Onko normaalia että vaimo vieläkin ihastunut toiseen mieheen?
Moi, yritän pitää lyhyenä.. Vaimon kanssa oltu 13v yhdessä, naimisissa ollaan ja kaksi lasta, noin vuosi sitten vaimoni alkoi ihastua parhaansa kaverinsa mieheen, ja siitä pikkuhiljaa paheni vaan, ja noin kolme kk sitten he viettivät yön toistensa kanssa ( ei seksiä), ja sitten sen jälkeen vielä puolitoista kuukautta myöhemmin uudestaan. Niiden kahden tapaamisten aikana ei ollut seksiä, tai edes suutelemista suulle, mutta kuitenkin kaikkea muuta paskaa oli- suutelemista kaulaan, vaimo kouri miestä housut päällä, ratsasti miestä vaatteet päällä, hierontaa jne, ja puhunut erittäin henkilökohtaisia asioita molempien nykyisestä parisuhteesta. Ja jopa puhunneet suhteen aloittamisesta jos he eroisivat omista kumppaneista. No, tästä on nytten reilu kuukausi tuosta viimeisestä yöstä niiden kanssa ja viimeksi eilen kyselin onko vielä tunteita sitä kohtaan, ei pysty sanoo että ei ole ja vielä kertoi että hänen kanssaan oli kivaa ja voisi yrittää hänen kanssaan jos me joskus erottaisi. Tämä vituttaa yli kaiken että vieläkö kaiken jälkeen on tunteita ja pystyisi yrittää sen kans vielä, kuulen kokoajan että ihastumiselle ei voi mitään, mutta en vaan pysty samaistumaan/uskomaan tuota tekosyytä, ne kuitenkin meni yli pettämisen rajan monesti, ymmärtäisin tavallaan jos on ihastunut mutta ei ole tehnyt toisen kanssa mitään. 30v ollaan molemmat jos mitään väliä, eka viesti tälle sivulle mutta haluun kuulla muiden mielipide "ihastumiselle".. jätin varmasti asioita pois mutta suurinpirtein tälleen, kiitos
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä "paras kaveri", jonka miehen kanssa vaimo vehtaa on suhtautunut asiaan?
Ei tietenkään hyvin, ei ne oikee oo väleissä enään, muutamat viestit jättäneet mutta ei sen enempää oikein, olen itse kyllä jutellut hänen kanssaan tästä aika paljon, verrattu pettäjien tarinoita ja semmosii tyhmii juttuja..
Onko tämä toinen pari edelleen yhdessä? Oletko keskustellut tämän pettäjämiehen kanssa asiasta?
Kyllä minä sinuna nyt ottaisin pienen aikalisän vaimosta. Lähde vaikka viikonloppureissulle, jos mahdollista, äläkä ilmoita vaimolle minne menet. Hänen on aika miettiä sotkuaan ja päättää, miten sen aikoo selvittää.
En tiedä tarkalleen mutta ongelmia niillä on, vähän auki vielä, ja asuvat yhessä tietääkseni vielä. Tavattiin kaikki 4 viikko sitten "selvittääkseen" Asioita kun se paras kaveri halus.. No ei se paljoo auttanu. Mutta en kaipaa muuta vinkkejä kun halusin tietää vaan että onko iha normi päivä touhua että onko tunteita tässä vaiheessa vielä, ihmiset kirjottaa kaikkee muuta paskaa vaan, miten tän ketjun sulkee
EI OLE! ota avioero se on sinulle parasta, sääliksi käy myös lapsia ne kun Äinsö on perheen rikkoja maailman vanhimman ammatin harjoittajia!!
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Joo tiiän, tuo vain mietityttää että tunteita on vieläkin. Että miten ihmeessä voi enään olla, kaiken jälkeen, ja vastaukseksi tulee vain että tunteille/ihastumiselle ei voi mitään.
Ihastuksia voi tullakin, mutta silloin ei vietetä öitä yhdessä eikä kerrota ihastukselle ihastuksesta.
Ymmärrän ton, vaimo siis itsetoimisesti pisti poikki sen tokan yön jälkeen, ja kertoi mulle/sen miehen kihlatulle tästä, melkeen ainut asia mikä estää eron tässä vaiheessa
Onko vaimosi yhä yläasteella, kun vaan "vaatteet päällä ratsastellaan" ja imetään kaulaa?
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä "paras kaveri", jonka miehen kanssa vaimo vehtaa on suhtautunut asiaan?
Ei tietenkään hyvin, ei ne oikee oo väleissä enään, muutamat viestit jättäneet mutta ei sen enempää oikein, olen itse kyllä jutellut hänen kanssaan tästä aika paljon, verrattu pettäjien tarinoita ja semmosii tyhmii juttuja..
Onko tämä toinen pari edelleen yhdessä? Oletko keskustellut tämän pettäjämiehen kanssa asiasta?
Kyllä minä sinuna nyt ottaisin pienen aikalisän vaimosta. Lähde vaikka viikonloppureissulle, jos mahdollista, äläkä ilmoita vaimolle minne menet. Hänen on aika miettiä sotkuaan ja päättää, miten sen aikoo selvittää.
En tiedä tarkalleen mutta ongelmia niillä on, vähän auki vielä, ja asuvat yhessä tietääkseni vielä. Tavattiin kaikki 4 viikko sitten "selvittääkseen" Asioita kun se paras kaveri halus.. No ei se paljoo auttanu. Mutta en kaipaa muuta vinkkejä kun halusin tietää vaan että onko iha normi päivä touhua että onko tunteita tässä vaiheessa vielä, ihmiset kirjottaa kaikkee muuta paskaa vaan, miten tän ketjun sulkee
Mitä "muuta paskaa"? Minusta sinulle on vastattu hyvinkin empaattisesti ja annettu neuvojakin. Yritä nyt hyvä mies ryhdistäytyä vähän. Ei tuollaisesta kynnysmattona olemisesta tule yhtään mitään. Älä anna kohdella itseäsi kuin roskaa!
missäs ne on keskenään öitään viettänyt?
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi yhä yläasteella, kun vaan "vaatteet päällä ratsastellaan" ja imetään kaulaa?
kirjoitustyylistä päätellen taitaa olla tuo "isäkin"
Jos nyt uudet kommentit pysyisi kysymyksessä.. En muuta kaipaa kuin vastausta muilta siihen onko yhtään ymmärrettävää olla tunteita kaiken tämän jälkeen, ja miettiä sen miehen luo menoa jos erottaisi joskus. Kiitän
Koita nyt olla mies, eikä hiiri. Kattelet vielä tuollaista käytöstä ja uskot vaimosi höpinät täysin. Nyt vain ero vireille ja asioita järjestämään. Elämä kantaa ja eroaminen tuollaisesta hempukasta on paras satsaus sinun tulevaisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
tuossa iässä naiset yleensä kyllästyvät mieheensä ja etsivät uuden tai voimaantuvat ja muuttavat omilleen (miehen puolen omaisuuden kanssa) ja hankkivat kissan
Miksi se omaisuus olisi vain miehen? Suurin osa pariskunnista kasvattaa yhdessä omaisuutta eikä se vain miehen ole.
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "muuta paskaa"? Minusta sinulle on vastattu hyvinkin empaattisesti ja annettu neuvojakin. Yritä nyt hyvä mies ryhdistäytyä vähän. Ei tuollaisesta kynnysmattona olemisesta tule yhtään mitään. Älä anna kohdella itseäsi kuin roskaa!
Tarkoitin tolla muulla paskaa että kun on paljon vinkkejä että jätä se vaimo/ne nussi/luuletko ettei nussinu jne, kyllö täällä ollut hyvä vastauksia myös ja auttavia
Jos tämä ei ole trolli, niin ihan tosissaanko mies uskoo, että vaimonsa ja tuo toinen mies ei ole panneet?
:D minkä ikäisiä oikein olette jos toinen teistä harrastaa seksiä vaatteet päällä ja se ei muka ole seksin harrastamista? :'D rehellisesti vaatteet pois kun seksiä kuitenkin harrastivat, tuo on vain vam mais ta jättää vaatteet päälle koska se on sitten muka vähemmän paha. Tietysti jos kondomit unohtui kaupan hyllylle niin sitten. Mut ei nuo vaatteet nyt kyllä yhtään lieventänyt asiaa, päin vastoin lievensi entisestään heidän uskottavuuttaan aikuisina ihmisinä...
Itse ihastuin toiseen mieheen ollessani asumuserossa miehestäni. Mies itse otti omaa lomaa perheestä puoleksi vuodeksi. Tapasin ihanan miehen jo kuukauden kuluttua mieheni lähdöstä kun sain sille vietyä kerrankin lapset ja pääsin itse kotoa ulos. Ihastuin tosi kovaa toiseen mieheen enkä ole ihan varma ettenkö ois rakastunutkin ja sain vastakaikua. Vaikutti ettei siitä olisi pitkällä tähtäimellä seurannutkaan niin hyvää kuin alkuhuumassa tuntui, ajattelin että huono ennuste. Joten jätin tämän miehen ja käskin puolisoani muuttamaan takaisin kotiin. Sitten puoli vuotta vuosi kiikutettiin siten, että ei kumpikaan luotettu toisiimme tipan tippaa ja oltaisiin oltu valmiita eroamaan. Nyt on mennyt kuusi vuotta eikä kukaan arvaisi että liitossamme on ollut tällainenkin vaihe ja mieskin on noin sata kertaa miellyttävämpi ihminen. Elämäkin helpompaa jo.
Silti tunnen jotain tuota toistakin miestä kohtaan, hieman ikävää lähinnä. Vaikka näin monta vuotta on mennyt. Elämä ja ajatukset ei mitenkään pyöri asian ympärillä, mutta näissä aiheissa tulee mieleen ja esim. paikoissa joissa häneen saattaisi törmätä pukeudun aika vimpan päälle. Mutta enpä ole törmännyt kuin kerran ja silloin oli toisen naisen kanssa, ihan mukavan näköisen, onneksi edes paksumpi kuin minä.
Eihuvita92 kirjoitti:
Jos nyt uudet kommentit pysyisi kysymyksessä.. En muuta kaipaa kuin vastausta muilta siihen onko yhtään ymmärrettävää olla tunteita kaiken tämän jälkeen, ja miettiä sen miehen luo menoa jos erottaisi joskus. Kiitän
Vastaus: Ei ole. Vaimosi petaa jo avioeroa tuon viimeisen lauseesi perusteella.
Selkisikö?
Vierailija kirjoitti:
No ei sille ole kerrottu mitään.
T bestis
Vierailija kirjoitti:
Miehen luona, miehen kihlattu oli reissulla silloin, vaimo meni vanhemman lapsemme kanssa sinne "lapsideiteille", toka yö sama paikka vaikka silloin miehen kihlattu nukkui viereisessä huoneessa
trollihan tämä, tai sitten heikkolahjainen
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen luona, miehen kihlattu oli reissulla silloin, vaimo meni vanhemman lapsemme kanssa sinne "lapsideiteille", toka yö sama paikka vaikka silloin miehen kihlattu nukkui viereisessä huoneessa
Ei jumaliste... trollaatko?! Jos tämä on totta, niin olet kyllä maailmankaikkeuden nyhveröin mies, jos et nyt tee jotain asialle! Kerroit aiemmin, ette voi lähteä lomalle töiden ja lasten takia, mutta epäilen. Ota muutama päivä lomaa ja lähde! Hoitakoon vaimo lapset ja miettiköön, mitä tuli tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi kenenkään kanssa, joka ratsastaa vaatteet päällä ystävänsä miehellä 🤢🤮
Tämä olis kyllä semmoinen näky ettei voisi kuin nauraa. Hinkuti hinkuti.
Ihastuksia voi tullakin, mutta silloin ei vietetä öitä yhdessä eikä kerrota ihastukselle ihastuksesta.