Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin valintoihin olet elämässäsi tyytyväisin?

Vierailija
20.02.2023 |

Parhaat valintasi?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit myrkyllisiin sukulaisiin. Suljetulta osastolta työelämään tervein paperein.

Vierailija
22/44 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tulin vahingossa raskaaksi ja päätin pitää lapsen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapautus armeijasta. Silloin kuulin, etten saa töitä c papruilla, mutta armeijasta ei ole koskaan kysytty työhaastattelussa.

Lain mukaan sitä ei saa kysyä eikä siihen tarvitse vastata.

Nojoo mutta CV:n perusteella on helppo arvata etten ole inttiä käynyt, mutta siitä ei ole koskaan muodostunut mitään ongelmaa.

Vierailija
24/44 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapset nuorena, ostin ensimmäisen oman asunnon 23-vuotiaana, otin vastaan kaupungin hyväpalkkaisen sihteerin homman. Jäin asumaan pikkukaupunkiin jossa olen syntynyt. Olen nyt varakas eläkeläinen, lapset hyvissä ammateissa, omakotitalot ja asiat hyvin..

Vierailija
25/44 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen luopunut huonoista parisuhteista ajoissa.

- Olen reissannut paljon.

- Lapset yliopisto-opintojen aikana

Vierailija
26/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu yliopistossa. Ulkomailla työskentely/opiskelu. Omistusasunnon ostaminen.

Vierailija
27/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hankkiminen.

Vierailija
28/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että olen tehnyt lähinnä hyviä valintoja ja olen elämääni hyvin tyytyväinen. En osaa edes valita mihin olisin tyytyväisin, sillä hyviä asioita on paljon.

Esimerkiksi se, että valitsin miehistä parhaan, on yksi elämäni paras asia. En tyytynyt huonoon, en edes keskinkertaiseen tai hyvään, vaan löysin sen parhaimman.

Hoidin kolmea lastamme kotona vuosia. Se oli minun ja mieheni yhteinen valinta. Luultavasti juuri niiden kiireettömien, hyväntuulisten ja lämpimien lapsuusvuosien takia perheemme on yhä vieläkin upea yhtenäinen porukka ja kotonamme on mukava elää. Nuorin lapsista on lukiossa.

Yksi valintamme oli myös rakentaa kotimme tänne kotikylään lähelle vanhempiani. Täällä on rauhaa, luontoa ja samanhenkisiä ystäviä sekä isovanhemmat.

Ammatinvalintani on mennyt myös täydellisen nappiin ja siihen eväät tulivat jo omasta lapsuudestani ja vanhempieni hyvistä valinnoista. Lapsistamme vanhin on samalla

Sattumalla ja onnenkantamoisellako ei ole tässä ruusunpunaisessa tarinassa mitään roolia? Koska MINÄ olen valinnut OIKEIN. VMP! 

Vierailija
29/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti ulkomailta. 

Elämänlaatu ja terveys parani 100%

Vierailija
30/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten ole tehnyt lapsia. 

Vierailija
31/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en antanut aiemman koulumenestyksen (keskiarvo 6.3  ja ylioppilastutkinto rimaa hipoen koossa) minua pyrkimästä eteenpäin ja jatkamasta opiintojani haluamissani paikoissa. En vaikka onhan se tällä palstalla nähty, että moni arvostaa ylioppilastutkinnon monin verroin korkeamnalle kuin tohtorintutkinnon, joten jos pelkkää arvostusta olisin halunnut osakseni minun olisi kannattanut keskittyä korottamaa yo-arvosanojani.

Vierailija
32/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapatyöttömäksi heittäytyminen vajaat 10 vuotta sitten on paras päätös elämässäni. Koko loppuelämä pelkkää lomaa.

M38

Kuulostaa kivalta, tuolla et tavalla et kyllä perintöpottia ehdi kerryttää, mutta muuten elintaso lienee ihan perus palstamamman tasolla.

Vierailija
33/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhaat valinnat olivat ne huonot, opettivat paljon asioita elämästä ja tarvittavaa nöyryyttä, en siis vaihtaisi niitä pois.

Vierailija
34/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroon ja työstä irtisanoutumiseen, kaupungista maalle muuttamiseen omaan taloon. Mielenterveys koheni kummankin johdosta huimasti. (En ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi, en saa mitään tukia koska en sellaisia hakenutkaan), ihana vapaus ja oma rauha, kaikin puolin.

Vierailija
35/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vahingossa mihin valtioihin. Se että pidän kodista, olen kiinnostunut luonnosta ja avaruudesta. Oppimisesta. En laita aikaani paikkoihin ja asioihin jotka koen pinnalliseksi.

Vierailija
36/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt hyvät valinnat työpaikkojen suhteen, mietin esimerkiksi pitkään paikkakunnan vaihtamista työpaikan takia ja oli yksi parhaita päätöksiä ottaa riski ja muuttaa.

Vierailija
37/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen kyllä kaikkiin isoihin valintoihin. Puoliso, asuinmaa, ostamamme asunto, opiskeluala ja -paikka, työpaikat... kaikki ovat menneet aika nappiin. 

Vierailija
38/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vaihtanut kiusaamis työpaikasta normaaliin työpaikkaan-kannatti

en ole ostanut omistusasuntoa enkä ottanut asuntovelkaa- ei ahdista jättivelka nyt, kun kaikki kallistuu. vuokralla oon pärjänny jotenkuten.

jätin toksiset sukulaiset ja ikävän paikkakunnan koulukiusaajineen taakse,en palaa sinne,asun muualla.

hyväksyn ystäväksi vain kivoja ihmisiä.

oon toteuttanu elämässä pieniä haaveita,pikku matkoja ja ammatti haaveita.

Vierailija
39/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten koskaan äänestänyt persuja vaan pysyin lojaalina demarina. Nyt meinaan veetuttaisi tämä petoksen määrä.

Vierailija
40/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen käytännössä kaikkiin isoihin valintoihini. En silti ole kultalusikka suussa syntynyt ja elänyt. Vastoinkäymisiä on ollut myös ihan kohtuullisesti. Mutta hyviä valintoja ovat olleet korkea koulutus, kivat kiinnostavat työt, hyvä puoliso, pitkä kotiäitiys, raha-asioiden hyvä hoito, kesämökin hankinta, runsas matkustelu, mukavat harrastukset perheelle ja itselle, kaiken kaikkiaan kivan elämän tavoittelu koko perheelle aina kun mahdollista. Onhan meillä vain yksi elämä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän