Voi ei!
Aloitin uudessa työpaikassa, ja olen ihan lovena työkaveriini. Hän on fiksu, komea, miellyttävä, rikas... ja naimisissa - kuten minäkin. Rakastan miestäni, mutta enkä halua häntä pettää saati jättää. Silti en saa työkaveriani mielestäni. Pelkään aidosti, että olisin valmis vaikka mihin, jos hän vain tekisi aloitteen. Onneksi hän vaikuttaa kunnon mieheltä, joka ei vaimoaan pettäisi. Tätä on kestänyt kohta kaksi kuukautta. Ellei vuodenvaihteeseen mennessä hormoonini ole asettuneet, ei auta muu kuin vaihtaa työpaikkaa. Niin ristiriitainen oloni on. Sääli, sillä viihdyn työssäni mainiosti muistakin syistä. Onko vinkkejä? Eikä mitään pane sitä - juttuja, pliis!
Kommentit (73)
Olen aina vain kuumempana tähän ihanaan naiseen! Vaikka kuinka yritän pitää pääni kylmänä niin helmeilevä nauru ja vilkkuvat silmät saavat minut sekaisin. Varsinkin kun muistan vielä käden kosketuksen reidelläni ja leikkisän hymyn.
Miten ihmeessä pysyn kaidalla tiellä?
Oletko ap keksinyt patenttiratkaisua ;)
t. mään
Vierailija:
Miten ihmeessä pysyn kaidalla tiellä?Oletko ap keksinyt patenttiratkaisua ;)
t. mään
Jos minulle tulee ajatuksia vieraaseen petiin hyppäämisestä niin muistutan itseäni asioista, jotka saattavat seurata pettämistä:
- jos salaan asian puolisoltani, en pysty enää koskaan olemaan hänen seurassaan aito ja pilaan näin hyvän parisuhteen
- jos kerron asian puolisolleni, satutan häntä pahimmalla mahdollisella tavalla ja pilaan näin hyvän parisuhteen
- jutusta saattaa seurata jopa ero, joka ei ollut alkuperäinen ajatukseni tosiaankaan. Ero voi pahimmassa tapauksessa olla likainen ja kaikkia traumatisoiva
- saatan satuttaa omia rakkaita lapsiani rikkomalla heidän turvasatamansa eli vanhempien parisuhteen. Lapset kärsivät seurauksista pahimmassa tapauksessa loppuelämänsä
Lisää asioita vapaasti omaan listaasi. Kun näitä hetken mietit, niin eivätköhän pysy himot kurissa.
Suunnilleen näillä argumenteilla olen itsekin saanut pidettyä itseni aisoissa vaikka kiusauksia on joka puolella. Oikea mies on se mies joka on jämäkästi perheensä hyvinvoinnin ja " lauman" koossa pitämisen takana joka tilanteessa. Huorata ja huiputtaa osaa kuka vaan. Pidetään ittemme miehinä.
M40
Vierailija:
Pidetään ittemme miehinä.
M40
Mutta samat ongelmathan näissä jutuissa on sekä miehillä että naisilla.
t. 32
Kiitoksia tsemppauksesta!
Sitä tarvitaan...
t. mään
olen kun saan luvallisesti ihastua tai rakastua tai hypätä sänkyyn..tuli vaan mieleen kun näitä luin. t vapaa nainen
Vierailija:
olen kun saan luvallisesti ihastua tai rakastua tai hypätä sänkyyn..tuli vaan mieleen kun näitä luin. t vapaa nainen
Ehkä tällä ihastuksellasikin on perhe? Ajattelin itseäni kun kerroit hänestä. Minullakin on kaunis hymy ja vilkkuvat silmät, mutta en kyllä ole sinun ihastuksesi, sillä en tunnusta taputtaneeni ketään reidelle. ;)
Minäkin ihastelen helposti muita miehiä. Silti kaikkein tärkeintä on oma perheeni. En voisi loukata miestäni ja lapsiani tekemällä jotain typerää. Tunteet jääköön vain tunteiksi. Hetken huuman takia ei kannata uhrata koko elämää. :)
32
hei,
Tunteeni ovat varsin sekaisin, mikä ei ole ollenkaan tyypillistä minulle. Hetken huumaa on vielä suht helppo vastustaa, mutta... No, olen aikaisemminkin onnistunut pitämään itseni kurissa, joten uskon positiiviseen kierteeseen tässä asiassa. Sinänsä en ajattele seksiä tämän tähtisilmän kanssa -ainakaan kovin paljoa - vaan muuta läheisyyttä, mikä on ihan yhtä vaikea asia, mutta ei päädy yhtä helposti kyyneliin.
Kirjoitat viisaasti ja toivon Sinulle paljon aiheita hymyyn. Sähköinen grafologinen analyysini vakuuttaa, että Sinä voisit hyvinkin olla ihastukseni, joten otan sanasi vakavasti ;) Ja ei se pieni taputus reidellekään vielä turmiota toisi, flirtti on mukava asia jos molemmat ovat siinä mukana...
Suukko poskellesi
t.mään, ehkei enää aivan yhtä hukassa?
Voikun musta olisi ihanaa, jos mun " ihastukseni" töissä oisit sinä. Mulla siis ajatukset pyörii vain yhden työkaverin ympärillä ja molemmat ollaan varattuja ja perheellisiä. Järki kai tässä lähtee.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska itsellenikin asiat ovat ajankohtaisia, että onko tosiaan niin, että muu läheisyys ei pääty yhtä helposti kyyneliin kuin seksi? Jos joutuu jossain vaiheessa jättämään ihmisen jonka kanssa on ollut sitä muuta läheisyyttä, niin eikö sen luulisi olevan vaikeampaakin kuin sellaisesta ihmisestä eroamisen, jonka kanssa on ollut kyse pelkästä seksistä? Onko tämä vain minun henk koht tai naisen näkökulma? Tokihan suurin läheisyys on silloin, kun on ollut SEKÄ seksiä ETTÄ henkistä ym. läheisyyttä. Mutta jos verrataan pelkkää seksiä ja pelkkää muuta läheisyyttä...
Vierailija:
positiiviseen kierteeseen tässä asiassa. Sinänsä en ajattele seksiä tämän tähtisilmän kanssa -ainakaan kovin paljoa - vaan muuta läheisyyttä, mikä on ihan yhtä vaikea asia, mutta ei päädy yhtä helposti kyyneliin.
APlle ja muille samassa tilanteessa oleville. nimim. samassa ojassa ollaan