Tapani Kansa: Tulkaa tytöt takaisin
Kuulin tämän kappaleen tänään Radio Suomesta ja ihmettelen, miksi vielä nykyaikana saa tuollaista soittaa. Kappalehan kertoo setämiehen likaisista fantasioista ja halventaa naistakin.
Kommentit (24)
Ei muuta kuin iltapäivälehtiin yhteys ja somekampanja pystyyn. Ja huomenna on taas uusi mielipahan aihe. Rankkaa on elämä nykyisin. Kannattaa soittaa jollekulle Kabuliin ja tilittää, miten hirveää elämä täällä Suomessa on.
Tapani Kansan on pyydettävä anteeksi kuten Pirkka-Pekkakin teki.
Kannattais lukea sanat ihan ajatuksella.
Totta. "Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niin kuin ennenkin, eikä mitään transsukupuolisia kiitos" menevät sanat suunilleen..
Veikko Nieminen väheksyy ideologisesti työttömiä.
Sehän on hieno biisi. Se ei ole seksistinen. Siinähän kaivataan luonnollisuutta naisilta. Sopii vielä paremmin nykyaikaan kuin siihen milloin se on tehty. Onko 90-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hieno biisi. Se ei ole seksistinen. Siinähän kaivataan luonnollisuutta naisilta. Sopii vielä paremmin nykyaikaan kuin siihen milloin se on tehty. Onko 90-luvulla?
1978, finnhitsien kultakaudella. Upea biisi
Minusta kappale on ihan hyvä.
Siihen aikaan osattiin ottaa asioita myös rennommin/ huumorilla; nykyään järkytytään joka asiasta.
Kuvastaa oikein hyvin tämän hetken rappuollista suomea! Jossa ei ole mitään luonnollista!! Ei edes ne tytöt!
Mielensäpahoittaja asialla. Toiset hölmöt ottavat onkeensa ja alkavat järjestellä rajoituksia elämäämme ja sananvapauteemme. Pohjois- Korean meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Se laulu on tehty 70-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Tuo biisi julkaistiin 70-luvulla.
Tuo biisi on todella idiooottimainen ja seksistinen.
Olen sukupuolten välisen tasa-arvon kannattaja.
. Kuka Tapani Kansa oikein luuli olevansa?! Luuliko hän miehenä olevansa jotenkin olevansa parempi kuin ikäisensä naiset?
Tapani Kansa oli liian nuori edes kunnolla tietämään Helena Karaa ja Regina Linnanheimoa.
Helena Kara ja Regina Linnanheimo olivat syntyneet 1910-luvun puolivälissä.
Tapani Kansa syntyi vuonna 1949.
Sekä Regina Linnanheimo että Helena Kara olivat tarpeeksi vanhoja olemaan Tapani Kansan äitejä....
Olikohan Tapani Kansalla paljonkin äitiongelmia jos hän oli kiinnostunut äitinsä ikäisistä naisista ja etsi heistä äitihahmoa.
P.s.
70-luvun nuoret naiset eivät ehkä yltäneet Regina Linnanheimon tasolle.
70-luvun nuoret miehet eivät myöskään yltäneet Tapio Rautavaaran ja Tauno Palon tasolle. ..
Tapani Kansa ei itsekään yltänyt Tauno Palon tasolle...
Naiset ei ole ainoita, joiden pitäisi muuttua.
Miesten pitäisi myös muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Totta. "Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niin kuin ennenkin, eikä mitään transsukupuolisia kiitos" menevät sanat suunilleen..
Kertooko tuo laulu muka transsukupuolisuudesta; tytöistä, jotka haluaisivat olla poikia...
Hei, ap.
Palstamamma on itse "likainen täti", jos ajattelee Tapani Kansan olevan "likainen setämies".
Biisi "Tulkaa tytöt takaisin" kertoo luultavasti Tapani Kansan äitiongelmista...
Minä ihmettelen enemmän porilaisten marssia joulurauhan julistuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen enemmän porilaisten marssia joulurauhan julistuksessa.
Kyllä se rauhan takaa, kun lupaa vainolaisen hurmehella peittää maan.
Mutta kun minä koen olevani mies