Mihin valintoihin olet elämässäsi tyytyväisin?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin pois suomesta kymmenen vuotta sitten.
Paljon maastamuutto maksaa?
-Haaveilija
Asunnon hinta tai varaa vuokraan + käyttörahaa per kk suunnilleen saman verran kuin eläminen Suomessa + menolippu
Liian vaikea yhtälö??
Vierailija kirjoitti:
Se, että en antanut aiemman koulumenestyksen (keskiarvo 6.3 ja ylioppilastutkinto rimaa hipoen koossa) minua pyrkimästä eteenpäin ja jatkamasta opiintojani haluamissani paikoissa. En vaikka onhan se tällä palstalla nähty, että moni arvostaa ylioppilastutkinnon monin verroin korkeamnalle kuin tohtorintutkinnon, joten jos pelkkää arvostusta olisin halunnut osakseni minun olisi kannattanut keskittyä korottamaa yo-arvosanojani.
Minulla taisi olla suunnilleen sama lukion ka ja C:n paperit. Opiskelin vasta 30+v kolmen lapsen jälkeen
Hyvän uran reilu 40v mm asiantuntijatehtävissä ehdin kuitenkin tekemään, onneksi työnantajani arvostivat enemmän työpanosta kuin akateemista koulutusta (jota minulla ei ollut)
Uran eri vaiheissa tehdyissä palikkatesteissä olin kuitenkin 5% fiksuimman joukossa:) Koulumenestys ei kerro älykkyydestä
No varmaankin parisuhde, nappivalinta. Muuten aika keskinkertaisia valintoja. Mutta ne valinnat tehtiin siihen maailmanaikaan, en soimaa itseäni siitä että uskoin hyvään enkä kyynisyyteen vaikkei se maailma toteutunutkaan
Että tein lapset nuorena, ja ostin oman asunnon heti valmistumisen jälkeen. Nyt 46v. velaton ja lapset omillaan.