Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies haluaa antaa suuseksiä naiselle?

Vierailija
20.02.2023 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pimpsa vaan maistuu niin hyvälle. Ja toki naisen pitää itse siitä tykätä, koska itsekin tykkään sitä tehdä vaikka kuinka pitkään.

Vierailija
42/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt naisille neuvo: jos mies ei ole innokas suuseksin antaja, niin ei halua myöskään saada suuseksiä. Yleisesti ottaen näin, poikkeukset erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt naisille neuvo: jos mies ei ole innokas suuseksin antaja, niin ei halua myöskään saada suuseksiä. Yleisesti ottaen näin, poikkeukset erikseen.

Jotenkin musta tuntuu, että asia on just päinvastoin. Harva mies kieltäytyy saamasta suuseksiä.

Vierailija
44/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusta pitää nauttia kaikin aistein, ja suuseksi on paras tapa siihen. Annan suuseksiä yksinkertaisesti siksi, että vaimon pillu on niin kiihottava. Vastavuoroisuutta en odota, koska eihän siinä ole mitään järkeä, minun kannaltani ainakaan. Vähän sama kuin että sanoisin etten syö jäätelöä kuumana kesäpäivänä, jos hän ei tykkää jäätelöstä.

Vierailija
45/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin musta tuntuu, että asia on just päinvastoin. Harva mies kieltäytyy saamasta suuseksiä.

Jos ei päinvastoin, niin ei liene juurikaan korrelaatiota sen kanssa, että jos ei tykkää suuseksistä saavana osapuolena, ei tykkää myöskään antavana. Niin miehillä kuin naisilla. Itse tykkään molemmista ihan hullun lailla. Olen ollut suhteessa missä naiseni ei ottanut suihin, mutta rakasti kun nuolin häntä. Sekin oli ihanaa. Samoin, olen ollut suhteessa, missä nainen ei tykännyt lainkaan suuseksistä saavana osapuolena, mutta otti mielellään multa usein suihin ihan spontaanisti. Vaikka olisin halunnut nuolla, niin nautin kyllä täysin rinnoin suihinotoista.

46/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että oma mies ei jotenkin "halua" tai toisin sanoen ei ikinä ehdota sitä omasta tahdostaan. Jos pyydän, vaistoan että se ei ole hänelle mikään kiihottava esileikki vaan tekee minua varten vain vain.

Sanoo että tekee kyllä sitä aina jos pyydän, koska minä pidän siitä, mutta se ei selkeästi ole hänelle mikään must have seksielämässä. Koska ei ikinä koskaan sano että HALUAISI nuolla.

Ei vaan kiihota jos joku ei tee sitä siksi että kiihottaisi häntä itseään tai jopa himoitsisi sitä. Minun on vaikeaa ymmärtää koska itse esimerkiksi olen aina ollut suhteissa hyvin kiihottunut suuseksin antamisesta, toisen nautinnosta ja peniksestä. Ehkä naisen alapää on sitten jotenkin pahemman makuinen.

Ja jotenkin olen itsekin passivoitunut vaikka en ole ikinä ollutkaan mikään numero yksi nuolenta fani. Saan kyllä sitäkin kautta mut jos mies ei ole siihen kiimaisena enkä saa mielikuvaan että hän siihen ns hulluna niin en jotenkin vaivaudu.

Mielipiteitä, onko tämä taas sellainen naisten keksitty ongelma. Kuitenkin henkiset tekijät vaikuttavat tässä aika paljon.

Minulle naiseni nuoleminen on must have; siihenkin olen törmännyt, että nainen piti nuolemista jotakuinkin perverssinä. Hän silti kostui siitä. Enpä siinä lyhyessä suhteessa saanut koskaan itse suuseksiä.

Vastaanottavana puolena katoaa halu suuseksiin, jos nainen ei sitä oikeasti halua tehdä. Sama pätee tietysti suuhun laukeamiseen: jos nainen ei tee sitä omasta halustaan, kaikki kiihottavuus katoaa.

47/47 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pillun suuteleminen ja nuoleminen parasta mitä tiedän.  Pillun täytyy olla puhdas ja siksi onkin kiihottavaa mennä yhdessä suihkuun , sillä pillun kullin täytyy olla puhtaita , että maut tulevat esiin. jos naiselle sopii  hierot naiselta ensin selän pakarat  ja erityisest reisien sisäpinnat (hellästi)i .  Voit  alkaa valmistatua  pillun nuolemiseen ja siinä voit nähdä  kauneinta   mitä tiedän eli jos nostat katsetta pillusta näet naisen vatsan , rinnat ja leuan. Jos naislle sopii voit   valuttaa sylkeä pilluun ja peppuun. Pepun nuoleminen vaatii jo aikamoista humalaa, mutta sormeilla sitä voi tehdä ja sylki toimii liukasteena ja lopuksi  naiminen ja jos naiselle sopii niin peppupanoai ja muista , että naisen ehdoilla tässä mennään