Hankala tilanne töissä, miten selvitä tästä? Seurustelin muutaman
kuukauden työkaverin kanssa, mutta erottiin. Vähän aikaa meni hyvin, mutta nyt tämä exä on iskenyt työpaikalta jo seuraavan naisen. Joudun katsomaan heidän kuhertelujaan siellä päivittäin ja se tekee pahaa, vaikka ei pitäisi, kun erottiin siksi kun ei vain tuntunut hyvältä.
Olen etsinyt uutta paikkaa mutta en ole löytänyt. Miten siis pystyn keskittymään nyt pelkästään töiden tekemiseen ja olemaan välittämättä?
Kommentit (11)
Toivottavasti opit kerrasta ettei kuormasta kannata syödä vaan työ- ja yksityiselämä on parasta pitää visusti erillään.
Ehkä tässä on sinullakin kasvun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä on sinullakin kasvun paikka.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti opit kerrasta ettei kuormasta kannata syödä vaan työ- ja yksityiselämä on parasta pitää visusti erillään.
Aika moni suhde alkaa työpaikalta. Mitä näille voi?
Iske pomo, kutsu kaikki työkaverit häihin, jää kotivaimoksi ja näytä exälle pitkää nenää.
Missä olet töissä? Tulen perjantaina käymään ja puhun exällesi järkeä.
Sun pitää jatkaa elämää.
Se että toisella on suhde ei ole sulta pois.
Suhteeseen ei vaan mennä silloin kun itse haluaa, ne ovat asioita joihin ei juurikaan itse voi vaikuttaa. Voi etsiä kumppania, mutta sopivaa ei välttämättä löydy.
Pitäisi nauttia omasta itsenäisyydestä ihan samalla tavalla kuin suhteen tuomista asioita, molemmissa on hyvät ja huonot puolet.
Töissä kuhertelua?? Itsekin löysin rakkaani töistä, mutta ei todellakaan töissä kuhertelua ollut.