Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla homo

Vierailija
20.02.2023 |

Seksiä ja läheisyyttä sais aina kun haluaa ja muutenkin ymmärtäisi paremmin toista miestä suhteessa kuin naista. Valitettavasti olen heteroksi syntynyt ja tällä nyt mennään. Tosi vaikea naista saada mistään, aina yksin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ja läheisyyttä sais aina kun haluaa

Tuo riippuu siitä olisitko homona se joka panee vai se jota pannaan. Jos olisit se joka panee saisit seksiä aina halutessasi. Heitä suomalaisista homoista on pieni vähemmistö eli olisit todella haluttu.

Jos sensijaan haluaisit, että sinua pannaan olisit edelleen seksin puutteessa. 

Toki on myös sellaisiakin homoja joille molemmat käy, mutta heitä on vähän.

Mä just haluisin panna jotain komeaa kundia..

Mä haluaisin panna jotain kaunista ja naisellista kundia, jolla ei ole yhtään maskuliinisuuden vivahdettakaan kasvoissa, käsissä, pepun muodossa tai yhtään missään muuallakaan.

Sissyä siis?

Haluaakohan kukaan panna ja naida ihan tavallisen näköistä, hieman vatsakasta suomalaista miestä. joka on bi-curious..? ;) Hieman vanhempaa sellaista... ikää hieman vajaa 50-vuotta...

Mä voisin panna ja naida sua. Samalla voisin runkata sun kovaa munaasi.

Haluaisin vain tuon naimisen, olla pantavanasi, koska olen "kuullut" että mies voi jopa laueta kun peppuun naidaan, ilman että kaluun edes kosketaan ;) Vai onkohan vain urbaani legenda...

Voi saada ja olen saaanut. Panimme vaimoa kimpassa. Kolmestaan samassa sängyssä yhtäaikaa ja panimmme lyhyitä vuoroja, eli aina kun oli itse laukeamassa niin vaihto ja toinen mies pukille. kaveri oli panovuorossa niin aloin hyväilemään sen pallleja ja kaadoin liukkaaria pakaroiden väliin ja työnsin sormen hänelle sisälle, liikuttaen edes takaisin. panoliikkeet alkoi hidastuumaan ja kaveri veti kalunsa ulos vaimosta ja sanoi sun vuoro. Aloin panemaan vaimoa, kaveri tuli jalkoväliini ja työntyi sisääni, en kestnyt montaa sekuntia kun hyvän olon tunne valtasi kehoni ja kullini alkoi sykkimään ja laukesin...

Satusetä herännyt ja aktivoitunut.

Vierailija
22/31 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä mahtavaa, ainakin mielikuvissani.

Naisten kanssa on niin eri ajatukset monista asioista, että elämä käy pidemmän päälle todella raskaaksi.

Voisin kuvitella että toisen miehen kanssa yhteinen sävel löytyisi ja säilyisi helpommin.

Mutta kun ei kiihota niin ei kiihota, minkäs teet :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin - 32 v heteromies - toivon että löytäisin miehen jonka kanssa voisi jakaa elämänsä, ei kuitenkaan seksin ja romantiikan osalta, ne kumpikin hoitaisi tahoillaan niin etteivät häiritsisi toista. Mutta yhteiselo, luottamus ja avunanto toisen samanlaisen "normaalin" miehen (ei tarkoita homojen ym halventamista) olisi luoja paratkoon helpompaa ja todellakin jouhevampaa kuin naisen kanssa. Kyseessä olisi siis "ystävyysliitto", sellaisia on joissain kulttuureissa joskus entisaikoina solmittu miesten kesken, jopa "vihkimisen" kautta jota en kuitenkaan tarvitsisi. M32

Vierailija
24/31 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin - 32 v heteromies - toivon että löytäisin miehen jonka kanssa voisi jakaa elämänsä, ei kuitenkaan seksin ja romantiikan osalta, ne kumpikin hoitaisi tahoillaan niin etteivät häiritsisi toista. Mutta yhteiselo, luottamus ja avunanto toisen samanlaisen "normaalin" miehen (ei tarkoita homojen ym halventamista) olisi luoja paratkoon helpompaa ja todellakin jouhevampaa kuin naisen kanssa. Kyseessä olisi siis "ystävyysliitto", sellaisia on joissain kulttuureissa joskus entisaikoina solmittu miesten kesken, jopa "vihkimisen" kautta jota en kuitenkaan tarvitsisi. M32

Bromance kuulostaa kyllä pitkän päälle kämppäkaveruudelta, tylsää,,

Vierailija
25/31 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda naiset ja ala nauttia seksistä. Se on sinun oikeus.

Vierailija
26/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rintaliiviä ja sukkahousuja käyttävä btm homo.olen valmis pyllyä antamaa.

Vierailija
27/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ja läheisyyttä sais aina kun haluaa

Tuo riippuu siitä olisitko homona se joka panee vai se jota pannaan. Jos olisit se joka panee saisit seksiä aina halutessasi. Heitä suomalaisista homoista on pieni vähemmistö eli olisit todella haluttu.

Jos sensijaan haluaisit, että sinua pannaan olisit edelleen seksin puutteessa. 

Toki on myös sellaisiakin homoja joille molemmat käy, mutta heitä on vähän.

Ja on myös paljon homoja, joita ei kiinnosta peppuseksi ollenkaan. Lisäksi jos olisit joskus ollut pitkässä parisuhteessa, niin ymmärtäisit, että seksuaalinen halu vaihtelee hyvin paljon ihmisistä ja elämäntilanteista riippuen. Se ei ole pelkästään tekninen asia.

Vierailija
28/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä mahtavaa, ainakin mielikuvissani.

Naisten kanssa on niin eri ajatukset monista asioista, että elämä käy pidemmän päälle todella raskaaksi.

Voisin kuvitella että toisen miehen kanssa yhteinen sävel löytyisi ja säilyisi helpommin.

Mutta kun ei kiihota niin ei kiihota, minkäs teet :(

Ei muuta kun alat harjoittelemaan. Ei sitä tiedä vaikka jostain syttyisitkin. Miehiä on moneen lähtöön, samoin erotiikkaa.

Vierailija
29/31 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta saa peppua,olen nahkahousuja käyttävä homo.

Vierailija
30/31 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin homoja. He ovat aikamme sankareita. Olen vain tavallinen hetero.

Vierailija
31/31 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko platonisia homoja,joita ei fyysinen kiinnosta ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän