Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä vuoksi vuokra nousee vuosittain aina vain lisää? meilä 5vuotta asuttu vuokralla ja joka vuosi 20euron korotus

Vierailija
21.11.2006 |

loppuuko nousu joskus vai nouseeko se kunnes on esim 10 000 euroa ja kellään ei varaa asua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on jo aivan järkyttävän suuri korotus. Siispä muutimme eri yhtiön taloon ja täälläkin nousee nyt 20¿ kk. Eli aina vaan nousee ja nousee, on millon mitäkin perusteluita miksi niin käy... kyllä tulisi halvemmaksi laittaa se oma jo.

Vierailija
2/4 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä nousee max 10e mutta on kyllä laskenutkin muutaman kerran..itse voi vaikuttaa myöskin siihen nouseeko vuokrat vai ei..esim. roskikselle ei kanneta kaikkea mahdollista vaan esim. vanhat huonekalut viedään itse kaatopaikalle/kierrätykseen..jos vesimaksu sisältyy vuokraan, niin kannattaa silti seurailla omaa vedenkulutusta..ettei lotraa aamusta iltaan...ja monet muut asiat vaikuttavat..tietysti myös sellaiset asiat jotka ovat itsestä riippumattomia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ymmärtänet että vuokrat ja muut elämiskustannukset nousevat _aina_ maailman tappiin?

Vierailija
4/4 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra nousee sen mukaan esim. 1.1.2007 tilanteen mukaan. Mä tarkistan vuokraamani asunnon hinnan myös vuosittain ja nostan, jos vastike ja vesimaksu nousevat. Esim. viime vuodenvaihteessa vesimaksu nousi 2 e/ henkilö ja vastike 10 %. Mä nostin vuokraa sitten 4 + 16 eli 20 e/kk