Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punainen on syksyn trendiväri

Vierailija
31.07.2023 |

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000009740644.html

Sopivasti löysin pari punaista vaatetta kirpparilta taannoin :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hauska sattuma, oon haalinut kaikkea kirkkaanpunaista asustetta ja muuta . Kirppareilta tosiaankin, en uutena osta juurikaan yhtään mitään

Vierailija
2/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin olen trendikäs. Punainen on lempivärini ja sitä väriä löytyy vaatekaapista valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen on upea väri. Toivottavasti tullaan näkemään reilusti katukuvassa., kyllästynyt ikuiseen mustaan. Punainen on voimaväri.

Vierailija
4/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri punainen mekko juhlissa :)

Vierailija
5/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun trendiväri on ollut jo vuosia liila ja tulee edelleen olemaan, sano kuka mitä hyvänsä.

Vierailija
6/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun värin, ellei hiusteni väriä (ja välillä huulten) huomioida, tosin sekin on eri punainen.

Vihreä on minun värini, ollut "aina". Ja poltettu oranssi eli terra+tietysti musta ja kuulema sininen sopii minulle myös.

Mutta mitään tuollaista kirkkaanpunaista vaatekaapissani ei ole eikä tule.

Vierailija
7/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijya kirjoitti:

Ei ole minun värin, ellei hiusteni väriä (ja välillä huulten) huomioida, tosin sekin on eri punainen.

Vihreä on minun värini, ollut "aina". Ja poltettu oranssi eli terra+tietysti musta ja kuulema sininen sopii minulle myös.

Mutta mitään tuollaista kirkkaanpunaista vaatekaapissani ei ole eikä tule.

Jokaisella on omat ominaisvärinsä, jotka perustuvat ihon, silmien ja hiusten oikeaan sävyyn. Mikään muotivillitys ei vaikuta asiaan yhtään, toki on kiva milloin omia sävyjä tulee laajemmin saataville.

En pue päälleni yhtäkään oranssin sävyä ikinä, mutta ei kyllä haittaakaan, jos ne ovat yhtäkkiä trendikkäitä. Ne ovat muille.

Vierailija
8/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1:Ruusun punainen juhla mekko.On ainoana punaisena värinä käytössäni.Oli kyse muodista tai ei.En osta punaista vaateetta missään muotoon itselleni.

Vierailija
9/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista yhtään punaista vaatetta enkä meinaa ostaa niitä nytkään vaikka olisi kuinka muodikasta.

Vierailija
10/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, en tykkää punaisesta.

Vierailija
11/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipähän tarvitse olla trendikäs. Punainen on yksi niistä väreistä, joka ei sovi minulle ollenkaan.

Vierailija
12/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut punaisen sävyt sopivat hyvin, jotkut eivät yhtään.

Punaisen sävyjähän on huomattava määrä, lämpöisistä (tomaatinpunainen, tiilenpunainen, rusehtavat punaiset) viileisiin (rubiini, ruusut, kanerva) ja vaaleanpunaiset päälle. Muotia en seuraa; riittää kun tietää, mikä itselle sopii ja mistä pitää.

Vierailija
13/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari punaista yöpaitaa. Eiköhän se riitä tässä kohtaa.

Kokoan kapselivaatekaappia ja siihen ei sovi punainen.

Vierailija
14/16 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii korkeintaan joku viininpunainen. Pysyttelen edelleen sinisessä ja vihreässä.

Vierailija
15/16 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisen sävyjä on niin paljon että jokin niistä sopii jokaiselle. Pakko ei tietenkään ole käyttää.

Vierailija
16/16 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diibadaaba, lalalaa, onneks oon eläkeläinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi