Oletteko käyneet noissa K50+ diskoissa?
Turkuun ja Tampereelle tulossa K40 diskot, Helsingissä ollut ja vuosia K50. En ole kuullutkaan.
Kommentit (51)
Hyi kamala ajatuksenakin. Varmasti hirveitä lihatiskejä, joissa käydään käsiksi halusit tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä liha liikkuu ja käy pyydykseen..
-50% -alennustarralla kimpale?
Parasta ennen :D
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala ajatuksenakin. Varmasti hirveitä lihatiskejä, joissa käydään käsiksi halusit tai et.
Tuskin nykyään, eihän ketään saa edes katsoa tai haastetaan oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö, jos sanoo että "Mua luullaan useasti kymmenen vuotta vanhemmaksi ja kassa ei kysy papereita"?
Helsingin K50-discosta oli juttu jossain uutislähetyksessä (kevennys), ja siellä tarkistettiin henkkarit kaikilta sisään pyrkiviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nykyään, eihän ketään saa edes katsoa tai haastetaan oikeuteen.
Kyllä sitä kaikenlaista turilasta edelleen liikkuu, jotka eivät tästä tiedä.
En ole käynyt mutta voisin joskus mennä. Käyn kyllä äärimmäisen harvoin missään yöelämässä.
Johonkin syömään ja sit yhdelle, siinäpä se.
Hauska idea👍
En ole käynyt. Kun lähden viihteelle haluan etsiä myös seksiseuraa. Olen siis sinkkunainen. Senioridiscossa se homma ei taida enää onnistua.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt. Kun lähden viihteelle haluan etsiä myös seksiseuraa. Olen siis sinkkunainen. Senioridiscossa se homma ei taida enää onnistua.
Miksei onnistuisi? Meinaakko ettei olisi "kysyntää" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö, jos sanoo että "Mua luullaan useasti kymmenen vuotta vanhemmaksi ja kassa ei kysy papereita"?
Helsingin K50-discosta oli juttu jossain uutislähetyksessä (kevennys), ja siellä tarkistettiin henkkarit kaikilta sisään pyrkiviltä.
Olisko sittenkin parempi vaikka K45 tai K40 noista facebookin kuvista päätellen näyttäis ett ainakin kaikki miehet on jo lähes 70 v. tai ylikin ja jos sinkkunaisena sinne menossa niin kyllä todellakin pelkkään tanssimiseen ok mut paria tuolta ei kyllä löydä.
Hello tanssi-intoiset & uteliaat!
Tässä komnentti muutaman kerran
K-50 discossa käyneeltä. Hassua kun ei ole enempää, koska joka discossa 600-900 kävijää.
K-50 on tanssista tykläävien tapahtuma, seuranhaku ei ole isossa roolissa. Jotkut panostaa iltaan, keskimäärin siustiä, klassista pukeutumista, miehillä pikkutakkia & kauluspaitaa.
Vaikka olen mies ja tanssi pääasiassa, niin väittäisin "kollegojen" olevan keskimääräistä hyväkuntoisempia. Ja sama pätee naisiin.
K-50 vaikuttaa olevan enemmän vakiintuneiden kuin sinkkujen tapahtuma, pariskuntia ja "tytöt porukalla viihteellä" paljon. Mutta joka iltaan tulee arviolta 100-150 sinkkua.
Fiilis on hyvä ja tunnelma kuuma, pue ilmavasti/kevyesti! Musa discohittejä 80+90-luvuilta, jokunen 2000-luvun iso hitti.
.
Ruuhkaisinta 20-22, 22.30 alkaa olla tilaa kun vain innokkaimmat tanssijat jäävät.
.
Vaikutraa tarjoiluun: alkuillasta 10 min jonot baaritiskeille. Tosi hyvin vesipisteitä, nestehukan torjuntaan.
Eiköhän tuossa ole oleelliset! Ai niin yksi: myötähäpeää herättävä örvelökännääminen on hyvin, hyvin harvinaista. Täysin selvän oloisia, pari juomaa nauttineita varmaan puolet porukoista!
Naisetko siellä keskenään tanssii? Palstalla meille on opetettu, ettei miehiä kiinnosta yli 50-v. naiset. Miksi ihmeessä he lähtisivät K50 diskoihin?
Vierailija kirjoitti:
En kun en pääse. Mun mies on jo yli 50v, minä vasta 41 joten eipä voida mennä. Höh.
No eikös sinne päässy sillä jos se toinen on sen 50 v. vähintään niin alaikäinen pääsee siivellä.😊
Vierailija kirjoitti:
Naisetko siellä keskenään tanssii? Palstalla meille on opetettu, ettei miehiä kiinnosta yli 50-v. naiset. Miksi ihmeessä he lähtisivät K50 diskoihin?
Tuossa mtv3 uutusklipissähän noita miehiä näkyi vaikka kuinka paljon. Hyvännäköisiä naisiahan siellä oli ja hyvänäköisiä miehiä myös.
Luulen että ne vanhat miehet jotka kuvittelee saavansa itseään puolta nuorempia on just niitä jotka jäävät kokonaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
K-50 discossa käyneeltä. Hassua kun ei ole enempää, koska joka discossa 600-900 kävijää.K-50 on tanssista tykläävien tapahtuma, seuranhaku ei ole isossa roolissa. Jotkut panostaa iltaan, keskimäärin siustiä, klassista pukeutumista, miehillä pikkutakkia & kauluspaitaa.
Vaikka olen mies ja tanssi pääasiassa, niin väittäisin "kollegojen" olevan keskimääräistä hyväkuntoisempia. Ja sama pätee naisiin.
K-50 vaikuttaa olevan enemmän vakiintuneiden kuin sinkkujen tapahtuma, pariskuntia ja "tytöt porukalla viihteellä" paljon. Mutta joka iltaan tulee arviolta 100-150 sinkkua.
Fiilis on hyvä ja tunnelma kuuma, pue ilmavasti/kevyesti! Musa discohittejä 80+90-luvuilta, jokunen 2000-luvun iso hitti.
.Ruuhkaisinta 20-22, 22.30 alkaa olla tilaa kun vain innokkaimmat tanssijat jäävät.
.
Vaikutraa tarjoiluun: alkuillasta 10 min jonot baaritiskeille. Tosi hyvin vesipisteitä, nestehukan torjuntaan.Eiköhän tuossa ole oleelliset! Ai niin yksi: myötähäpeää herättävä örvelökännääminen on hyvin, hyvin harvinaista. Täysin selvän oloisia, pari juomaa nauttineita varmaan puolet porukoista!
Oletan että sinne lähtee ne tanssista pitävät ja se ei kivaa jos on liian humalassa.
Vierailija kirjoitti:
K-50 discossa käyneeltä. Hassua kun ei ole enempää, koska joka discossa 600-900 kävijää.K-50 on tanssista tykläävien tapahtuma, seuranhaku ei ole isossa roolissa. Jotkut panostaa iltaan, keskimäärin siustiä, klassista pukeutumista, miehillä pikkutakkia & kauluspaitaa.
.Ruuhkaisinta 20-22, 22.30 alkaa olla tilaa kun vain innokkaimmat tanssijat jäävät.
.
Vaikutraa tarjoiluun: alkuillasta 10 min jonot baaritiskeille. Tosi hyvin vesipisteitä, nestehukan torjuntaan.Eiköhän tuossa ole oleelliset! Ai niin yksi: myötähäpeää herättävä örvelökännääminen on hyvin, hyvin harvinaista. Täysin selvän oloisia, pari juomaa nauttineita varmaan puolet porukoista!
Mites jos sinkkunaisena tulee yksin niin saako tuolla tanssia ihan itsekseenkin jos hyvää musaa. Itse kyllä tanssisin mieluiten nykypäivän tanssimusiikkia eli sellainen 70-80 luvun disco ei kyllä oikein uppoa. Voiskohan sitä musiikkivalikoimaa laajentaa edes vähän enempi uudempaan vai onko se vanhempi just se juttu? Harmi jos noin kun meitäkin yli 50 kymppisiä on niin moneen lokeroon.
Oliko teistä joku eilen Helsingin 50+ discossa? Millainen meno?
Just eilen oltiin kaverin kanssa Helsingissä ravintola Pörssin tiloissa K50-discossa. Tykkäsin, ei jääty kovinkaan myöhään että en sitten tiedä minkälaiset lihamarkkinat siellä illanmittaan on, mutta itselleni tuli käsitys fiksuista ihmisistä, hyvästä musiikista ja ihan kohtuuhintaisista juomista. Tykkäsin.
Nuo discot on yleensä pullollaan naisia. Miesten kannattaisi mennä paikanpäälle, jos kaipaa seuraa / suhdetta. Olisi mistä valita...tai ainakin paljon juttuseuraa.
Miehet taitavat pelätä sanaa disco ja luulevat, että pitää tanssia. Niinhän siellä ei ole, vaan olisi oiva mahdollisuus käydä monia keskusteluja illan aikana. Voisi jättää tinderin siltä illalta väliin. Naisia riittää tuolla ylikin.
-50% -alennustarralla kimpale?