Oletteko käyneet noissa K50+ diskoissa?
Turkuun ja Tampereelle tulossa K40 diskot, Helsingissä ollut ja vuosia K50. En ole kuullutkaan.
Kommentit (51)
Vierailija wrote:
Oliko teistä joku eilen Helsingin 50+ discossa? Millainen meno?
Hyvä meno, hyvää musiikkia, tanssia, paljon porukkaa, toki naisia enemmän. Juomat oli kohtuuhinnoissa. Fiksun oloista porukkaa, ei ollut seksin ehdottelijoita, juttuseuraa kyllä.
En ole käynyt. Ei mua huolita kun olen vasta 33-vuotias.
Miksi kukaan aikuinen menisi diskoon?
En vielä. Hyvä ystäväni on käynyt jo monta kertaa (Helsingissä) ja pyytänyt mua mukaansa useammankin kerran, Ehkä menen tammikuusssa tai milloin nyt vuodenvaihteen jälkeen seuraava onkaan.
Tosi kiva tapahtuma Helsingissä. Hyvää musiikkia koko ilta, saa tanssia sydämensä kyllyydestä ilman että kukaan häiriköi.
Sjoella kerran mainostivat K30 tai K40 diskoa, jonne pienellä naisporukalla lähdimme. Pettymys, kaikki päästettiin sisälle eli kaikki ne samat parikymppiset siellä iltaa viettivät kuin yleensäkin. No, pienellä paikkakunnalla on vähän väkeä...mutta ko. rafla huijasi meitä vanhempia 1. ja viimeisen kerran.
Kävin Turussa K45-diskossa, oli mahtavan hauskaa! Tanssin niin että pohkeisiin koski monta päivää sen jälkeen, pelkkiä kasari- ja ysärihittejä. Menen taatusti toistekin.
Kiva paikka,hyvä ikäjakauma. Nostalgista musiikkia ja helppo mennä yksinäänkin. Tanssimaan on helppo mennä yksistään, meno on yhteisöllistä. Ei kukaan tuijota pukeutumista tai ulkonäköä.
Erittäin hyvä sosiaalinen tapahtuma,lähtekää mukaan.
Minulta ei saa.