Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän aivan järkyttävältä - rupsahdus tapahtui nopeasti

Vierailija
21.02.2023 |

Mitään neuvoja tai vertaistukea? En tiedä mitä tapahtui. Mielestäni näytin ihan hyvältä ja freesiltä varmaan 27-vuotiaaksi asti. Yhtäkkiä sen jälkeen alkoi alamäki. Naama näyttää jotenkin löysemmältä, ihossa on suuria ihohuokosia ja punoitusta, hiukset hapsottavat,...

Koko olemus on jotenkin valju. Yritin värjäillä hiuksia ja totesin, että en osaa enää edes yhdistää kasvoihin sopivaa hiusväriä. Jotkut saavat naaman näyttämänä entistä harmaammalta ja elottomammalta. Usein näytän kipeältä. En sinänsä koe tai tunne, että olisin edes kipeä. Jotenkin vaan alamäki alkoi. Itsetunto on jollain tasolla kärsinyt. En koe olevani juuri yhtään hyvännäköinen ja sanomattakin selvää, että ei tule mieleenkään ottaa itsestään mitään kuvia minnekään. :-|

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, tuohan voisi olla suoraan mun näppikseltä. Tuo alamäki alkoi just siinä 27-vuotiaana. Nyt 34-vuotiaana - huoh. Jos olisin silloin 27-vuotiaana nähnyt kuvan itsesästäni nyt kolmekymppisenä, niin en varmaan olisi voinut uskoa, että noin voi edes tapahtua.

Vierailija
2/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias on nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ollut ihan tyytyväinen omaan ulkonäkööni näin 46-vuotiaana mutta nyt asunnossani on ilmastointiongelma joka ilmenee erityisesti öisin enkä ole voinut nukkua kahteen päivää lainkaan.

Näytän kamalalta

Huomaa superhyvin miten paljon lepo ja kunnon uni vaikuttaa ulkonäköön mitä enemmän ikää tulee.

Hakekaan apua uniongelmiin ajoissa. Useimmille aiemmin hyvin nukkuneelle voikin tulla ikävä ylläri kun vaihdevuodet tuo mukanaan nukkumisvaikeudet mutta voihan niitä tulla missä iässä tahansa.

Vierailija
4/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotias on nuori.

Niin on M67.

Vierailija
5/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin upealta 39-vuotiaaksi asti. Sitten tuli koronapandemia ja hautauduin kotisohvalle etätöihin. Nyt olen "laihaläski": paksu maha, tikkumaiset raajat ja ryppyinen naama :(

Vierailija
6/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-vuotias on nuori.

Niin on M67.

👍

Vierailija
7/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivia ihovoiteita ja kasvovesi, vitamiineja, kävely kun ei ole liian liukasta ja kylmää, ihon puhdistus taitaa olla monilla jo rutiini (ihohuokoset, akne). E-pillerien ja hormonien lopetus, jos niistä tulee haittoja. Shampoo ja hoitoaine silikonittomia jos ei värjää, jos on väri joku muu hoitoaine. Hiusmalli joka ei hapsota niin paljon. Joillekin sopii muotovaahto tai hiuslenkki varalle.

Vierailija
8/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihanan timmi ja kaunis 27-vuotiaaksi. Sitten tuli vakava masennus, lihoin 15kg ja koki olemus muuttui. Ihan selkeästi vanhenin ja rupsahdin! Kasvonpiirteet muuttuivat.

Nyt olen 31v ja tuntuu ikälopulta. Kamalaa!

Vierailija
9/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan vaan, kun tulee neljäkymmentä täyteen. Itselle tapahtui totaalirupsahtaminen parissa vuodessa. Nyt etsin tietoa hoidoista, joilla saisi naamaa edes vähän kuntoon. Kaikille ei tietty rupsahdusta tule, jos on hyvät geenit ja hoitanut itseä nuoresta pitäen.

Vierailija
10/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo 23 vuotiaana juonteet naamassa ja näytin tosi väsyneeltä. Onneksi löysin hyvän kosmetologin. Nyt 26 vuotiaana on kuitenkin juonteita alkanut ilmestyä vähän joka puolelle taas. Minkä teet.

Vierailija
11/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlaatu muuttuu vanhetessa erilaiseksi. Siksi värjääminen ei toimi niin hyvin kuin nuorempana. Pitäisi keskittyä saamaan hiukset hyväkuntoisiksi ja pitää hieman taukoa värjäyksestä.  Olen itse joutunut aikoinaan miettimään haluanko pitemmät hyväkuntoiset värjäämättömät hiukset vai lyhyemmät värjätyt hiukset.

Mitenkä meikkipuoli? Meikkaatko normipäivinä vai ainoastaan viikonloppuisin? 

Vierailija
12/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä surra jotain rupsahtamista alle neli- saatika kolmikymppisenä. Alottakaa sitten kun siihen on oikeasti jotain aihetta eli 5-kymppisenä, itse huomasin kunnon vanhenemisen merkit yli 45-vuotiaana vasta.

Vierailija
13/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo inkkelimake, ihan varmasti kaikki naiset rupsahtaa 27 vuotiaana. Ei sullakaan ole parempaa tekemistä kuin esittää naisia internetissä.

Vierailija
14/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä auringon vaikutus? Tuntuu että se voi vaikuttaa joidenkin ihoon. Ja kasvoveden kanssa pitää olla tarkkana, ettei ole kuivattava, muttei öljyinen.

Vierailija
15/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 38 ja mielestäni näytän yhä vaan ihan hyvältä, vaikka paino on kohonnut hoikasta normaalin ylärajoille ja ryppyjäkin on selvästi. Terveet elintavat, lepo ja säännöllinen ihonhoito toimivat, jos ei muuten niin mielelle hyväksi.

Vierailija
16/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä auringon vaikutus? Tuntuu että se voi vaikuttaa joidenkin ihoon.

Aurinko vaikuttaa ihan joka ikisen ihoon ja se on fakta.

Vierailija
17/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä voi vaikuttaa jos pysyy poissa auringosta

Vierailija
18/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen heti huomasi siinä 28-29v että miesten mielenkiinto lopahti

Vierailija
19/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä voi vaikuttaa jos pysyy poissa auringosta

Oletko oikeasti noin v*t*n t*hm* vai yritätkö olla hauska?

Vierailija
20/35 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 enkä ole vielä huomannut tätä itsessäni. Itse asiassa näytän mielestäni nyt jopa paremmalta kuin vaikka 5 vuotta sitten. En tiedä onko kyse siitä, että on oppinut vähän armollisemmaksi itselle, vai siitä, että ulkonäössä on oikeasti tapahtunut jokin positiivinen muutos. Ehkä ulkopuolisen silmään olenkin rupsahtanut, who knows. 

Aloitin voimatreenaamisen pari vuotta sitten ja uskon, että sillä on paljonkin tekemistä tämänhetkisen hyvän fiilikseni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi