Kuinka nukutte puolisonne kanssa?
Tuli tässä mieleen kun puolisoni valtaa aina sängyn. Nukumme saman peiton alla 160cm leveässä sängyssä. Eilen kävin vessassa yöllä ja takaisin tullessa huomaan puolison olevan keskellä sänkyä. Kaappaa siitä sitten kainaloon toki peiton alle. Tänään herätessä olen taas pyörinyt yön sellaisessa 60cm alueella kun toinen on työntänyt mut sängyn reunaan ja välillä lusikkaan ja kietoo itsensä ties miten ympärilleni.
Kuka teillä dominoi sängyssä?
Kommentit (41)
Sänky 160 cm,omat peitot ja molemmat nukkuvat omalla puoliskollaan,ei ongelmaa.
Eri huoneissa, se takka molemmille hyvät unet. Läheisyyttä on hereillä ollessa.
Omat sängyt, omat huoneetkin.
Uni on molemmille niin tärkeää, että päädyimme tuohon ratkaisuun.
Minä tykkään valvoa myöhään ja katsoa telkkaa. Mies käy jo puoli kymmenen aikoihin koisimaan.
Meillä on 160 cm sänky ja yleensä se olen mä joka unissaan tunkee ja valtaa tilaa niin että mies nukkuu pienessä tilassa reunalla 🙈
En tykkää nukkua lusikassa.
140 cm sänky - nukutaan saman peiton alla. Aloitetaan toisella puolikkaalla, mutta yön mittaan ajaudutaan "erilleen".
Kaksi makuuhuonetta. Se kumpi häiriintyy, menee toiseen huoneeseen. Sängyt ovat suurinpiirtein samanlaiset kummassakin huoneessa.
Ei kai nyt naisten kanssa mitään nukuta sängyssä? Se on vaakamamboilua varten!
Päät eri suuntiin, tulpat korvissa.
Vuorotellen. Toinen on kipinävuorossa ja tähystää kun toinen nukkuu. Tunnin välein vaihto.
höh sun miehes vaan hakeutuu sua kohti ja meet karkuun (:
Eri huoneissa. Kuollut suhde, ei lainkaan läheisyyttä.
Yllätyin miten monet nukkuvat eri huoneissa.
Meillä sama sänky ja alasti kumpikin. Ihanaa.
Mies sammuneena eteisessä, vaimo naapurin Martin sängyssä.
Eri huoneissa. Olisi rasittavaa jos joku kuorsais siinä vierellä. Mulla sängyssä kaverina vaan kissa ja se ei häiritse.
Tällein talvella eri kerroksissa. Kesällä mies taas tarkenee nukkua mun kanssa. Mulla 180cm jossa nukun keskellä. Mies 160cm tai nyt kun vaihtoi vierashuoneeseen niin 140cm.