Jos saisit teettää mitä tahansa plastiikkakirurgia ilmaiseksi, mitä teettäisit?
Itsellä rasvansiirto rintoihin ja muutaman vuoden päästä kasvojenkohotus. Oispa fyffee!
Kommentit (79)
Kasvojen laserointi, joka tasoittaisi ihoa ja poistaisi aknearpia.
Facelift. Oon vähän sellainen bulldog-poski ja näytän aina kiukkuiselta.
Tissit takasin. Ne katosi rankan laihtumisen myötä. Mut toisaalta, en mä kuiteskaan haluais mennä semmoseen toimenpiteeseen, niin pärjään näillä kansallispuvun taskuilla.. vain se puku enää puuttuu. ( Munsalan sellainen 😉 )
Vierailija kirjoitti:
Silmäluomien korjausleikkaus, mulla on siis raskaat ja roikkuvat yläluomet, jotka tekee ilmeestä väsyneen näköisen. Vatsassa on myös iso leikkausarpi, sen korjauttaisin.
Mä ootan, että nää mun luomet on jo terveysriski, niin eiköhän se sit hoideta jo julkisella puolella? Hope so, ja sitä ootellessa.
Poistaisin kaikki kynnet, ei tarttisi enää leikata. Ja varpaat vois poistaa samalla, niin ei tarttisi potkia niitä enää pöydän jalkoihin.
Muut jutut ois pelkästään esteettisiä, niin kyllä roikkuvat yläluomet ois se siinä mielessä tärkein, että niistä alkaa jossain vaiheessa olla ihan konkreettista haittaa, kun alkavat painaa ripsiä.
Kasvoissa leukalinja ja silmäpussit on ne, jotka mua eniten vanhenemisessa harmittaa, että niitä ois niin ihana saada vähän nätimmiks taas.
Kropassa ihan vaan laihtumisen ja raskauksien jättämää löysää nahkaa ois kiva saada kiristettyä alavatsassa ja sisäreisissä.
Ja jos ulompiin häpyhuuliin sai jotain, että ne ois taas pulleemmat, niinkuin nuorempana.
Hampaita voisi vähän oikoa. Muunlainen olisi liian riskialtista, että menisi pieleen ja sitten näyttäisi oudolta muovinaamalta.
Leikkauttaisin rumat Dumbon hörökorvat normaaleiksi
Aika moni täällä haluaisi rasvaimun tai myös rasvan siirron rintoihin. Tossa oon vaan se, että vähintään jonkun ajan päästä se kohta josta on otettu rasvaa ja se mihin sitä laitetaan muuttuu epätasaiseksi ja kuoppaiseksi, kun ei ne rasvasolut kaikki kiinnity siihen alueeseen ja eivät käyttäydy luonnollisella tavalla.
Tästä ei paljon puhuta, mutta kannattaa ottaa huomioon.
Siistein lopputulos tulee, kun vaan laihduttaa, rinnat ei tosin sitten suurene, mutta eivät myöskään näytä epämääräisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni täällä haluaisi rasvaimun tai myös rasvan siirron rintoihin. Tossa oon vaan se, että vähintään jonkun ajan päästä se kohta josta on otettu rasvaa ja se mihin sitä laitetaan muuttuu epätasaiseksi ja kuoppaiseksi, kun ei ne rasvasolut kaikki kiinnity siihen alueeseen ja eivät käyttäydy luonnollisella tavalla.
Tästä ei paljon puhuta, mutta kannattaa ottaa huomioon.
Siistein lopputulos tulee, kun vaan laihduttaa, rinnat ei tosin sitten suurene, mutta eivät myöskään näytä epämääräisiltä.
Joo itse en oikeasti uskaltaisi tehdä oikein mitään, koska tuskin todellisuus menisi ihan niin, että viuh vaan pumpataan tisseihin vähän täyteläisyyttä. Tai vaikka menisikin, niin riskit arvelluttaa.
Toinen alue kehossani jolle voisin tehdä muutosta on välilihan alue/peppureikä (ommeltiin kai ryttyyn synnytyksessä), mutta en uskalla vaarantaa tuntohermoja pelkän ulkonäön vuoksi, ja kaikki komplikaatiot pelottaa. Tuttavalle tehtiin pari vuotta sitten rintojen pienennysleikkaus, ja hän juoksee edelleen korjausleikkauksissa, on saanut jotain tulehduksia jne. Ei kiva ollenkaan.
Toinen tissi vihdoinkin valmiiksi ja alavatsan nahkapussukka pois.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaimu vatsaan, rintojen pienennys sekä leukalinjalle jokin kohotus.
Samat. Lisäksi vois yläluomet leikkauttaa.
Rasvaimu vatsasta, rasvansiirto rintoihin, facelift
Olen korjauttanut hörökorvan ja hampaat ovat nyt oikaisussa. Tulevaisuudessa haluan varmasti satsata valahtavan naaman korjaamiseen. Myönnän, olen turhamainen. Samalla kuitenkin olen havainnut, että eteneminen uralla on helpompaa, kun näyttää hyvältä ja freesiltä.