Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit teettää mitä tahansa plastiikkakirurgia ilmaiseksi, mitä teettäisit?

Vierailija
21.02.2023 |

Itsellä rasvansiirto rintoihin ja muutaman vuoden päästä kasvojenkohotus. Oispa fyffee!

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen leukalinjan korjaus

Vierailija
2/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu vatsaan, rintojen pienennys sekä leukalinjalle jokin kohotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Implantit rintoihin ja reisiin. Ja isot.

Vierailija
4/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen pienennys

Vierailija
5/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaisin nenän ja kasvojen epäsymmetrisyyden, ja hankkisin rinnat jotka meni raskauden ja imetyksen myötä.

Vierailija
6/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaisiin laminaatit, ylähuulesta arven korjaus. Ehkä rintojen kohotus.

Vierailija
7/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais mitään vaikka ilmaiseksi saisinkin

Vierailija
8/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ottaisin rahat käteen.

Vierailija
9/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Rahaa on, mutta en teettäisi turhia leikkauksia. 

Vierailija
10/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaisiin laminaatit, ylähuulesta arven korjaus. Ehkä rintojen kohotus.

Kirurgihan se hampaita laitteleekin joo. 

Vierailija
11/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt suorastaan kirurguaa, mutta oikomishoito.

Ei tuo nytmikään karsean näköinen ole ja alaleuassa, eli ei niin paljoa näy, mutta hieman häiritsee kielellä pyöritellessä muutama poissa rivistä oleva hammas.

Vierailija
12/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvansiirto rintoihin, mutta mitä olen aiheesta käynyt klinikoiden sivuilla lueskelemassa, niin pitäisi olla jonkun verran sitä rasvaa omassa kehossa josta ottaa, ja vaikka en ihan laiha olekaan, niin en halua tuon vuoksi myöskään alkaa itseäni lihottamaan, että saisi sitä rasvaa sitten otettua niihin rintoihin...

Nykyisellä normaalivartalolla ei käsittääkseni ole tarpeeksi rasvaa siirrettäväksi kuitenkaan. 

Vierailija
13/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäluomien korjausleikkaus, mulla on siis raskaat ja roikkuvat yläluomet, jotka tekee ilmeestä väsyneen näköisen. Vatsassa on myös iso leikkausarpi, sen korjauttaisin.

Vierailija
14/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu vatsasta

Vierailija
15/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Ottaisin rahat käteen.

Niin minäkin nuorempana ajattelin.

Vierailija
16/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistattaisin rinnat kokonaan. Luin äskettäin naisesta, jolle on tehty tuollainen operaatio. Tällä naisella ei ollut rintasyöpää tai riskiä sairastua tähän eli rinnat olivat terveet, eikä myöskään ollut trans. Olen aina inhonnut isoja rintojani ja yrittänyt piilotella niitä. Nyt kun olen lihonnut ja vanhentunut rinnat ovat kasvaneet entisestään ja piilottaminen on entistä vaikeampaa. En oikein tiedä, mikä olen, mutta en ainakaan naisellinen nainen. Olematta nyt kuitenkaan trans olen vanhemmiten yhä vahvemmin todennut, että olisin syntynyt mieheksi, jos olisin saanut valita.

Vierailija
17/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvansiirto rintoihin, mutta mitä olen aiheesta käynyt klinikoiden sivuilla lueskelemassa, niin pitäisi olla jonkun verran sitä rasvaa omassa kehossa josta ottaa, ja vaikka en ihan laiha olekaan, niin en halua tuon vuoksi myöskään alkaa itseäni lihottamaan, että saisi sitä rasvaa sitten otettua niihin rintoihin...

Nykyisellä normaalivartalolla ei käsittääkseni ole tarpeeksi rasvaa siirrettäväksi kuitenkaan. 

Täyteläisempien rintojen lisäksi haluaisin korjauttaa välilihan alueen, mutta sitä en uskalla, koska jos joku meneekin pieleen tai ihan vaan tunto siltä alueelta kärsii, tulisi jotain hermovauriota tms. Sen verran herkkä alue, etten halua sinne sörkittävän pelkästään visuaalisen ilmeen vuoksi.

Vierailija
18/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jos haluaisin teettää jotain, niin minulla olisi siihen varaa.

Vierailija
19/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty jo julkisella 360 kohotus eli vatsanahka ja peppu. Tästä noin vuosi aikaa. Olen jonossa seuraavaan toimenpiteeseen. Luulen, että jätän tähän.

Vierailija
20/79 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuryppy pois botoxilla tai täyteaineella, ehkä vähän botoxia muuallekin kasvoihin, rasvaimu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan