Haluaisin olla homo
Seksiä ja läheisyyttä sais aina kun haluaa ja muutenkin ymmärtäisi paremmin toista miestä suhteessa kuin naista. Valitettavasti olen heteroksi syntynyt ja tällä nyt mennään. Tosi vaikea naista saada mistään, aina yksin.
Kommentit (31)
Ois kyllä mahtavaa, ainakin mielikuvissani.
Naisten kanssa on niin eri ajatukset monista asioista, että elämä käy pidemmän päälle todella raskaaksi.
Voisin kuvitella että toisen miehen kanssa yhteinen sävel löytyisi ja säilyisi helpommin.
Mutta kun ei kiihota niin ei kiihota, minkäs teet :(
Minäkin - 32 v heteromies - toivon että löytäisin miehen jonka kanssa voisi jakaa elämänsä, ei kuitenkaan seksin ja romantiikan osalta, ne kumpikin hoitaisi tahoillaan niin etteivät häiritsisi toista. Mutta yhteiselo, luottamus ja avunanto toisen samanlaisen "normaalin" miehen (ei tarkoita homojen ym halventamista) olisi luoja paratkoon helpompaa ja todellakin jouhevampaa kuin naisen kanssa. Kyseessä olisi siis "ystävyysliitto", sellaisia on joissain kulttuureissa joskus entisaikoina solmittu miesten kesken, jopa "vihkimisen" kautta jota en kuitenkaan tarvitsisi. M32
Vierailija kirjoitti:
Minäkin - 32 v heteromies - toivon että löytäisin miehen jonka kanssa voisi jakaa elämänsä, ei kuitenkaan seksin ja romantiikan osalta, ne kumpikin hoitaisi tahoillaan niin etteivät häiritsisi toista. Mutta yhteiselo, luottamus ja avunanto toisen samanlaisen "normaalin" miehen (ei tarkoita homojen ym halventamista) olisi luoja paratkoon helpompaa ja todellakin jouhevampaa kuin naisen kanssa. Kyseessä olisi siis "ystävyysliitto", sellaisia on joissain kulttuureissa joskus entisaikoina solmittu miesten kesken, jopa "vihkimisen" kautta jota en kuitenkaan tarvitsisi. M32
Bromance kuulostaa kyllä pitkän päälle kämppäkaveruudelta, tylsää,,
Unohda naiset ja ala nauttia seksistä. Se on sinun oikeus.
Olen rintaliiviä ja sukkahousuja käyttävä btm homo.olen valmis pyllyä antamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ja läheisyyttä sais aina kun haluaa
Tuo riippuu siitä olisitko homona se joka panee vai se jota pannaan. Jos olisit se joka panee saisit seksiä aina halutessasi. Heitä suomalaisista homoista on pieni vähemmistö eli olisit todella haluttu.
Jos sensijaan haluaisit, että sinua pannaan olisit edelleen seksin puutteessa.
Toki on myös sellaisiakin homoja joille molemmat käy, mutta heitä on vähän.
Ja on myös paljon homoja, joita ei kiinnosta peppuseksi ollenkaan. Lisäksi jos olisit joskus ollut pitkässä parisuhteessa, niin ymmärtäisit, että seksuaalinen halu vaihtelee hyvin paljon ihmisistä ja elämäntilanteista riippuen. Se ei ole pelkästään tekninen asia.
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllä mahtavaa, ainakin mielikuvissani.
Naisten kanssa on niin eri ajatukset monista asioista, että elämä käy pidemmän päälle todella raskaaksi.
Voisin kuvitella että toisen miehen kanssa yhteinen sävel löytyisi ja säilyisi helpommin.
Mutta kun ei kiihota niin ei kiihota, minkäs teet :(
Ei muuta kun alat harjoittelemaan. Ei sitä tiedä vaikka jostain syttyisitkin. Miehiä on moneen lähtöön, samoin erotiikkaa.
Minulta saa peppua,olen nahkahousuja käyttävä homo.
Kadehdin homoja. He ovat aikamme sankareita. Olen vain tavallinen hetero.
Onko platonisia homoja,joita ei fyysinen kiinnosta ollenkaan?
Satusetä herännyt ja aktivoitunut.