Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että vaimo vieläkin ihastunut toiseen mieheen?

Eihuvita92
21.02.2023 |

Moi, yritän pitää lyhyenä.. Vaimon kanssa oltu 13v yhdessä, naimisissa ollaan ja kaksi lasta, noin vuosi sitten vaimoni alkoi ihastua parhaansa kaverinsa mieheen, ja siitä pikkuhiljaa paheni vaan, ja noin kolme kk sitten he viettivät yön toistensa kanssa ( ei seksiä), ja sitten sen jälkeen vielä puolitoista kuukautta myöhemmin uudestaan. Niiden kahden tapaamisten aikana ei ollut seksiä, tai edes suutelemista suulle, mutta kuitenkin kaikkea muuta paskaa oli- suutelemista kaulaan, vaimo kouri miestä housut päällä, ratsasti miestä vaatteet päällä, hierontaa jne, ja puhunut erittäin henkilökohtaisia asioita molempien nykyisestä parisuhteesta. Ja jopa puhunneet suhteen aloittamisesta jos he eroisivat omista kumppaneista. No, tästä on nytten reilu kuukausi tuosta viimeisestä yöstä niiden kanssa ja viimeksi eilen kyselin onko vielä tunteita sitä kohtaan, ei pysty sanoo että ei ole ja vielä kertoi että hänen kanssaan oli kivaa ja voisi yrittää hänen kanssaan jos me joskus erottaisi. Tämä vituttaa yli kaiken että vieläkö kaiken jälkeen on tunteita ja pystyisi yrittää sen kans vielä, kuulen kokoajan että ihastumiselle ei voi mitään, mutta en vaan pysty samaistumaan/uskomaan tuota tekosyytä, ne kuitenkin meni yli pettämisen rajan monesti, ymmärtäisin tavallaan jos on ihastunut mutta ei ole tehnyt toisen kanssa mitään. 30v ollaan molemmat jos mitään väliä, eka viesti tälle sivulle mutta haluun kuulla muiden mielipide "ihastumiselle".. jätin varmasti asioita pois mutta suurinpirtein tälleen, kiitos

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Jos ei, niin eroamalla pääset helpoimmalla. Kerran oetturi, aina petturi. Ja minua qinakin kalvaisi sekin, että ajattelisin, että petturin sanaan ei voi luottaa ja ovat oikeasti panneet.

Totta kai ovat panneet, aikuiset ihmiset. Mikä heitä olisi estänyt?

Vierailija
22/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on turvallisesti ihastunut tuttuun mieheen, joka ei  tule heiluttamaan hänen saati teidän elämää. Vaimosi on lapsellinen, niin kuin se tuttuvamieskin, ja teini-iästä jäänyt kokeiluvaihe on nyt vaimolla päällä.. Olette menneet niin nuorina kimppaan, että vaimosi käytös on aivan odotettavissa ja todennäköisesti sinulle tulee samanlainen villitys myös päälle joku päivä.

Oletko aivan varma, että teillä on oikeasti suhde vai vaan olette hyviä kavereita? Menneet kippaan siksi, että toinen oli niin helposti saatavilla?

Mitäs, jos istutte vaimon kanssa ihan alas, ja laskette mitä avioero tulee teille molemmille maksamaan ja miten lasten huoltajuus ratkaistaan? Kuka muuttaa kodistanne pois ja kummalla on varaa asua siinä? Vaimosi voi kysyä samaa miestutulta ja onko hän valmis eroamaan hänen vuoksensa. Käyt siis kaikki läpi, mitä seuraa jos vaimo saisi tunteensa mukaan mennä. VÄitän, että vaimosi ihastus voisi saada ihan uusia sävyjä ja ajatuksia.

Älä ole siis tyhmä ja siedä vaimosi huonoa käytöstä.HAluat olla hänelle hyvä ja ymmärtäväinen, mutta velvollisuutesi ei ole sietää lastesi ja kotinne turvallisuutta  heiluttelevaa äitiä. Vaimosi vastuulla on miettiä sama asia ja haluaako hän repiä heidän lapsuutensa vai toteuttaa vain omia tarpeitaan. Toisen teistä pitää olla nyt järkevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijan nro 5 vinkki on paras tähänastisista. Anna vaimon maistaa omaa lääkettään. Siinähän miettii sitten, että miltä se tuntuu. Ja jos ei tunnu miltään, on parempi erota. Tunteita ei hänen puoleltaan enää ole.

Vierailija
24/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihuvita92 kirjoitti:

Joo tiiän, tuo vain mietityttää että tunteita on vieläkin. Että miten ihmeessä voi enään olla, kaiken jälkeen, ja vastaukseksi tulee vain että tunteille/ihastumiselle ei voi mitään.

Miten ei voisi olla? Mikä saa sinut uskomaan että vaimon tunteet toista miestä kohtaan laimenisivat, kun hän aktiivisesti itse ruokkii ihastustaan ja sanoo sen vielä rehellisesti ääneen?

Ihastumiselle ei voi mitään, teoille voi.

No jotenkin ajattelen kun se mieh on ensinnäkin valehdellut paljon asioita mitkä loppujen lopuksi auttoi mun vaimoa "ihastumaan", luulisi että se vähän laimentaisi tunteita, ja kun se mies yritti hirveesti seksiä sen tokan yön aikana ja vaimoni ei sitä halunnut. Jotenkin kuvittelen noi asiat olevan tarpeeksi että ei haluisi olla sen kanssa mitään, on muita asioita mutta noi nyt tuli mieleen nopsasti

Vierailija
25/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi kenenkään kanssa, joka ratsastaa vaatteet päällä ystävänsä miehellä 🤢🤮

Vierailija
26/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoijan nro 5 vinkki on paras tähänastisista. Anna vaimon maistaa omaa lääkettään. Siinähän miettii sitten, että miltä se tuntuu. Ja jos ei tunnu miltään, on parempi erota. Tunteita ei hänen puoleltaan enää ole.

No tuskin tuntuu miltään kun noin avoimesti on uskoton ja haaveilee toisesta miehestä. Eiköhän vaimo nyt toivo että ap ymmärtää lähteä, jolloin hänen ei itse tarvitse tehdä päätöstä.

Vierailija
27/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihuvita92 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihuvita92 kirjoitti:

Joo tiiän, tuo vain mietityttää että tunteita on vieläkin. Että miten ihmeessä voi enään olla, kaiken jälkeen, ja vastaukseksi tulee vain että tunteille/ihastumiselle ei voi mitään.

Miten ei voisi olla? Mikä saa sinut uskomaan että vaimon tunteet toista miestä kohtaan laimenisivat, kun hän aktiivisesti itse ruokkii ihastustaan ja sanoo sen vielä rehellisesti ääneen?

Ihastumiselle ei voi mitään, teoille voi.

No jotenkin ajattelen kun se mieh on ensinnäkin valehdellut paljon asioita mitkä loppujen lopuksi auttoi mun vaimoa "ihastumaan", luulisi että se vähän laimentaisi tunteita, ja kun se mies yritti hirveesti seksiä sen tokan yön aikana ja vaimoni ei sitä halunnut. Jotenkin kuvittelen noi asiat olevan tarpeeksi että ei haluisi olla sen kanssa mitään, on muita asioita mutta noi nyt tuli mieleen nopsasti

Älä nyt vain usko tuollaista puppua että eivät olisi harrastaneet seksiä. Eivät varatut ihmiset muusta syystä vietä öitä keskenään. Ja vaimosihan on sinulle avoimesti kertonut että haluaisi suhteen sen miehen kanssa. 

Vierailija
28/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kahden tapaamisten aikana ei ollut seksiä

Kyllä muuten oli, ja kiihkeää sellaista

tai edes suutelemista suulle

Kyllä muuten oli, ja kiihkeää sellaista

suutelemista kaulaan

Huom, kiihkeää sellaista

vaimo kouri miestä housut päällä

Mieheltä oli housut ja kalsarit lentänyt jo nurkkaan ennen kuin kouriminen alkoi

ratsasti miestä vaatteet päällä

Aika naiivi olet jos tähän uskot. Muistitvatko käyttää kumia?

Vierailija
29/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tällä ihastuksella lapsia?melkoinen soppa tulossa, jos hänelläkin on lapsia. Entä jos viettäisitte vaimon kanssa vaikka viikon kaksin jossain lomalla? Laittaisitte pienet lapsenne yökylään. Ne tunteet jotka toivottavasti vaimollasi oli joskus sinua kohtaan on varmaan hautautuneet lapsiperhearjen jalkoihin.

Vierailija
30/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus mennyt, eikä normaaliksi enää palaa.

Vierailija
31/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet lapanen! Ryhtiä nyt vähän!

Vierailija
32/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap tällä ihastuksella lapsia?melkoinen soppa tulossa, jos hänelläkin on lapsia. Entä jos viettäisitte vaimon kanssa vaikka viikon kaksin jossain lomalla? Laittaisitte pienet lapsenne yökylään. Ne tunteet jotka toivottavasti vaimollasi oli joskus sinua kohtaan on varmaan hautautuneet lapsiperhearjen jalkoihin.

En itse tuollaisen naisen kanssa tasan tarkkaan mihinkään lomalle lähtisi, turhaa rahan haaskausta.

Vierailija
33/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo menee ohi jos menee, mutta ei ainakaan tuolla tavalla, että viettävät yhteisiä öitä.

Teepä niin, että sanot vaimollesi, että lähdet viettämään yön nuoren kauniin naisen kanssa, johon olet ihastunut ja jonka tapasit netissä.

Sano, että seksiä ei tule, mutta vietätte yön yhdessä ja nainen ratsastaa päälläsi vaatteet päällä ja suutelette toisianne kaulalle.

Ja vietä se yö sitten jossain. Ei sinun ole pakko olla silti kenenkään kanssa, kunhan kerrot vaimolle että teit samaa kuin hänkin. Uskookohan?

No tällä tyylillä ei ainakaan parisuhdetta korjata, jos se on ap:n toiveena. Tuo olisi todella lapsellista käytöstä. Enkä halua yhtään puolustella vaimon uskottomuutta, mutta kostaminen ei ole rakentava tapa käsitellä asiaa.

Vierailija
34/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä "paras kaveri", jonka miehen kanssa vaimo vehtaa on suhtautunut asiaan?

Ei tietenkään hyvin, ei ne oikee oo väleissä enään, muutamat viestit jättäneet mutta ei sen enempää oikein, olen itse kyllä jutellut hänen kanssaan tästä aika paljon, verrattu pettäjien tarinoita ja semmosii tyhmii juttuja..

Vierailija
35/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsellisen järkyttävä meininki vaimolla.Tehkää jotain selventävää.

Vierailija
36/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sillä miehellä lapsia, sen kihlatulla on kaksi lasta myös(se paras kaveri) ja tämä mies oli kyllä aika lailla kuin isä niille lapsille, niillä vielä auki jatkaako tai ei, en tolleen vaan voi jättää töitä ja lapsia mennäkseen lomallr, muuten hyvä idea

Vierailija
37/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihuvita92 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä "paras kaveri", jonka miehen kanssa vaimo vehtaa on suhtautunut asiaan?

Ei tietenkään hyvin, ei ne oikee oo väleissä enään, muutamat viestit jättäneet mutta ei sen enempää oikein, olen itse kyllä jutellut hänen kanssaan tästä aika paljon, verrattu pettäjien tarinoita ja semmosii tyhmii juttuja..

Onko tämä toinen pari edelleen yhdessä? Oletko keskustellut tämän pettäjämiehen kanssa asiasta?

Kyllä minä sinuna nyt ottaisin pienen aikalisän vaimosta. Lähde vaikka viikonloppureissulle, jos mahdollista, äläkä ilmoita vaimolle minne menet. Hänen on aika miettiä sotkuaan ja päättää, miten sen aikoo selvittää.

Vierailija
38/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella väärin sinua kohtaan. He ovat ottaneet yhdessä monta askelta väärään suuntaan. Kohdelleet omia suhteitaan kuin roskaa. Kai itsekin ymmärrät, että tuo on väärin.

Vierailija
39/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihuvita92 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Jos ei, niin eroamalla pääset helpoimmalla. Kerran oetturi, aina petturi. Ja minua qinakin kalvaisi sekin, että ajattelisin, että petturin sanaan ei voi luottaa ja ovat oikeasti panneet.

On kaksi lasta, luulin kirjoittaneeni, 2v ja 4v

Lapsiparat, kun heidän äidillään vaikuttaa olevan aivan muut asiat prioriteettina kuin perhe-elämä ja omien lasten hyvinvointi. Toivottavasti sinä olet kuitenkin hyvä isä teidän lapsille. Mieti nyt lasten etua kaikissa ratkaisuissa, mitä teet vaimosi suhteen. Ero saattaa olla lasten kannalta paras ratkaisu, jos vaimosi käyttäytyy tuolla tavoin holtittomasti eikä selvästikään arvosta sitä perhettä, joka teillä on.

Vierailija
40/111 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä tuo ihan pettämistä mielestäni on. Pelkässä ihastumisessa ei ole mitään pahaa, reagointi siihen on se, mikä merkitsee. Olen itsekin ihastunut muutamia kertoja avioliittoni aikana, mutta ihan normaalisti olen jatkanut elämääni ja odottanut, että ihastuminen menee ohi.