruununhaassa pienellä tarjoilijan liksalla.
Marinin kohdalla on voinut olla, että tuo oli hänen edesmenneen isänsä - niin isä on siis kuollut vaikka kaikki eivät sitäkään tunnu tässä ketjuss tietävän - kämppä, ehkä perintösellainen. Ehkä he olivat vielä yhdessä kun Marin oli ekalla? Siis Marinin vanhemmat.
Pirkkalassa asuivat tosiaan jossain kunnan vuokratalossa sitten myöhemmin. Vähän kuin joku rivari jossain Tamperen Hallilassa ei sen kummempaa.
Ei Marinilla ole syytä keksiä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelan ei kuulu kustantaa sinulle luksusta! Pääkaupunkiseudulla asuminen on luksusta!
T: kokkarit
Aika moni kyllä muuttaa pois, kun aukeaa tilaisuus. 20-neliöinen koppi liikenneruuhkien keskellä on kaukana luksuksesta.
Eihän Kruununhaka nyt 90-luvun alussa mikään ihme paikka ollut. Ei toki mikään getto, mutta silloin hintataso oli normaalimpi kuin nykyään ja kyllä siellä pystyi tavallinen perhe asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko on asua Suomen kalleimmalla alueella? Täysin itseaiheutettua köyhyyttä.
Miten voi olla niin hankala ymmärtää että noilla kaleimillakin alueilla on melko halpoja kämppiä? Talot on vanhoja ja osa asunnoista on huonossa kunnossa ja hinnat ovat juuri sen mukaisia. Tietysti kaikki on kallista kun verrataan sinne johonkin Taka-Hikiän ghettoon.
Kateelliset jaksaa huudella. Missäs Orpo asusteli penskana ja missäs asuu nyt?
Nyt asuu miljoonalukaalissa ja verovaroista saa palkkansa nytkin. Ja se on teistä oikein että sen eläminen kustannetaan minunkin maksamista veroista. Hohhoijaa, tiedän kyllä ketä en äänestä vaikka kuinka trolleilette.
Niissä ammateissähän oppii pyörimään hyymehemmojen kanssa, noin yleensä siis, mitenkähän tässä?