Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Pelle Hermanni, Rölli ja Muumien taikuri nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermanni. Jäätävän pelottava sen kepakkonsa kanssa.
Tämä. En voinut sietää, enkä yhtään ymmärtänyt, miksi lapsena tätä piti katsoa.
Iines Ankka, koska hän pahoinpitelee Akua.
Katto Kassinen ja Hilarius Hiiri olivat myös minun inhokit :D
Vierailija kirjoitti:
Mikki Hiiri. Mulle tuli Aku Ankka 10v ja yhtään Mikki-juttua en muista lukeneeni. Se on vaan niin uskomattoman ärsyttävä besservisseri...
Itseä kyrsi Hessu Hopon ääretön yksinkertaisuus. Inhosin myös Akun ja Hannun väliseen kateuteen pohjautuvia tarinoita.
Olen 80-luvun lapsi enkä pidä muumeista.
Vierailija kirjoitti:
Mikki Hiiri. Mulle tuli Aku Ankka 10v ja yhtään Mikki-juttua en muista lukeneeni. Se on vaan niin uskomattoman ärsyttävä besservisseri...
Mulla myös Mikki Hiiri on hahmo jota inhosin lapsena.
Hapsiainen, Hilarius-hiiri, Titi-nalle
Pikku Hukka ja ne inheät porsaat. Jo viisivuotiaana olin Sepen puolella.
Muumeista en ole koskaan pitänyt. Sukulaislasten kanssa katsonut nyt muutaman kerran ei putoa.
Arja-täti tenavatuokiossa. Ja se outo Kylli-täti samassa ohjelmassa.
Lienen liian vanha tähän ketjuun. Muut ehdottelevat hahmoja, joita lapseni ovat katsoneet.
Mainitsemani ovat oikeita ihmisiä, mutta roolinsa kautta "hahmoja".
Hilarius oli vajaa sössöttäjä, sitten kun siihen vielä lisättiin jotain kristillisiä arvoja niin avot. :DD
Titi-Nalle oli tylsä, en tiedä miten kukaan jaksoi sitä tosissaan kattoa? Kasa virkattuja nalleja ja hitaita lapsia lässyttämässä, no thanks.
Pikku-Kakkosen juontajista tuli muuten mieleen se Eila(?)-mummo, joka on monesta "niin ihana". Minusta se oli tuiman, jopa häijyn, oloinen täti, juuri sellainen joka sanoo jotain ilkeää sinulle kun kukaan muu ei kuule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös Mikki Hiiri on hahmo jota inhosin lapsena.
Hei, muitakin Mikki-inhoajia. Mulla ei tule mitään muuta ärsyttävää hahmoa mieleen, kuin Mikki Hiiri, jätin Aku Ankasta aina lukematta Mikin tylsät seikkailut.
Kasper-käsinukke oli kammottava. Lapsena en olisi osannut kuvailla sitä, mutta nyt aikuisena osaan: rietas psykopaatti.
En muista Hilarius Hiirtä ja ilmeisesti onni että olen kokemukselta välttynyt.
Niin on. Mikki on sellainen pa*kantärkeä pätijä.