Paljon haleja ja pusuja niille jotka joutuu heräämään huomenna töihin
Ja teille myös jotka olette olleet normaalisti jo töissä.
Kommentit (26)
Minä olen nyt vapaalla olin joulun töissä.
Painu huorintekijä helvetin tuleen. Te olette kaikki samanlaisia.
Haleja ha pusuja joo kaikille huomenna töihin meneville. Itse nautin tänään vähän terästettyä glögiä, konvehteja, katson jotain jouluelokuvia ja nukun huomenna pitkään.
Kiitos Ap! Kello soi aamulla 4.20, hymy pyllyyn ja asiakkaita palvelemaan. Nauttikaa te, joilla vapaata 😊
Vierailija kirjoitti:
Haleja ha pusuja joo kaikille huomenna töihin meneville. Itse nautin tänään vähän terästettyä glögiä, konvehteja, katson jotain jouluelokuvia ja nukun huomenna pitkään.
Menen huomenna töihin ja aion tehdä saman. Käytän plussatunteja aamun tuntien korvaamiseen ja muuten lähinnä heilautan hiirtä, että Teams pallukka pysyy vihreänä. Palapeli tekeillä työpöydän vieressä 😁.
Joo, tällä diakoniatyöntrekijällä on taas päivystys aamulla. Heräsin jouluyönä paniikkiin, kun koirat pyysivät ulos yöllä, että siellä on apua tarvitseva ovella. Mies oli sanonut, että "ei hätää, hän käyttää koirat" olin motannut olkavarteen, kun vittuilee minulle ( unissani siis). Nukuin kolme päivää, syömään ja koirien kanssa lenkille jaksoin. Lapsi sentään jo seurustelukumppaninsa koyona . Sen verran rankkaa on kuunnella sähkölaskuja, hyväksikäyttöä, alkoholismia, mt-ongelmia, työttömyyttä, uusavuutomuutta,työuupumuksia. Aamulla jatkan taas siitä mihin torstaina jäin. Kolmeen tuntiin tas varmaan n. 15 tälläistä taloutta.
Kiitos ap. Menen ainakin tällä hetkellä mielelläni töihin, koska olin työtön jonkun aikaa. Joululoma olisi saanut olla pari päivää pidempi, mutta en valita.
Paljon jaksamisia kaikille oravanpyörässä uutterasti hommia tekeville ja kiitos kun maksatte minunkin lomailuelämäni.
T: Nautiskeleva elämäntapatyötön
Huomenna töihin, ensi viikolla alkaa loma. Hyvä, että pääsee taas arjen rytmiin kiinni ja loppuu tämä syöpöttely.
Mielestäni on mukavaa mennä töihin! Olen yrittäjä ja työni on enemmänkin harrastukseni, josta tulee rahaa oikein hyvin.
En oikeasti ymmärrä ihmisiä, jotka tekevät työtä, josta eivät pidä tai ovat työpaikassa, jossa eivät viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Paljon jaksamisia kaikille oravanpyörässä uutterasti hommia tekeville ja kiitos kun maksatte minunkin lomailuelämäni.
Miten saat päiväsi kulumaan? Et kai vain luuhaa täällä av:lla?
Kiitos ap - viestistäsi tuli hyvä mieli. Mukavaa huomista sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpostihan ajan saa kulumaan, kun on harrastuksia enemmän kuin ehtii harrastamaan. Etkö sinä sitten muka keksisi päiviisi täytettä ilman orjamaista työntekoa?
Kyllä sukujoulun jälkeen kummasti työt maistuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpostihan ajan saa kulumaan, kun on harrastuksia enemmän kuin ehtii harrastamaan. Etkö sinä sitten muka keksisi päiviisi täytettä ilman orjamaista työntekoa?
Olen tuo yrittäjä, joka nauttii työstään ja saa siitä rahaa oikein mukavasti.
Orjamaista? No ei ole, kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin etuoikeutettu, kun saat rahaa harrastuksestasi eli sellaisesta tekemisestä, josta tykkäät. Suurin osa ei kuitenkaan saa rahaa harrastuksistaan, vaan joutuu painamaan yhtä jos toistakin paskaduunia ihan vain saadakseen massia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin etuoikeutettu, kun saat rahaa harrastuksestasi eli sellaisesta tekemisestä, josta tykkäät. Suurin osa ei kuitenkaan saa rahaa harrastuksistaan, vaan joutuu painamaan yhtä jos toistakin paskaduunia ihan vain saadakseen massia.
Etuoikeutettu? Miten niin? Olen harrastanut alaani kauan ja teen työtä sen eteen, että olen siinä hyvä. Ihan jokainen voi Suomessa opiskella itselleen mieleisen alan ja sitä omaa alaa voi vaihtaa vaikka pari kertaakin, jos haluaa ja viitsii. Itsestä se vain on kiinni. Jos tyytyy paskaan, niin mitä siitä saa? Paskaa?
Ihan kiva mennä. Säästyy rahaa.