Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko sinun äitisi kamala anoppi?

Vierailija
05.12.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä häntä joka anoppini on....omahyväinen

Vierailija
2/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova määräilemään, vieraan varmaan vaikea sanoa ei hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on parempi anoppi kuin äiti. Ei puutu meidän asioihin, kunnioittaa vävyään, pitää etäisyyttä. Toivottavasti (ja luulenkin) että minä olen yhtä hyvä anoppi sitten joskus.

Vierailija
4/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu meidän asioihin, valittaa kun ei käydä tarpeeksi usein, ei pyydetä häntä tarpeeksi usein meille. Omasta mielestään kuule kaikista meidän asioista aina viimeisenä.

Ilmoittaa hyvissä ajoin ennen äitienpäivää aj joulua mitä hänelle pitää antaa lahjaksi. Hän ei anna lapsille lahjoja kun siinä on ihan tarpeeksi, että tekee joulu ruoan kaikille lapsilleen ja heidän perheille (meille ihan ok, kyllä). Aina kun kuule, että joku odottaa lasta, päivittelee ja kauhistelee asiaa pitkän aikaa. Jne, jne... :/

Mikä hirveintä, olen varmasti jonain päivänä aivan samanlainen kuin hän :D

Vierailija
5/10 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty olla samassa huoneessa olemaan kauaa äitini kanssa ilman, että multa palaa päreet. Anoppi asuu seinänaapurina ja on maailman kultaisin ihminen..

Vierailija
6/10 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniöitä kohtaan on ollut vaativa- molemmat veljet ovat eronneet- eivät kuitenkaan äitini takia.

---

Minun miehelleni hän voisi asettaa reunaehtoja, mutta isäni on niin vaativa (sairastelee ym), että vie äitini " kaikki" mehut...

Vierailija
7/10 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu asioihimme oma-aloitteisesti eikä tule kylään kutsumatta. Miehelläni ei ole liioin mitään anoppiaan vastaan.

Vierailija
8/10 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään paras äiti ole ollut mutta ei puutu meidän asioihin eikä tietoisesti muutenkaan kommentoi meidän parisuhdetta saati tyyliämme kasvattaa lapsiamme. Mä olen ainoa hänen kahdesta lapsestaan jolla on mies ja lapsia joten vertailua näiden kesken ei ole tullut. Vaikka en kyllä uskois hänen siihenkään sortuvan. Kaikin puolin järkevä ihminen ja parempi mummo ja anoppi kuin mitä äiti ;)

Vierailija
9/10 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on on ja ON

Vierailija
10/10 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miniöitä kohtaan on ollut vaativa- molemmat veljet ovat eronneet- eivät kuitenkaan äitini takia.