Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työeläkeote - onko kenellekään tullut kotiin?

Vierailija
26.08.2008 |

Itse sain tänään sen ja se sisälsi kyllä kaikki työsuhteet.. Mietiskelen että onko se paljon vai vähän.. mulla siis 506e/kk kertynyt ja ikää 36v. Täytyisköhän tässä ruveta eläkesäästäjäksi kiireesti, jotta sais enemmän.. Nyt vielä kotiäitinä kun olen. Mites muilla, minkämoisia eläkkeitä teille on kertynyt?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla Kevan sivuilla ja eläkekertymäni siellä on 1080 euroa / kk. Nyt en ole saanut työeläkeotettani, mutta muistelisin että viimevuotinen oli vähän alle 500 euroa (eikä minulla ole hajuakaan mistä se olisi kertynyt).

Tarkoittaako tämä sitä, että nuo eläkkeet lasketaan yhteen vai mikä tuo työeläkejuttu on? Vai vähentääkö toinen toista jne. niinkuin yleensä on tapana?

t. 6, 7 ja 19

Vierailija
22/24 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 36 vuotta ja kaksi äitiyslomaa ja hoitovapaata takana mutta olen aika hyvätuloinen - eläkekertymä 1144 euroa kuussa.Onneksi olen säästänyt jo vuosikausia vapaaehtoista lisäeläkettä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se säästämäsi lisäeläke mukana tuossa summassa vai tuleeko se tuon päälle?

Vierailija
24/24 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 23v. ei ole kertynyt eläkettä, sen jälkeen olen ollut töissä vaan kunnallisella ja siitäkin monta vuotta äitiyslomalla ja hoitovapaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi