Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nukutte puolisonne kanssa?

Vierailija
22.02.2023 |

Tuli tässä mieleen kun puolisoni valtaa aina sängyn. Nukumme saman peiton alla 160cm leveässä sängyssä. Eilen kävin vessassa yöllä ja takaisin tullessa huomaan puolison olevan keskellä sänkyä. Kaappaa siitä sitten kainaloon toki peiton alle. Tänään herätessä olen taas pyörinyt yön sellaisessa 60cm alueella kun toinen on työntänyt mut sängyn reunaan ja välillä lusikkaan ja kietoo itsensä ties miten ympärilleni.

Kuka teillä dominoi sängyssä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri huoneissa. Kuollut suhde, ei lainkaan läheisyyttä.

Miten niin ? Me on nukuttu vuosia eri huoneissa ja nukutaan jatkossakin, ei se läheisyyttä estä, päinvastoin. Minä en nukkuisi yhtään jos kuuntelisin kuorsausta yöt ja miehellä on joskus töihin neljäksi aamulla, miten nukkuisin kun soi herätys ja siinä alkaisi heräilemään ? Ja kyllä joskus taas tulee aamuyöllä kotiin ja taas minä heräsin kesken unien. Kyllä olisin todella kireä 24/7.

Vierailija
22/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä näköjään on paljon joiden suhteessa ei kipinöi. Kyllähän sitä läheisyyttä kaipais vaan ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin makuullaan, lauantaina yhdellä jalalla seisten ja sunnuntaisin lankkuna kahden tuolin päällä kasvot alaspäin.

Vierailija
24/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun miehen kainalossa... ja pyjamat päällä.

Vierailija
25/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun luona nukumme 180cm sängyssä omilla peitoillamme ja puolillamme. tilaa on riittävästi. Toki nukahdetaan usein "sylikkäin" lusikassa tms. Miehen luona vain  160cm ja yksi normaalikokoinen peitto. ja tykkään siitä enemmän. Mies on lähellä kun haluaa peiton alle. :) Pitäisikin heivata omasta sängystä se toinen peitto pois..

alasti nukumme ja parisuhdetta takana vasta 3 v

Vierailija
26/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri huoneissa. Kuollut suhde, ei lainkaan läheisyyttä.

Miten niin ? Me on nukuttu vuosia eri huoneissa ja nukutaan jatkossakin, ei se läheisyyttä estä, päinvastoin. Minä en nukkuisi yhtään jos kuuntelisin kuorsausta yöt ja miehellä on joskus töihin neljäksi aamulla, miten nukkuisin kun soi herätys ja siinä alkaisi heräilemään ? Ja kyllä joskus taas tulee aamuyöllä kotiin ja taas minä heräsin kesken unien. Kyllä olisin todella kireä 24/7.

Teidän suhdettako sanoin kuolleeksi?

Vierailija
27/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta vanhasta ukosta ei ole mihinkään.

Vierailija
28/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat peitot ja 180 leveä sänky. Mies tosin nukahtaa aina sohvalle ilman peittoa ja joku nhl peli pyörii taustalla ja aamulla kiroilee väsymystään, kun pitää taas lähtee töihin. Vkloppusin kömpii sänkyyn, jos pyydän häntä tulemaan katsomaan elokuvaa tai muuten vaan antamaan seksiä.

Vierailija
29/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 ja sama sänky, mutta välissä käyttämättä näköjään jäävä painopeitto rullalla, ettei vahingossakaan tapahdu kosketusta. Selät vastakkain.

Vierailija
30/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm leveä sänky. Nukutaan omilla puolillamme ja 1v tytär keskellä. Kaikilla omat peitot. Usein joku kissoistammekin nukkuu siellä sängyssä, mutta eipä noiden kulkemisia huomata. Yleensä nukumme kaikki hyvin, mutta mulla on ajoittain vaikeuksia kun heräilen yöllä. Silloin nukun jaksoja toisessa huoneessa, missä on myös hyvä sänky.

Vierailija
31/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

140 cm sänky - nukutaan saman peiton alla. Aloitetaan toisella puolikkaalla, mutta yön mittaan ajaudutaan "erilleen".

Sama.

Vierailija
32/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm sänky, yhteinen iso peitto, molemmat nukkuu pyörimättä omalla puolellaan. Välillä en edes huomaa että mies nukkuu omalla paikallaan - on niin hiljaa 😃

Vierailija
33/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla oma 180cm eri huoneissa

Vierailija
34/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nukutte saman peiton alla?

Ihan ensimmäiseksi hankkinaa omat peitot! Helpottaa huomattavasti nukkumista.

Vierailija
35/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa, miehen sairaus herättelee joten en minäkään nukkuisi.

Vierailija
36/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan maskit naamalla

Meilläkin on sellaset nahkaset ja suupallot.

Vierailija
37/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nukutte saman peiton alla?

Ihan ensimmäiseksi hankkinaa omat peitot! Helpottaa huomattavasti nukkumista.

Oi nii-inkö sinun mielestäsi...

Vierailija
38/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä näköjään on paljon joiden suhteessa ei kipinöi. Kyllähän sitä läheisyyttä kaipais vaan ei saa.

Tästä ketjustako päättelit?

Vierailija
39/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan ensin niin kivempi ja rennompi nukahtaa. Kiitos kun kysyit.

Vierailija
40/41 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma huone. Oma leveä sänky.

Huvittavaa, että tämä kommentti on saanut pelkkiä yläpeukkuja. Kun joku kysyy neuvoa ratkaista nukkumisongelma kun kumppani kuorsaa ja täällä sitten ehdottaa omia huoneita sekä omia sänkyjä, niin aina tulee saavikaupalla paskaa niskaan. Nyt tämä sitten onkin jokaisen mielestä loistava idea.