Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silakkafile 16,80 kilo!?!

Vierailija
21.02.2023 |

Syökää silakkia, minä juon nyt kahvia sanoi entinen ministeri. Silakka maksaa enemmän kuin nauta - miten se on ylipäätään mahdollista?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka kokonainen ~5,19 € "kauppakassissa, mutta en mä kyllä osaisi sille mittään tehdä! Tuijottaa silimiin korkeintaan.

Vierailija
22/25 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mee ite onkii niitä jos mielestäsi kaliita.

Kerroppa heti Helsingin, Espoon tai Vantaan seuduilla asuville, mistäpä niitä ongitaan!

Meneppäs tutkimaan googlesta muikkua ja muuta kalaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidl 2.50 rasia....

Siis halpaa vai kallista? Sehän riippuu oleellisehkosti rasian koosta.

https://www.lidl.fi/valikoima/kala-ja-aeyriaeiset/kalasi-koti

200g

Vierailija
24/25 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies 47 kirjoitti:

Käyn kalastamassa itse silakkaa. Litkaaamalla sitä saa ja olen saanut jopa 25 kiloakin päivän aikana. Myyn sitten suurimman osan ja itselle jää pari kolme kiloa syötäväksi. Myyn sitä 5 eurolla kilo, menee kyllä kaupaksi helposti. Odotan kesää että alkaa ahvenia tulemaan merestä. tavoite 100 kg kuukaudessa. Teen ruodotonta filettä ja myyn sitten 18 euroa kilo. Itse syön kyllä 1-2 kiloa viikossa ahven fileitä myös.

Tosimies tekee eikä meinaa.

Vierailija
25/25 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies 47 kirjoitti:

Käyn kalastamassa itse silakkaa. Litkaaamalla sitä saa ja olen saanut jopa 25 kiloakin päivän aikana. Myyn sitten suurimman osan ja itselle jää pari kolme kiloa syötäväksi. Myyn sitä 5 eurolla kilo, menee kyllä kaupaksi helposti. Odotan kesää että alkaa ahvenia tulemaan merestä. tavoite 100 kg kuukaudessa. Teen ruodotonta filettä ja myyn sitten 18 euroa kilo. Itse syön kyllä 1-2 kiloa viikossa ahven fileitä myös.

Litkaa ihan keskenäs.