Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Katti v***n Matikainen ärsyttää näin aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Katti v***n Matikainen ärsyttää näin aikuisena.
Eikös tää ollut se kaikkien isien suosikki?
Mikki Hiirestä en koskaan ole tykännyt. Myös kaikenmaailman robottihahmot on ollu inhokkeja.
Samu Sirkka, Mikki Hiiri, Katti Matikainen, Teletappien aurinkovauva....
Keskustelusta päätellen olen ainut, joka tykkäsi Hilarius Hiirestä. :D En enää muista niitä varsinaisia jaksoja, mutta muistan tykänneeni niistä kovasti.
En tiedä oliko varsinaisesti lapsille suunnattu, mutta suorastaan pelkäsin Alf-hahmoa, ihan hirveä.
Katto-Kassinen. Aina itsekkäästi pilaamassa kaiken ja aiheuttamassa Pikkuveljelle hankaluuksia. En voinut sietää koko ohjelmaa. :D
Mikko Mallikas 🤮
Näin vanhempana kokkelivekkulit on huikea suoritus kaikkineen, suosittelen katsomaan YouTubesta jos ei ole tuttu. Kaverit tekee kokkelia naamat valkoisena ja toisen nimi on vielä Pablo (sukunimestä en tiedä onko Escobar), pakosti tehty ihan tarkoituksella just noin.
Hinku ja Vinku- possujen kaveri Suursyömäri vituttaa näin aikuisena(vanhana sellaisena) koska minusta tuli samanlainen-läski ahmatti.
Mikki hiiri, Iines ankka, Hessu hopo, Hannu hanhi ja Touho ankka. 🤢 Nalle puh ja tiikeri. 🤢 Sepe susi tarinoista ne kolme pientä possua. Toivoin aina, että se Sepe saisi ne kiinni ja söisi ne. PikkuHukka on itsekäs kun syöttää lihansyöjä isälleen riisiä ja papuja. Ps! Olen eläinrakas, mutta ne kolme pientä possua ovat vaaaan niiiiin ärsyttäviä. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Kasper-käsinukke oli kammottava. Lapsena en olisi osannut kuvailla sitä, mutta nyt aikuisena osaan: rietas psykopaatti.
Mun kaverilla lapsena painajainen, jossa ihmiskokoinen Kasper-nukke hiippailee yöllä kutittamaan.
Kuten täällä on mainittu niin Katti Matikainen ärsytti, Röllin typerä kiherrys, jos olisi puhunut normaalisti niin olisi voinut olla hyväkin. Titi nalle hommat myös tyhmät.
Vierailija kirjoitti:
Ääni täältäkin hapsiaiselle, mikkihiirelle, upponallelle ja hilariushiirelle, yök.
Näiden lisäksi inhosin M.A. Nummisen ja jonkun toisen miehen esittämiä rumia eläinhahmoja jotka hirveän rumalla äänellä lauloivat jotain lasten?lauluja.
Pedro Hietanen? Jänikset maailmankartalle? Pedro kissana ja Numminen jäniksenä?
Saako aikuisena mammana koettuja hahmoja arvioida? Verenpaine alkoi nousta aina, kun ruutuun ilmestyivät Mimi ja Kuku. Mimmimmii, kukkukkuu jne.
Vierailija kirjoitti:
Katto-Kassinen. Aina itsekkäästi pilaamassa kaiken ja aiheuttamassa Pikkuveljelle hankaluuksia. En voinut sietää koko ohjelmaa. :D
Tätä olin tulossa kirjoittamaan, mutta eipä enää tarvitse.
Katto-Kassinen oli niiiin ärsyttävä! Typerä läski.
He-man oli kauhea, kuin testosteronimainos lapsille. m56
Vierailija kirjoitti:
Ääni täältäkin hapsiaiselle, mikkihiirelle, upponallelle ja hilariushiirelle, yök.
Näiden lisäksi inhosin M.A. Nummisen ja jonkun toisen miehen esittämiä rumia eläinhahmoja jotka hirveän rumalla äänellä lauloivat jotain lasten?lauluja.
Itse inhosin myös näitä eläinhahmoja. Olivat mielestäni outoja. En tiedä oliko ne lapsille vai aikuisille tarkoitettuja. Inhosin myös Fröbelin palikoita, siis sitä bändiä. En ikinä ymmärtänyt mihin sen suosio perustui.
Nalle luppakorva, se pilasi kyllä aamun joka kerta.