Antakaa mulle realistinen tavoite!
Eli tarkoitus olisi laihduttaa ja kohottaa kuntoa.
Haluan luoda itselleni pieniä välitavotteita jotka olisi täysin realistisia.
Mittani oli äskettäin 167/105 ja sain tuon 5 kiloa jo pois, jes =) Nyt paino pysyy tuossa joka sinänsä hyvä vaikka repsahdin herkuttelemaan.
Suuntaan ajatukseni nyt vaikka lokakuun viimeiseen päivään, yli kaksi kuukautta.
Olisiko ihan tuulesta temmattu ajatus että painaisin silloin 90 kiloa tai peräti 89? Viimeksi 2 vuotta sitten vaaka näytti lukemaa joka alkoi 8:lla ja itkisin onnesta jos sen päivän taas näkisin.
Kuntoilen nyt kävellen 3 päivänä viikossa. Ihan rauhassa ja välillä rankemmin. Mutta vain sillä tavalla mikä tuntuu hyvälle. Joskus olen lenkillä vain 20 minuuttia, joskus yli tunnin.
Ruokaa kevennän ja jätän herkut pois suurimmaksi osaksi, joskus saatan pienen suklaapatukan ottaa. En halua alkaa kiihkoilemaan kaloreilla sen enempää, näin alussa vain pienennän annoskokoa ja kevennän kauttaaltaan jääkaapin sisällön. Kun vähän lenkkeilee se pitää napostelun kurissa kuin itsestään.
Sanokaa suoraan mulle voisiko näin pienillä asioilla tämä tyttö olla 10 kiloa keveämpi reilun 2 kuukauden kuluttua?
Sen kauemmaksi en juuri nyt ajatustani edes suuntaa vaan jos tämä etappi onnistuu niin mietin sitten uuden lähtökohdan seuraavalle etapille.
Kiitos oikein paljon jos viitsit kommentoida =)
Kommentit (3)
kunnon ruokaa.
Mä en usko että saat laihdutettua,jos olet noin riippuvainen herkuista.
mutta kai nyt silloin tällöin voin vähän vaikka suklaata maistaa?
Olen jo kauan vieroittanut itseäni herkuista. Sipsejä olen syönyt viimeksi viime vuoden puolella ja karkkia ja suklaatakin vain noin 2 viikon välein, kohtuudella. Mun herkuttelut on nykyään jugurtti myslillä ja hyvä ruoka.
En koe että ns. roskaruoan ja turhan ruoan jättäminen on edes vaikeaa vaan juuri liian hyvän ruoan liika syöminen ja jugurttien jatkuva napostelu.
Ajattelin toteuttaa ihan suomalaisella lautasmallilla. Tykkään ruoasta ja kasviksetkin ja salaatit uppoaa hyvin. Kohtuus vain näiden käyttöön pitäisi löytää ja ne terveellisemmät valmistustavat.
mutta mielestäni tuossa oli jo ihan realistinen välitavoite: