Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Traitraitrallallaa.. nukketeatterin Kasper-nukke oli hirveä telkkarin lastenohjelmassa.
Peppi Pitkätossu. Ihan homssuinen ja epämiellyttävä tapaus.
Olisin varmaan myös inhonnut muumeja mutta lapsuudenkodissani niitä ei esiintynyt missään muodossa.
Sen sijaan oli Babar-norsukirjoja.
Minä inhosin jo lapsena kaikkia pellejä, klovneja ja muita vastaavia, ja inhoan edelleen.
Maija poppanen oli kyllä kauhea hahmo,leijui sillä sateenvarjolla ihmisten ikkunoista sisään.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni on maininnut muumit.
Meillä ei juuri katseltu lastenohjelmia, oli maalla niin paljon mielenkiintoista tekemistä, yleensä ulkona. Joten ei ole inhokkejakaan. Oppikoulun ekalla luettiin Muumien seikkailuja, ei sitä ymmärtänyt miten tylsää voi joku kirjoittaa. Nykyään katson Muumeja telkasta aamuisin. Muut animaatiot ovat enimmäkseen kamalia, huutoa ja kohellusta. En antaisi lasteni noita katsoa.
Jonkin verran pelkäsin nukkumattia ja pimeää pelkäsin, pimeydessä pelkäsin lähinnä susia,
joita en koskaan nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Katti Matikainen oli uskomattoman vastenmielinen. En tykännyt muutenkaan juontajana
Mammat vihaa, isit tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Eulalia Kenkkunen . Oli siinä Kasperissa
Se Kasperi. ja yleensäkin lapsille tehdyt nukketeatterit.
Vierailija kirjoitti:
Traitraitrallallaa.. nukketeatterin Kasper-nukke oli hirveä telkkarin lastenohjelmassa.
Kyllä! Menin aina piiloon.
Minun mielestä joulupukki oli pelottava. Kyllä kestin katsoa sitä telkkarista, mutta yhtenä jouluna vanhemmat päätti törsätä ja tilasi kotiin minua varten joulupukin ja menin piiloon takan sivussa olevaan puiden säilytyspaikkaan piiloon enkä suostunut tulla esille. Sen jälkeen meille ei ole pukkia tullut ja muistan kyllä, että en sitä lapsena mitenkään kaivannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
En muista ohjelman nimeä, mutta se oli englannin kielikurssi. Siinä kaksi poliisia matkustivat ylös ja alas hissillä narisevassa kummitustalossa. Ja usein kysyttiin: "Where's the cat?"Vastattiin: "The cat is in the moon". Aivan creepy ohjelma.
Aah, ohjelma oli Hello, hello, hello! Olin itse tosi pieni, kun tätä tuli mustavalkotelkkarista. Ja se oli niin hirmuisen pelottava!
Muistan joskus lukeneeni, että se oli tarkoitettu lapsille englannin opiskelua varten. No jäihän siitä tietysti tuo kysymys ja vastaus mieleen.
En kyllä enää katsoisi.
Muumeja inhosin lapsena. Ja Pikku-Myy oli jotenkin todella vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikki Hiiri. Turhan nokkava tapaus.
JA SE, KUN VAATTEET ON DISNEYTÄ JA SE HELVETIN MIKKI vaan AINA VAATTEESSA, YÖK. Kun on muitakin kivoja hahmoja- PLUTO :)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä varsinaisesti inhonnut näitä, mutta jännitin tai pelkäsin. Esimerkiksi Maailman ympäri 80 päivässä - piirretyn kettu, jonka silmä välkkyi pelottavasti. Hrr! Mutta oli hyvää pelkoa se. Monnin ilkeilyt Pekka Töpöhäntä -piirretyissä oli inhottavia. Roope Ankka on karmiva kaikin puolin, sellaisen narsistisen riistokapitalismin ruumiillistuma. Ilkeä Akulle ja täysin itsekäs.
Monnilla ja Roopella oli vieläpä sama ääninäyttelijä.
Onni-klovni 60-luvulla. Vähän kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikki Hiiri. Mulle tuli Aku Ankka 10v ja yhtään Mikki-juttua en muista lukeneeni. Se on vaan niin uskomattoman ärsyttävä besservisseri...
Niin on. Mikki on sellainen pa*kantärkeä pätijä.
Suomalaiset vihaavat pirtsakkaa menestyjä-Mikkiä ja rakastavat luuseri-Akua. Minä myös.
Eulalia Kenkkunen . Oli siinä Kasperissa