Jos saisit teettää mitä tahansa plastiikkakirurgia ilmaiseksi, mitä teettäisit?
Itsellä rasvansiirto rintoihin ja muutaman vuoden päästä kasvojenkohotus. Oispa fyffee!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni täällä haluaisi rasvaimun tai myös rasvan siirron rintoihin. Tossa oon vaan se, että vähintään jonkun ajan päästä se kohta josta on otettu rasvaa ja se mihin sitä laitetaan muuttuu epätasaiseksi ja kuoppaiseksi, kun ei ne rasvasolut kaikki kiinnity siihen alueeseen ja eivät käyttäydy luonnollisella tavalla.
Tästä ei paljon puhuta, mutta kannattaa ottaa huomioon.
Siistein lopputulos tulee, kun vaan laihduttaa, rinnat ei tosin sitten suurene, mutta eivät myöskään näytä epämääräisiltä.
Mulla on tehty rasvaimu jenkkoihin, eikä ne ole muuttuneet epätasaisiksi. Rintaan on kyllä tullut muutama pampula rasvansiirtokohtaan, mutta ne kuulemma häviävät itsekseen tai voidaan poistaa, jos tulee vielä operaatioita. Mulla on tosin paksuhko iho, eikä esim jenkkoja imetty luuhun asti rasvasta.
Silmäluomien kohotus tai leuan rasvaimu tms.
Rintojen pienennys ja rasvaimu tms.
Tisseihin vähän kokoa lisää, ja vastaavasti vatsasta vähän rasvaa pois :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaisiin laminaatit, ylähuulesta arven korjaus. Ehkä rintojen kohotus.
Kirurgihan se hampaita laitteleekin joo.
Suu- ja hammaskirurgi hoitaa vaativammat hammasoperaatiot.
Rintojen pienennys.
Nyt luomu D-kuppi. Haluaisin B-kupit.
Nuorempana olisin hommannut rasvaimun, isommat tissit, leuan ja nenäleikkauksen. Nyt en varmaan enää mitään. Teini-ikä ja nuoruus meni omaa rumuutta kriiseillessä ja kolmekymppisenä tajusin, etten ole ruma, vaan kokonaisuutta voisi kutsua jopa kauniiksi.
Tisseihin lisää kokoa ja ryhtiä. Itseasiassa toukokuussa sen toteutan.
Leikkauttaisin pattipolvet. Minulla on kahden polven sijaan kuusi, siltä se siis näyttää, kun on aivan karseat patit polvissa, molemmissa. Se on pelkkää rasvaa, joten todellakin leikkauttaisin ne pois, että voisi pitää shortseja. Jalkojen malli tiukat housut jalassakin on aivan karsea, kun polvien kohdalla on möhkäleet. Näihin ei toimi laihdutus, on olleet samanlaiset rasvapatit ihan lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaimu vatsasta
Siksi vaan että voi syyä rasvat takaisin.. Laihuttamiseen ei ole ihmeitä.
En uskaltaisi mennä veitsen alle, jos ei olisi ihan pakko, mutta kun nyt kuvitellaan, niin leikkauttaisin silmäluomet ja pienennyttäisin rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaimu vatsasta
Siksi vaan että voi syyä rasvat takaisin.. Laihuttamiseen ei ole ihmeitä.
Rasvaimu itseasiassa poistaa sellaisia "kiinnikkeitä", joihin rasva kiinnittyy. Laihduttamisen keinona se ei ole niin hyvä mutta itse asiassa sivutuotteena se auttaa painonhallinnassa.
Ilmaisuus ei ole mulle se juttu, vaan jos joku lupais ettei komplikaatioita 100% tule niin hamsteripussit, leukalinja ja otsarypyt sekä roikkuvat silmaluomet. Tosin näilläkin meen ok, mutta noi ny olis.
Vierailija kirjoitti:
Hampaita voisi vähän oikoa. Muunlainen olisi liian riskialtista, että menisi pieleen ja sitten näyttäisi oudolta muovinaamalta.
Edelleenkään plastiikkakirurgi ei tee oikomahoitoja. Käyttäisit rahat itsesi sivistämiseen ja koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olisin hommannut rasvaimun, isommat tissit, leuan ja nenäleikkauksen. Nyt en varmaan enää mitään. Teini-ikä ja nuoruus meni omaa rumuutta kriiseillessä ja kolmekymppisenä tajusin, etten ole ruma, vaan kokonaisuutta voisi kutsua jopa kauniiksi.
Minä en ollut nuorempana ihan noin syvällä, mutta samaistun silti ja tajusin vasta kolmikymppisenä, että esim. nenäni ja hartiani ovat ihan ok, ja olen ihan viehättävä :D Itsetunto ja yleinen itsevarmuus nousi, 28+ aloin myös olemaan ihan itsevarmasti kuvissa kun joku otti, kun taas nuorempana en halunnut oikein kenenkään ottavan minusta kuvia, menin helposti epävarmaksi ja aloin piilotella itseäni jos joku yritti kuvata. Lapsena ja teininä raaputin luokkakuvista naamani pois.
Vähän kasvojen kohotusta. Minulla on ne juonteet nenänpielestä suupieliin aina olleet "vanhat" ja nyt kun vanhenee on vielä selvemmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni täällä haluaisi rasvaimun tai myös rasvan siirron rintoihin. Tossa oon vaan se, että vähintään jonkun ajan päästä se kohta josta on otettu rasvaa ja se mihin sitä laitetaan muuttuu epätasaiseksi ja kuoppaiseksi, kun ei ne rasvasolut kaikki kiinnity siihen alueeseen ja eivät käyttäydy luonnollisella tavalla.
Tästä ei paljon puhuta, mutta kannattaa ottaa huomioon.
Siistein lopputulos tulee, kun vaan laihduttaa, rinnat ei tosin sitten suurene, mutta eivät myöskään näytä epämääräisiltä.Joo itse en oikeasti uskaltaisi tehdä oikein mitään, koska tuskin todellisuus menisi ihan niin, että viuh vaan pumpataan tisseihin vähän täyteläisyyttä. Tai vaikka menisikin, niin riskit arvelluttaa.
Toinen alue kehossani jolle voisin tehdä muutosta on välilihan alue/peppureikä (ommeltiin kai ryttyyn synnytyksessä), mutta en uskalla vaarantaa tuntohermoja pelkän ulkonäön vuoksi, ja kaikki komplikaatiot pelottaa. Tuttavalle tehtiin pari vuotta sitten rintojen pienennysleikkaus, ja hän juoksee edelleen korjausleikkauksissa, on saanut jotain tulehduksia jne. Ei kiva ollenkaan.
Mielenkiintoisia juttuja ja kiva kun toitte esille, näistä on kans hyvä puhua
Rintojen pienennys. Rasvaimu vatsaan. Luomileikkaus ja jotain freesausta naamaan.
Tuolla mentäis.
Vaimolle tosi isot rinnat ja alapäätä pienemmäksi.
V to Y-huulenkohotus