Silakkafile 16,80 kilo!?!
Syökää silakkia, minä juon nyt kahvia sanoi entinen ministeri. Silakka maksaa enemmän kuin nauta - miten se on ylipäätään mahdollista?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
mee ite onkii niitä jos mielestäsi kaliita.
Kerroppa heti Helsingin, Espoon tai Vantaan seuduilla asuville, mistäpä niitä ongitaan!
Meneppäs tutkimaan googlesta muikkua ja muuta kalaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl 2.50 rasia....
Siis halpaa vai kallista? Sehän riippuu oleellisehkosti rasian koosta.
https://www.lidl.fi/valikoima/kala-ja-aeyriaeiset/kalasi-koti
200g
Työtön mies 47 kirjoitti:
Käyn kalastamassa itse silakkaa. Litkaaamalla sitä saa ja olen saanut jopa 25 kiloakin päivän aikana. Myyn sitten suurimman osan ja itselle jää pari kolme kiloa syötäväksi. Myyn sitä 5 eurolla kilo, menee kyllä kaupaksi helposti. Odotan kesää että alkaa ahvenia tulemaan merestä. tavoite 100 kg kuukaudessa. Teen ruodotonta filettä ja myyn sitten 18 euroa kilo. Itse syön kyllä 1-2 kiloa viikossa ahven fileitä myös.
Tosimies tekee eikä meinaa.
Työtön mies 47 kirjoitti:
Käyn kalastamassa itse silakkaa. Litkaaamalla sitä saa ja olen saanut jopa 25 kiloakin päivän aikana. Myyn sitten suurimman osan ja itselle jää pari kolme kiloa syötäväksi. Myyn sitä 5 eurolla kilo, menee kyllä kaupaksi helposti. Odotan kesää että alkaa ahvenia tulemaan merestä. tavoite 100 kg kuukaudessa. Teen ruodotonta filettä ja myyn sitten 18 euroa kilo. Itse syön kyllä 1-2 kiloa viikossa ahven fileitä myös.
Litkaa ihan keskenäs.
Silakka kokonainen ~5,19 € "kauppakassissa, mutta en mä kyllä osaisi sille mittään tehdä! Tuijottaa silimiin korkeintaan.