Miten saisi uuden sängyn huonekaluliikkeestä kun minulla ei ole kyytiä?
Verkkokaupasta tilatessa ei taas tiedä kantaako ne sisälle saakka.
Kommentit (54)
Kun tilaat kuljetuksen ja kasaamisen myös, niin kyllä ne sen ihan oikealle paikalleen kasaa, eikä eteiseen/ulko-oven eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka olet yhteydessä sinne verkkokauppaan, että kuljetus pitää olla sisälle saakka? ikealla toi on ainakin valittavissa, toki sitten maksaa enemmän ja kuljetus voi mennä vähän pitemmälle, kun autossa pitää olla kaksi henkilöä mukana. Ja lisämaksusta vievät vanhan sängyn pois mennessään.
Olin jo yhteydessä sotkaan mutta siellä vain arvailtiin
Itse kävelen Sotkaan myymällä ja teen siellä käteiskaupat aina.Sovin kuljetus ja maksan ilolla siitä.Pääsen vahasta eroon.Oli kyse vuode tai patja ja uusi soffa.Mitään ongelmia asian kanssa ei koskaan ollut. Kun pesukonen vaihdan menen gigantti ostan uuden ja sovin vanha viedään vaihdossa ,pientä korvausta vastaan.Olet uusi avuton.Ps, kotiin jaetavat ilaislehdet eri aluiden usein ilmotus pientä rahasumaa vastaan kuljettavat sorti asemalle esim,soffan.Kuolin pesän tavaroita ei.Sama alat lukee ilmasiksi nitä netissä oman alueesi,Kuin netistä kirkko ja kaupunki lrhti.Sielläkin on ilmotuksia halvalla kuljetus sortti asemalle.Rahalla saa apua,Mitän ei ilmasiksi tänä päivänä.
Tilasin pyykkikoneen ihan myymälässä käymällä ja sovin siinä että kuljetus ja asennus. Kaiken piti olla selvää ja myyjä oli ohjelmoinut jo koneelta kuljetuksen ja asennuksen ja oli lyömässä loppusummaa kassaan kun sanoi, että ainiin, onhan tässä kerrostalossa hissi. Johon minä, että ei. Ja siihen peruuntui kaupat, koska kuulemma kotiinkuljetusta ja asennusta ei saa ilman hissiä, koska kuljetusliike/asennusliike ei suostu kantamaan tuotteita portaita pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka olet yhteydessä sinne verkkokauppaan, että kuljetus pitää olla sisälle saakka? ikealla toi on ainakin valittavissa, toki sitten maksaa enemmän ja kuljetus voi mennä vähän pitemmälle, kun autossa pitää olla kaksi henkilöä mukana. Ja lisämaksusta vievät vanhan sängyn pois mennessään.
Olin jo yhteydessä sotkaan mutta siellä vain arvailtiin
Kannattanee ostaa huonekalunsa ihan oikeista kaupoista. Varsinkin jos palvelu on tuota luokkaa, ei varmaankaan ole sit sun kauppa?
Tuolla oli hyvä tarjous.
Hyvällä tarjouksella on usein hintansa. Tässä se on ilmeisesti, se, että ei järjesty kotiinkuljetusta.
Pestaa nuuttofirma tuomaan sänky kotiisi.
Sotkan kotii kuljetus maksaa 100e. Mutta siellä ei lue sisälle kantoa eikä asiakaspalvelu vastaa.
Jokainen kuljetus liike kantaa kotiin sisälle.Jos tuote pakattu vie pakkaus materialin menessä pois.Viimeksi sofani Sotkan kuljetus palvelu teki sen ja asetti sofan jalat paikoille,Kuin paikkan mihin sen halusin.Älä vänkää,Mene like kysyy. Miksi teet asiat vaikeaksi netissä.Saat osamaksulla liikekin tarvitsemat tuoteesi.
Pyydä liikkeen asentaa siihen pyörät niin voit työntää sen kotiisi ja ilmasto kiittää.
Ostin sohvan verkkokaupasta ja siellä sai valita minkälaisella toimituksella tuodaan. Tilaus taisi tulla Ruotsista, joten en matkustanut sinne mitään hakemaan vaan ihan valitsin että sse tuodaan kotiin asti. Nyt kun jätin syksyllä auton parkkipaikalle enkä aja sillä talvella, tilasin Ikean yhden hyllyn kotiin asti. Samoin tulostin tuotiin kotiin asti. Kaikki verkkokaupan kautta ostettu. Ei se autokaan auta noihin sägyn tai sohvan kokoisiin ostoksiin. Autollisetkin joutuvat miettimään miten tavarat tuodaan kotiin.
Kunnollinen verkkokauppa tarjoaa vaihtoehdoksi kotiinkuljetuksen. Jos ei tarjoa, älä sellaisesta osta.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin pyykkikoneen ihan myymälässä käymällä ja sovin siinä että kuljetus ja asennus. Kaiken piti olla selvää ja myyjä oli ohjelmoinut jo koneelta kuljetuksen ja asennuksen ja oli lyömässä loppusummaa kassaan kun sanoi, että ainiin, onhan tässä kerrostalossa hissi. Johon minä, että ei. Ja siihen peruuntui kaupat, koska kuulemma kotiinkuljetusta ja asennusta ei saa ilman hissiä, koska kuljetusliike/asennusliike ei suostu kantamaan tuotteita portaita pitkin.
Onpas jännä. Meillä kaksikerroksinen talo ja esim. pyykkikone ja makkarit yläkerrassa. Aina on kannettu perille ja asennettu/kasattu paikalleen. Mut joo, tosiaan oltava tarkkana, mitä tilaa, jos nuo palvelut kattaa niin eri asioita eri liikkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko kuitenkin kyytiä siellä sängyssä sitten? Se kai tässä oleellisinta on.
Heh, minulle tärkeimmät kriteerit uuden sängyn valinnassa olivat: hyvä nukkua ja nussia. Tähän mennessä harrastanut tässä sängyssä seksiä kokonaiset kolme kertaa, ja ostin tämän neljä vuotta sitten (((::
Laimeeta on.......
Maskusta saatiin kotiinkuljetus sisälle asti(tosin eteiseen jättivät) kun käytiin myymälässä ja sanottiin, että sellainen halutaan. Maksoi alle satasen.
Tee kauppa kuljetuksella ja sisään kannettuna ja myös koottuna. Sen jälkeen siirrät vain rahaa. Jos on vanha sänky vielä asunnossa, lisää vanhan pois vienti.
rakastaja nylkynen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minulle tärkeimmät kriteerit uuden sängyn valinnassa olivat: hyvä nukkua ja nussia. Tähän mennessä harrastanut tässä sängyssä seksiä kokonaiset kolme kertaa, ja ostin tämän neljä vuotta sitten (((::
Laimeeta on.......
Olen harrastanut seksiä joka kerta kun on mahdollisuus ollut, ja ilmeisesti neljä vuotta sitten olin aika optimistinen sen suhteen paljon niitä mahdollisuuksia tulee :D Toisaalta vaikka saisin kerran kolmessa vuodessa jonkun mieluisen sänkyyni, niin hyvähän se on, että sänky on sitten hyvä siihen. Vielä tärkeämpää panostaa kokonaisvaltaisen laadun kokemukseen, jos saa harvoin!
Vierailija kirjoitti:
Yritin joskus tilata yhtä pienehköä huonekalua (taisi olla yöpyötä) eräästä yleistavaratalosta, joka myy vähän kaikkea mahdollista eli ei huonekaluliike siis. Asun kerrostalossa Pk-seudulla. Nettikaupan ostoskori tarjosi kuljetusvaihtoehdoksi isolle tuotteelle jotain Postin rahtia, josta en saanut selvää mitä se tarkoittaa kun ehdoissa luki vain, että ulko-oven läheisyyteen. Soitin kaupan aspaan ja kysyin, että tuoko Posti siis tämän paketin kerrostalossa asuntoni ovelle vai jättääkö ne sen vain jonnekin ulos jalkakäytävälle ison autotien varteen. Ja että onko toimituksessa sellainen seuranta, että näen kartalta milloin paketti tarkalleen tulee. Aspa ei tiennyt. Pyysin selvittämään joltain aspan pomolta ja ilmoittamaan miten tämä menee. Ottivat minuun uudelleen yhteyttä ja sanoivat, että asia ei selvinnyt, kukaan ei tiedä tuoko Posti paketin kerrostaloasunnon ovelle vai jättää jonnekin ulos kadulle. Jäi ostos tekemättä. Eipä kiinnosta ostaa tuotetta, joka saatetaan pudottaa vain jonnekin vilkkaalle jalkakäytävälle, jonne ohiajavat autot roiskuttaa kuraa ja rapaa.
Tässä tapauksessa kysymykset liittyen kuljetukseen kannattaisi suunnata kaupan sijaan postille, joka hoitaa kuljetuksen. Kauppa ei vastaa postin palveluista, joten kaupalta ei myöskään kannata kysyä kuljetuksista, koska heillä ei välttämättä ole oikeaa tai ajankohtaista tietoa kuljetus palvelusta. Soitto postin asiakaspalveluun olisi ratkaissut ongelman ja halutun tiedon olisi saanut samantien.
Vierailija kirjoitti:
rakastaja nylkynen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laimeeta on.......
Olen harrastanut seksiä joka kerta kun on mahdollisuus ollut, ja ilmeisesti neljä vuotta sitten olin aika optimistinen sen suhteen paljon niitä mahdollisuuksia tulee :D Toisaalta vaikka saisin kerran kolmessa vuodessa jonkun mieluisen sänkyyni, niin hyvähän se on, että sänky on sitten hyvä siihen. Vielä tärkeämpää panostaa kokonaisvaltaisen laadun kokemukseen, jos saa harvoin!
Oho. Minä kun luulin notta vieraissa lakanoissa pyörit...
Tässä kuuluu niin hyvin naapurista äänet, että olen miettinyt harrastaako ne ollenkaan seksiä? Tai vaan jotain hiljaa hissuttelee sormilla ja suulla, panoääniä ei ainakaan kuulu koskaan.