Tanssiaskeleet!
Mun olis opittva NOPEESTI tanssiin ja mitää kursseja en ehdi käydä! Nyt olisin yksin kotona ja musiikkiakin tulis.. Neuvokaa mulle ne askeleet Pliis.. otan mopin kaapista ja vedän verhot kiinni=)
Kommentit (9)
nopee nopee hidas
hidas nopee nopee hidas
sopii mihin vaan paritanssiin
Jos mulla olis aikaa vaikka koko päivä tai viikko.
Kirjoittaminen on kuule tuhottoman tehoton tapa opettaa tanssimaan. Hae kirjastosta video.
Foksi on noista se tärkeempi, se käy about kaikkiin iskelmiin. Se on toi yllä mainittu hidas - nopee - nopee - hidas.
Eli
ekaks vasemmalle askel, sitten oikealle
hyppy (mihin suuntaan vaan)
askel eteen
askel taakse
jne jne.
niin nyt vaan hinkkaat kävellen siellä kotona iskelmien tahtiin, niin olet ainakin ottanut niihin tuntumaa. Ja sit illalla sanot heti alkuun sille elämäsi kavaljeerille, että et oikeesti osaa tanssia, mutta jos se vois opettaa, kun se osaa niin hyvin. Miehet on imarreltuja kehuista ja neuvoo naisia mielellään. Ja sit kun ne huomaa, et ovat naista parempia, niin kehuvat auliisti pientäkin onnistumistasi. Ja sehän tuntuu naisestakin mukavalta. Ja sit teillä on hauskaa, kun voitte nauraa sun mokille, kun sulla ei oo suorituspaineita, kun jo heti myönnät, ettet oo ihan vahvimmalla alueellasi parketilla.
Vierailija:
Eliekaks vasemmalle askel, sitten oikealle
hyppy (mihin suuntaan vaan)
askel eteen
askel taaksejne jne.
yks - kaks - hyppy
yks - kaks - hyppy
hyppy - ja - kaksi - ja - kolme - ja - neljä jne..