Onko normaalia että vaimo vieläkin ihastunut toiseen mieheen?
Moi, yritän pitää lyhyenä.. Vaimon kanssa oltu 13v yhdessä, naimisissa ollaan ja kaksi lasta, noin vuosi sitten vaimoni alkoi ihastua parhaansa kaverinsa mieheen, ja siitä pikkuhiljaa paheni vaan, ja noin kolme kk sitten he viettivät yön toistensa kanssa ( ei seksiä), ja sitten sen jälkeen vielä puolitoista kuukautta myöhemmin uudestaan. Niiden kahden tapaamisten aikana ei ollut seksiä, tai edes suutelemista suulle, mutta kuitenkin kaikkea muuta paskaa oli- suutelemista kaulaan, vaimo kouri miestä housut päällä, ratsasti miestä vaatteet päällä, hierontaa jne, ja puhunut erittäin henkilökohtaisia asioita molempien nykyisestä parisuhteesta. Ja jopa puhunneet suhteen aloittamisesta jos he eroisivat omista kumppaneista. No, tästä on nytten reilu kuukausi tuosta viimeisestä yöstä niiden kanssa ja viimeksi eilen kyselin onko vielä tunteita sitä kohtaan, ei pysty sanoo että ei ole ja vielä kertoi että hänen kanssaan oli kivaa ja voisi yrittää hänen kanssaan jos me joskus erottaisi. Tämä vituttaa yli kaiken että vieläkö kaiken jälkeen on tunteita ja pystyisi yrittää sen kans vielä, kuulen kokoajan että ihastumiselle ei voi mitään, mutta en vaan pysty samaistumaan/uskomaan tuota tekosyytä, ne kuitenkin meni yli pettämisen rajan monesti, ymmärtäisin tavallaan jos on ihastunut mutta ei ole tehnyt toisen kanssa mitään. 30v ollaan molemmat jos mitään väliä, eka viesti tälle sivulle mutta haluun kuulla muiden mielipide "ihastumiselle".. jätin varmasti asioita pois mutta suurinpirtein tälleen, kiitos
Kommentit (111)
Käsitinkö oikein, että vaimosi meni tuon miehen luokse yöksi ja hänellä oli vielä teidän lapsenne mukanaan pettämisreissullaan? Jos näin on, niin kyllä olet kuvottavan ihmisen talutusnuorassa.
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä "paras kaveri", jonka miehen kanssa vaimo vehtaa on suhtautunut asiaan?
Ei tietenkään hyvin, ei ne oikee oo väleissä enään, muutamat viestit jättäneet mutta ei sen enempää oikein, olen itse kyllä jutellut hänen kanssaan tästä aika paljon, verrattu pettäjien tarinoita ja semmosii tyhmii juttuja..
Onko tämä toinen pari edelleen yhdessä? Oletko keskustellut tämän pettäjämiehen kanssa asiasta?
Kyllä minä sinuna nyt ottaisin pienen aikalisän vaimosta. Lähde vaikka viikonloppureissulle, jos mahdollista, äläkä ilmoita vaimolle minne menet. Hänen on aika miettiä sotkuaan ja päättää, miten sen aikoo selvittää.
En tiedä tarkalleen mutta ongelmia niillä on, vähän auki vielä, ja asuvat yhessä tietääkseni vielä. Tavattiin kaikki 4 viikko sitten "selvittääkseen" Asioita kun se paras kaveri halus.. No ei se paljoo auttanu. Mutta en kaipaa muuta vinkkejä kun halusin tietää vaan että onko iha normi päivä touhua että onko tunteita tässä vaiheessa vielä, ihmiset kirjottaa kaikkee muuta paskaa vaan, miten tän ketjun sulkee
Mitä tarkoitat sillä että onko "normi päivä touhua" että tunteita on vielä? Miksi ei olisi? Mihin ne tunteet häviäisivät kun niitä ruokitaan? Vastaa pliis.
Sitähän mä tässä kysyn että eikö ne hävia kaiken tämän jälkeen, ottaa huomioon että se mies valehteli paljon asioita mitkä sai mun vaimon tykkää siitä, ja muutenkin seksiähän se mies etsi tietääkseni tästä kaikesta, vaimo ei sitä halunnut sen kanssa, kuvittelisin että noi asiat antaisi huonon kuvan siitä miehestä vaikka olisikin ollut tunteita ennen kun se selvisi. En tiedä pysyykö tunteet vaikka vuosia, kysyn täältä muiden kokemuksista ja päätän sen mukaan
Mistä asioista se mies valehteli? Eivät tunteet häviä aina sillä että valheet paljastuvat. Riippuu ihmisestä ja siitä mitä on valehdeltu.
Seksiä he ovat harrastaneet hyvin todennäköisesti. Toisaalta myös kaulan nuoleskelu ja vaatteet päällä hinkuttelu on mielestäni seksuaalinen teko, ehkä aika yläkoulumainen mutta silti. Seksiä vaimosi sen miehen kanssa joka tapauksessa haluaa, sen hän on tehnyt teoillaan ja sanoillaan selväksi.
Nyt vielä yksi kysymys: mitä merkitystä sillä on, onko se normaalia että vaimollasi on vieläkin tunteita miestä kohtaan? Eikö sillä ole ainoastaan väliä että hänellä niitä tunteita on, kuten on kertonut? Mitä väliä olisiko jollain muulla, kun kyse on vaimostasi?
Se mies oli jakanut henkilökohtaisia "ongelmia" Mitä hänellä on ja väitti ettei kukaan muu tiedä niistä, vaimoltani sai säälipisteitä siitä tietenki, ja selvisi myöhemmin että melkein kaikki miehen piirissä tietää niistä jne. Ja että hän eroaisi siitä kihlatusta kun palaa reissulta(ekan yön jälkeen) no ei eronnut tietenkään. Ja siitä mitä väliö tällä on mulle, no ei kai siinä ole muuta kun ihan kusinen fiilis kun tietää että se toinen mies pyörii vaimon päässä vieläkin niin paljon että voi sanoa että on tunteita, ja voisi vielä yrittää hänen kanssaan joskus. Ehkä tää on vaa itselleni ongelma ja mun pitäis vaa olla ajattelematta sitä, helpompi sanottu ku tehty lupaan sen
Eli sinun vaimosi roikkuu miehessä jota ei voi saada ja sinä ajattelet että ongelma on sinun ja ratkeaa kun olet ajattelematta sitä?
En tiedä onko tuo enemmän sairasta vai surullista. Tsemppiä kuitenkin jos jäät kynnysmatoksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi yhä yläasteella, kun vaan "vaatteet päällä ratsastellaan" ja imetään kaulaa?
Ei hän kuulemma seksiä halunnut niiden "suhteesta", noi asiat silti pystyi tekee
Ja sinä uskot? Kuka ihminen hinkuttaa itseään toista vasten ja suutelee kaulaa, jos ei seksi käy mielessäkään?
Teillä on erikoinen kaveriporukka.
Tottakai seksi kävi molempien mielessä, vaimo itse tietenkin sanonut sen, hän ei vaan sitä rajaa halunnut rikkoa. Ei ne huvin vuoksi maannu lattialla tekee noita asioita jos seksi ei pyöri päässä, se oli varmasti pienestä kiinni ettei mennyt seksiin, kuitenkin yrittäkää uskoa ettei menny, tai älkää ihan sama
Ja tämä, että se jäi vähän niin kuin "viittä vaille" on sinun mielestäsi ok, vaikka henkistä pettämistä on takana jo vuosi?
En kyllä todellakaan yrittänyt antaa kuvaa että mitään tässä tilanteessa on "ok", sori vaan. Halusin vain selväksi tehdä että ei ollut seksiä, vaikka turhaan sitä ees nähtävästi kirjotin. Nää asiat ollaan käsitellyt vaimon kanssa jo reilu kuukauden nii ei ne tapahtumat ole enään puheen aiheena meillä, vaan tämä tunne asia, jota mun nyt pitää itse kai käsitellä
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi yhä yläasteella, kun vaan "vaatteet päällä ratsastellaan" ja imetään kaulaa?
Ei hän kuulemma seksiä halunnut niiden "suhteesta", noi asiat silti pystyi tekee
Ja sinä uskot? Kuka ihminen hinkuttaa itseään toista vasten ja suutelee kaulaa, jos ei seksi käy mielessäkään?
Tottakai seksi kävi molempien mielessä, vaimo itse tietenkin sanonut sen, hän ei vaan sitä rajaa halunnut rikkoa. Ei ne huvin vuoksi maannu lattialla tekee noita asioita jos seksi ei pyöri päässä, se oli varmasti pienestä kiinni ettei mennyt seksiin, kuitenkin yrittäkää uskoa ettei menny, tai älkää ihan sama
Ja tämä, että se jäi vähän niin kuin "viittä vaille" on sinun mielestäsi ok, vaikka henkistä pettämistä on takana jo vuosi?
En kyllä todellakaan yrittänyt antaa kuvaa että mitään tässä tilanteessa on "ok", sori vaan. Halusin vain selväksi tehdä että ei ollut seksiä, vaikka turhaan sitä ees nähtävästi kirjotin. Nää asiat ollaan käsitellyt vaimon kanssa jo reilu kuukauden nii ei ne tapahtumat ole enään puheen aiheena meillä, vaan tämä tunne asia, jota mun nyt pitää itse kai käsitellä
Mitä käsittelemistä tuossa enää on? Vaimollasi on tunteita toista miestä kohtaan. Jos teillä ei olisi lapsia, niin luuletko, että vaimosi olisi enää saman katon alla kanssasi? Eikö se kuvota sinua?
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen,
-rakastui parhaan kaverinsa mieheen
-vietti öitä yhdessä, mutta "ei mitään seksiä"
-puhuivat suhteen aloittamisesta
-vaimo kertoi tuon kaiken sinulle
Niinpä, KAIKKI muut olisivat jo niskapersotteella heittänyt tuollaisen otuksen pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä käsittelemistä tuossa enää on? Vaimollasi on tunteita toista miestä kohtaan. Jos teillä ei olisi lapsia, niin luuletko, että vaimosi olisi enää saman katon alla kanssasi? Eikö se kuvota sinua?
Kuvottaa tietysti, ja ei varmana olisikaan jos lapsia ei olisi kuviossa
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa tietysti, ja ei varmana olisikaan jos lapsia ei olisi kuviossa
Muista että tuollaisessa suhteessa pysymistä ei kannata perustella itselleen lasten parhaalla. Lapset voivat hyvin kun vanhemmat voivat hyvin.
Siis vähänkö kivaa jos lapset saavat leikkiä tulrvassa uusperheessä parhaiden kavereidensa kanssa aina siihen asti että välit menee poikki eivätkä leikin enää
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseni: Ei ole normi päivä meininkiä. Tunteita voi olla pitkässä liitossa, mutta niillä ei leikitellä tuolla tavalla. Se on epäkunnioittavaa molempien puolisoita kohtaan. Se on välinpitämätöntä myös lasten turvallista perhe-elämää kohtaan. Jos on ihastusta ja tunteilla lähdetään leikkimään ja "kokeilemaan", tunteet voivat vaan voimistua moisesta. SIllä ei ole paljoakaan väliä, että mies on valehdellut asioita, jos naisellesi jäi joku ihastus tai halu miestä kohtaan päälle. Se ei ole normaalia meininkiä. Se on sen merkki, että naisesi tunteet sinua kohtaan on loppuneet.
PS. uskon hyvinkin että he eivät välttämättä harrastaneet seksiä. Olen ollut joskus samantyylisessä tilanteessa. Ja se oli kaukana mistään kivasta normi parisuhdemeiningistä.
Niin, sitä ajattelen itse mutta hänen mukaan on kyllä tunteita minua kohtaa enemmän tietenkin, ja haluaa jatkaa kanssani. Vaikea sanoa, kuitenkin haluun tehdä varmaksi että eivät he ole olleet yhteyksissä sen viimeisen yön jälkeen oikeen yhtään, ei ainakaan kahdestaan vaan. Ja siitä nytten reilu kuukausi kulunut
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseni: Ei ole normi päivä meininkiä. Tunteita voi olla pitkässä liitossa, mutta niillä ei leikitellä tuolla tavalla. Se on epäkunnioittavaa molempien puolisoita kohtaan. Se on välinpitämätöntä myös lasten turvallista perhe-elämää kohtaan. Jos on ihastusta ja tunteilla lähdetään leikkimään ja "kokeilemaan", tunteet voivat vaan voimistua moisesta. SIllä ei ole paljoakaan väliä, että mies on valehdellut asioita, jos naisellesi jäi joku ihastus tai halu miestä kohtaan päälle. Se ei ole normaalia meininkiä. Se on sen merkki, että naisesi tunteet sinua kohtaan on loppuneet.
PS. uskon hyvinkin että he eivät välttämättä harrastaneet seksiä. Olen ollut joskus samantyylisessä tilanteessa. Ja se oli kaukana mistään kivasta normi parisuhdemeiningistä.
Niin, sitä ajattelen itse mutta hänen mukaan on kyllä tunteita minua kohtaa enemmän tietenkin, ja haluaa jatkaa kanssani. Vaikea sanoa, kuitenkin haluun tehdä varmaksi että eivät he ole olleet yhteyksissä sen viimeisen yön jälkeen oikeen yhtään, ei ainakaan kahdestaan vaan. Ja siitä nytten reilu kuukausi kulunut
Eli jäät nyt sitten vain odottelemaan, että kumpi mies voittaa. Ei jumalauta. Ennustan, että ei ole viimeinen syrjähyppy.
No ei kai se ihastus nyt ihan kuukaudessa ohi mene, varsinkin kun aika voimakkaasta ihastuksesta selvästi kyse kun lähtee noinkin pitkälle etenemään... Miksi vaimo edelleen on sinun kanssa eikä ole jo laittanut eroa vireille, jos on noin voimakas halu muualle? Odottaako se että kyseinen mies eroaa myös, vai lastenko takia haluaisi pysyä yhdessä? Ehkä nyt olisi aika ottaa vakava keskustelu siitä mikä teidän parisuhteen tila on ja mihin haluatte sen viedä, itse olen sillä kannalla että virheistä voi myös oppia ja saada suhteen kehittymään parempaan päin, jos siihen on molemminpuolinen halu ja valmius panostaa. Ulkopuolinen keskusteluapu voisi olla ihan paikallaan. Olennaista on toki se, onko vaimo todella itse valinnut olla lähtemättä toisen matkaan vai jäikö hän kanssasi vain koska toinen ei myöskään eronnut omasta suhteestaan?
isyystesti vois olla aika kova juttu
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se ihastus nyt ihan kuukaudessa ohi mene, varsinkin kun aika voimakkaasta ihastuksesta selvästi kyse kun lähtee noinkin pitkälle etenemään... Miksi vaimo edelleen on sinun kanssa eikä ole jo laittanut eroa vireille, jos on noin voimakas halu muualle? Odottaako se että kyseinen mies eroaa myös, vai lastenko takia haluaisi pysyä yhdessä? Ehkä nyt olisi aika ottaa vakava keskustelu siitä mikä teidän parisuhteen tila on ja mihin haluatte sen viedä, itse olen sillä kannalla että virheistä voi myös oppia ja saada suhteen kehittymään parempaan päin, jos siihen on molemminpuolinen halu ja valmius panostaa. Ulkopuolinen keskusteluapu voisi olla ihan paikallaan. Olennaista on toki se, onko vaimo todella itse valinnut olla lähtemättä toisen matkaan vai jäikö hän kanssasi vain koska toinen ei myöskään eronnut omasta suhteestaan?
Itse vaimo pisti poikki kun ei halunnut sen etenevän sen miehen kanssa, ainoo plussa tässä koko paskassa, ja vaimo on tehnyt siis selväksi että haluaa mun kanssa jatkaa jos itse pystyn, että tämä vissiin on vaan mun oma ongelma ku jumitan tohon vaimon tunteisiin siihen tyyppiin, jotenkin oletin että ei enään olisi mitään sitä kohtaan kun se valehtelu ja muut jutut tuli selväks, ja kun kerran päättänyt että mun kanssa jatkaisi niin luulisin että osaisi keskittyy vaan muhun ja unohtaa se toinen? En tiiä ehkä tyhmä ajattelutapa, siks tulinkin tänne kuulemaan eri mielipiteitä, kiitti tästä
Tuossa vaimon käytöksessä ei ole mitään normaalia. Eniten tässä ihmettelen miksi ap edes kuvittelee jatkavansa liittoa.
Musta tuntuu, että sä et haluis erota vaimostas ja tulit tänne hakemaan kommentteja, jotka kertois että vaimon ihastuminen on ok ja kannattaa jatkaa suhteessa. Jos tilanne on sulle ok, niin et sä tarvi vahvistusta muilta. Mut kuten huomaat, ulkopuolisen korviin tää teidän tilanne kuulostaa aika kummalliselta.
Häh, miksi ylipäätänsä haluaisit pitää tuommosen *uoran? Se petti sut ja kaverinsa eikä kunnioita sua sen vertaa, että pistäis katumiset tulille. Mies hyvä, sulle nauraa kohta naapurin aidatki.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että sä et haluis erota vaimostas ja tulit tänne hakemaan kommentteja, jotka kertois että vaimon ihastuminen on ok ja kannattaa jatkaa suhteessa. Jos tilanne on sulle ok, niin et sä tarvi vahvistusta muilta. Mut kuten huomaat, ulkopuolisen korviin tää teidän tilanne kuulostaa aika kummalliselta.
Joo varmasti tää tilanne kuulostaa oudolta, ihan ymmärrettävää, enhän mä iha yksityiskohtiin ole mennyt kun siinä tulisi semmonen tekstiseinä että huhhu, haluan jatkaa hänen kanssaan aivan totta, ja halusin kommentteja- mutta vain siihen tunne asiaan, toivoin saavani vastauksia muilta joilla ehkä ollut samantyylinen tilanne, jos semmosii löytyy.. En halunnut/tarvinnut mitään kommentteja siihen että jatkanko vaimoni kanssa tai en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihuvita92 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä tuo ihan pettämistä mielestäni on. Pelkässä ihastumisessa ei ole mitään pahaa, reagointi siihen on se, mikä merkitsee. Olen itsekin ihastunut muutamia kertoja avioliittoni aikana, mutta ihan normaalisti olen jatkanut elämääni ja odottanut, että ihastuminen menee ohi.
Kiitos tuota olen itsekin miettinyt, ymmärrän ihastumisen, mutta kuten sanoit siihen reagointi ei tietenkään oo hyvä, ja että tunteita jatkuu vaikka tästä on reilu kuukausi ja on tarkoitus jatkaa(minä ja vaimo siis)mutta perseestä on kuulla että vieläkin tunteita.. Kyllähän siinä kesti melkeen vuosi ennen kuin ne kaks teki mitään, mut silti
Ja sinä vain kiltisti odotat, että vaimo suvaitsee ilmoittaa, että no nyt voidaan jatkaa niin kuin ennenkin? Kunnes tulee seuraava ihastuksen kohde?
Kiltisti odottaminen väärä toimintatapa. Jos haluat pitää naisen, niin oikea tapa on naureskella hänen sekoilulleen, ja p*nna häntä reippaasti kaikkiin reikiin. Otat siis omasi takaisin. Jos tämä ei naiselle käy, niin peli on joka tapauksessa menetetty ja suhde tulee päättymään ennemin tai myöhemmin.
Vieraissa (avoimesti) käymistä en suosittele, siinä on vähän sellainen pikkupojan koston henki. Annat paljon miehekkäämmän vaikutelman jos et sorru moiseen kiukutteluun. Jos haluat käydä tilanteen vuoksi vieraissa, niin pidä se omana tietonasi.
No niin. Mies taas neuvomassa. Huoh...
Huomautuksena, että tuossa oli ketjun käytännössä ainoa neuvo siihen mitä kannattaa tehdä jos haluaa vielä jatkaa suhdetta. Onnistuminen ei noinkaan ole varmaa, sanoisin 30/70 että suhde kariutuu silti.
Kaikki muut neuvot ovat jätäsikaa eri muodoissa.