Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pk-seudulla kauppaa, johon voi myydä vintage-vaatteita?

Vierailija
08.01.2026 |

Play it again Sam on myynnissä, kun omistaja jää eläkkeelle. Onko muita paikkoja? Itse en ala myymään. 
50-60-luvusta kyse.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku, joka voi myydä sun puolesta, esim vintedissä. Työttömyys on ennätyskorkealla.

Mulla on määräaikainen työ, mutta laskut , eläminen on ihan reaaliajassa.

Mulle moni kaveri antaa myyntiin vaatteitaan. Osa antaa ilmaiseksi ja osta pyytää puolet.

Vierailija
2/9 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkomania ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmaiseksi antanut kaverilleni omia vaatteita myyntiin, mutta nyt muutamia isovanhempieni tavaraa. Mm. Kelsiturkkia. Niitä on vaikea luopua. Ap

Vierailija
4/9 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkomania on erikoistunut 60-luvun vaatteisiin, joten sieltä voisi kysyä. 

Vierailija
5/9 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap ikinä kokeillut google-hakua? Aika yllättävä apu löytyisi sieltä tälläkin kertaa...

Vierailija
6/9 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap ikinä kokeillut google-hakua? Aika yllättävä apu löytyisi sieltä tälläkin kertaa...

Joitain löysin googlaamalla, mitä en mitään play it again samin tyyppistä. Ja kokemuksiahan tällä palstalla kysellään, eikö? En tiennyt, että sitä pitäisi korostaa erikseen.

Vierailija
7/9 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/9 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole kovaa rahapulaa tai puutetta säilytystiloista, ei kannata tällä hetkellä myydä vintagea. Olin aiemmin vintage-yrittäjä, ja esimerkiksi 50-luvun mekot joista maksettiin ennen 50-100 euroa tingataan nykyään Vintedissä, Torissa tai kirppiksellä vitoseen.

Kyllä uusi vintage-buumi varmasti vielä tulee, mutta odotella saa. Näitä vaatteitahan ei tule mistään lisää, vaan niitä menee koko ajan rikki ja kuluj, joten ei niiden keräilyarvo tulevaisuudessa voi laskeakaan.

Vierailija
9/9 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei ole kovaa rahapulaa tai puutetta säilytystiloista, ei kannata tällä hetkellä myydä vintagea. Olin aiemmin vintage-yrittäjä, ja esimerkiksi 50-luvun mekot joista maksettiin ennen 50-100 euroa tingataan nykyään Vintedissä, Torissa tai kirppiksellä vitoseen.

Torissa käy kauppa erityisesti vintagevaatteiden osalta todella nihkeästi, lisäksi kukaan ei halua maksaa niistä mitään. Muutenkin on myynti todella takkuista.

Parempi kai pistää naftaliiniin odottamaan mahdollisia parempia aikoja, jotka toivottavasti joskus vielä tulevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi