Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että vaimo vieläkin ihastunut toiseen mieheen?

Eihuvita92
21.02.2023 |

Moi, yritän pitää lyhyenä.. Vaimon kanssa oltu 13v yhdessä, naimisissa ollaan ja kaksi lasta, noin vuosi sitten vaimoni alkoi ihastua parhaansa kaverinsa mieheen, ja siitä pikkuhiljaa paheni vaan, ja noin kolme kk sitten he viettivät yön toistensa kanssa ( ei seksiä), ja sitten sen jälkeen vielä puolitoista kuukautta myöhemmin uudestaan. Niiden kahden tapaamisten aikana ei ollut seksiä, tai edes suutelemista suulle, mutta kuitenkin kaikkea muuta paskaa oli- suutelemista kaulaan, vaimo kouri miestä housut päällä, ratsasti miestä vaatteet päällä, hierontaa jne, ja puhunut erittäin henkilökohtaisia asioita molempien nykyisestä parisuhteesta. Ja jopa puhunneet suhteen aloittamisesta jos he eroisivat omista kumppaneista. No, tästä on nytten reilu kuukausi tuosta viimeisestä yöstä niiden kanssa ja viimeksi eilen kyselin onko vielä tunteita sitä kohtaan, ei pysty sanoo että ei ole ja vielä kertoi että hänen kanssaan oli kivaa ja voisi yrittää hänen kanssaan jos me joskus erottaisi. Tämä vituttaa yli kaiken että vieläkö kaiken jälkeen on tunteita ja pystyisi yrittää sen kans vielä, kuulen kokoajan että ihastumiselle ei voi mitään, mutta en vaan pysty samaistumaan/uskomaan tuota tekosyytä, ne kuitenkin meni yli pettämisen rajan monesti, ymmärtäisin tavallaan jos on ihastunut mutta ei ole tehnyt toisen kanssa mitään. 30v ollaan molemmat jos mitään väliä, eka viesti tälle sivulle mutta haluun kuulla muiden mielipide "ihastumiselle".. jätin varmasti asioita pois mutta suurinpirtein tälleen, kiitos

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on päässään tehnyt jo valinnan, ettei aio olla vain yhden miehen nainen. Tekonsa tukevat tätä ajatusta. Kysymys on siksi enää siitä, sopiiko tämä ap:lle. Ellei sovi, ero vireille. Niin yksinkertaista tämä on.

Vierailija
102/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanottuna, tietynlaisille tuo on täysin normaalia toimintaa.

kun yksi teletappi ei riitä. tuolle on vuosituhansien aikana kehittynyt nimitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietippä niitä lapsiasi.

Haluaisitko että oma poikasi on aikuisena tuollainen aisankannattaja kuin millaiseksi oot nyt itse alkanut? (Siis ota ero hyvä mies. Montako niitä lapsia on? Kela maksaa elarit jos sulla ei ole varaa ja voithan sä hyvässä tapauksessa saada lähivanhemmuuden kun äiti on tommonen. Vai pelkäätkö huostaanotto? Sitä ei kuulema niin helposti tapahdu jos lapset ei itse sekoile ja ees yritätte hoitaa normaalisti)

Haluaisitko että sun tyttäresi hinkkailee itseään pitkin kyliä ja jättää perheen kotiin alapään hinkutuksen ajaksi ja kohtelee miestään noin halveksuvasti? Mt-ongelmahan sun vaimolla on ja lyttää tietoisesti sun itsetuntoa tässä kokeakseen itsensä ees vähän paremmaksi kuin on. Eroa hyvä mies ja vähän äkkiä

Vierailija
104/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaimo saattaa jopa nauttia siitä kun muistelee sulle ääneen mitä kaikkea teki toisen miehen kanssa. Siis sillä tavalla nauttia, miten kaikki aina ihastuneena tykkää puhua vain siitä ihastuksestaan koko ajan.

Vierailija
105/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihuvita92 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se ihastus nyt ihan kuukaudessa ohi mene, varsinkin kun aika voimakkaasta ihastuksesta selvästi kyse kun lähtee noinkin pitkälle etenemään... Miksi vaimo edelleen on sinun kanssa eikä ole jo laittanut eroa vireille, jos on noin voimakas halu muualle? Odottaako se että kyseinen mies eroaa myös, vai lastenko takia haluaisi pysyä yhdessä? Ehkä nyt olisi aika ottaa vakava keskustelu siitä mikä teidän parisuhteen tila on ja mihin haluatte sen viedä, itse olen sillä kannalla että virheistä voi myös oppia ja saada suhteen kehittymään parempaan päin, jos siihen on molemminpuolinen halu ja valmius panostaa. Ulkopuolinen keskusteluapu voisi olla ihan paikallaan. Olennaista on toki se, onko vaimo todella itse valinnut olla lähtemättä toisen matkaan vai jäikö hän kanssasi vain koska toinen ei myöskään eronnut omasta suhteestaan?

Itse vaimo pisti poikki kun ei halunnut sen etenevän sen miehen kanssa, ainoo plussa tässä koko paskassa, ja , että tämä vissiin on vaan mun oma ongelma ku jumitan tohon vaimon tunteisiin siihen tyyppiin, jotenkin oletin että ei enään olisi mitään sitä kohtaan kun se valehtelu ja muut jutut tuli selväks, ja kun kerran päättänyt että mun kanssa jatkaisi niin luulisin että osaisi keskittyy vaan muhun ja unohtaa se toinen? En tiiä ehkä tyhmä ajattelutapa, siks tulinkin tänne kuulemaan eri mielipiteitä, kiitti tästä

🚨"vaimo on tehnyt siis selväksi että haluaa mun kanssa jatkaa jos itse pystyn"🚨

Nyt hyvä mies! Vaimo vierittää vastuun sinun niskoillesi, siis manipulointia. Hän salaa toivoo, että eroatte. Mutta pystytkö enää hänen kanssaan jatkaan liitossa?

Vierailija
106/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että oma poikasi on aikuisena tuollainen aisankannattaja kuin millaiseksi oot nyt itse alkanut? (Siis ota ero hyvä mies. Montako niitä lapsia on? Kela maksaa elarit jos sulla ei ole varaa ja voithan sä hyvässä tapauksessa saada lähivanhemmuuden kun äiti on tommonen. Vai pelkäätkö huostaanotto? Sitä ei kuulema niin helposti tapahdu jos lapset ei itse sekoile ja ees yritätte hoitaa normaalisti)

Haluaisitko että sun tyttäresi hinkkailee itseään pitkin kyliä ja jättää perheen kotiin alapään hinkutuksen ajaksi ja kohtelee miestään noin halveksuvasti? Mt-ongelmahan sun vaimolla on ja lyttää tietoisesti sun itsetuntoa tässä kokeakseen itsensä ees vähän paremmaksi kuin on. Eroa hyvä mies ja vähän äkkiä

Miksi edes otat puheeksi jonku huostaanoton? Ei kyllä liity tähän tilanteeseen mitenkään.

Vierailija
107/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aviokriisi tottakai, mutta menkää terapiaan ja keskustelkaa asia läpi. Tottakai ottaa päähän, mutta taistele nyt vaimostasi. Hän on tehnyt väärin, mutta ei mitään niin raskauttavaa, että ettette pääsisi siitä yli. Vaimosi on hämmentynyt, ihastuksia valitettavasti voi pitkässä suhteessa tulla, mutta niistä pitää tietoisesti päästä pois. Ja teidän tulee panostaa keskinäiseen aikaanne. Taistele nyt hyvä mies perheesi puolesta. Teillä on niin pienet lapset, että taistelu kannattaa tehdä.

Vierailija
108/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes otat puheeksi jonku huostaanoton? Ei kyllä liity tähän tilanteeseen mitenkään.

Siksi kun mietin että mikä miestä vielä pidättelee suhteessa. Että miksi ei ole vielä eronnut. Ei tule muuta mieleen kuin että pelkääkö se sossua.

Vierailija
109/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aviokriisi tottakai, mutta menkää terapiaan ja keskustelkaa asia läpi. Tottakai ottaa päähän, mutta taistele nyt vaimostasi. Hän on tehnyt väärin, mutta ei mitään niin raskauttavaa, että ettette pääsisi siitä yli. Vaimosi on hämmentynyt, ihastuksia valitettavasti voi pitkässä suhteessa tulla, mutta niistä pitää tietoisesti päästä pois. Ja teidän tulee panostaa keskinäiseen aikaanne. Taistele nyt hyvä mies perheesi puolesta. Teillä on niin pienet lapset, että taistelu kannattaa tehdä.

Kannattaako kaikkia taisteluita taistella? Miten taistelet löyhärankaisen rinnalla avioliitossa?

Vierailija
110/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupuolella 22/109 | klo 7:49 | 21.2.2023 oli hyvä vastaus. Teillä vaikuttaa olevan luottamuksellinen suhde joka on hyvä pohja pitkälle avioliitolle.  Keskustelkaa yhdessä mihin eri vaihtoehdot johtavat ja mitkä ovat suhteenne rajat. Elämä eronneena yhteisten lapsien kanssa on mahdollista, mutta monin tavoin aivan toisella tavalla kuormittavaa kuin yhdessä.  Jos molemmat haluatte jatkaa, se onnistuu kyllä. Ei ihminen hallitse tunteitaan toiseen henkilöön, mutta voi hallita tekemisiään. Avioliiton aikana useimmille tulee kjonkinasteisia kriisejä mitä erilaisimista asioista. Mitä useamman näistä voittaa yhteisellä tahdolla, sitä vahvemmaksi ja onnellisemmaksi suhde kasvaa.

Vierailija
111/111 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on ihastunut hierojien ja antanut heidän hieroa sexy alueet ja saana orgguja. Sit pomoonsa joka nai sitä sai tunnin orgun imi metsä tiellä

Eli kaikille vieraille antoi mä pääsin liukkaille en saana rakkautta. Lapsia oli sit annoin potkut kunnolla persiilleen. Sen piti en se siinä meni 30viotta onneksi jäi lapset ja nyt ihana rakas toki salarakas nuorempi.. .