Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies haluaa antaa suuseksiä naiselle?

Vierailija
20.02.2023 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa kurkkusyövän mahdollisuus.

Eli suusuoja paikalleen ennen suuseksiä.

Ja naisen aina pitäisi ottaa paljas penis suuhun, niellä tuntemattomienkin mällit, sama riski naisella on. Jos on saman kumppanin kanssa ja kumppanilla ei ole tauteja, riskit ovat minimissä.

Vierailija
22/47 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet haluakaan. Monet sanoo suoraan että homma ällöttää.

Ei auta vaikka miten peset ja puunaat paikat, kun ei kiinnosta niin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa kurkkusyövän mahdollisuus.

Eli suusuoja paikalleen ennen suuseksiä.

Ja naisen aina pitäisi ottaa paljas penis suuhun, niellä tuntemattomienkin mällit, sama riski naisella on. Jos on saman kumppanin kanssa ja kumppanilla ei ole tauteja, riskit ovat minimissä.

Kuka niin on sanonut. Kondomi tai suusuoja käyttöön myös kullin lutkutuksessa.

Vierailija
24/47 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet haluakaan. Monet sanoo suoraan että homma ällöttää.

Ei auta vaikka miten peset ja puunaat paikat, kun ei kiinnosta niin ei.

No onneksi tuollaisten miesten kanssa ei tarvitse harrastaa seksiä.

Vierailija
25/47 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nuolla missään olosuhteissa. Myöskään minulta ei tarvitse suihin ottaa.

M52

Vierailija
26/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi valmistelee naisen parhaiten laitettavaksi kunnolla ja pitkään järeällä vehkeellä. Liukuvoiteet tahmaantuu pitkäkestoisessa kuksimisessa ja niilläkin on aloiteltava varovasti teinien tyyliin. Naisen oma liukastin toimii heti ja koko panon ajan.

Vierailija
27/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupuolen nuolen tuottaakseni naiselle nautinnon. Takapuolen nuoleminen antaa itsellenikin aivan mielettömän kiihotuksen

Vierailija
28/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nuolla naista ja tuntea kuinka saan kiihkon kasvamaan ja hänen vartalonsa värisemään kun upotan kielen tiettyihin kohtiin hänen pilluunsa tai imen hellästi klitorista. Nämä kiihottaa itseäni aivan valtavasti.

Vierailija
29/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nuolen kuivaa persereikää kuin limaista pillua.

Vierailija
30/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis mieskin kelpaa sulle.

Vierailija
31/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran nuolasin ja siihen jäi. Sellaset kitkerät v tun ja silakan ja kusen löyhkät iski naamalle että ei h l vetti.... Enää en mene lähellekään niitä haisevia aukkoja!

Kun huolehtii normaalisti hygieniasta ei taatusti ole tuollaisia ongelmia. Ihmettelen kovasti jos joku ei vielä nykyään pese paikkojaan. Muutenkaan viitsi olla toisen lähellä kuin suihkun raikkaana.

Vierailija
32/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että seksissä minulle on yhtä tärkeää saada toinen nauttimaan ja tuottaa hänelle orgasmeja kuin omakin nautintoni, jos ei kohta tärkeämpääkin. Lisäksi minua ainakin kiihottaa kaikenlainen toisen hyväily ja hänen paikkojensa näkeminen, tunteminen, tuoksut ja maut.

Vierailija
33/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Siksi että seksissä minulle on yhtä tärkeää saada toinen nauttimaan ja tuottaa hänelle orgasmeja kuin omakin nautintoni, jos ei kohta tärkeämpääkin. Lisäksi minua ainakin kiihottaa kaikenlainen toisen hyväily ja hänen paikkojensa näkeminen, tunteminen, tuoksut ja maut.

Kakka ei kiihota ketään. Eikä sen tuoksu.

Vierailija
34/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nuolla missään olosuhteissa. Myöskään minulta ei tarvitse suihin ottaa.

M52

No tämä on ihan reilu peli, vaikka tykkää naisena suuseksistä sekä antavana että vastaanottavana. 

Vierailija
35/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tätä taas, biseksuaalille/homolle pillu tuntuu vieraalta. 

Vierailija
36/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vastauksia miehillä täällä. Alkaa tehdä mieli miestäni.

N33

Vierailija
37/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkusyöpä on kiva tuliainen hpv-piirakan lipityksestä.

Vierailija
38/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä paras tapa keskustella ja kysellä pillun mielipidettä. Olemme olleet aina hyvin ystäviä vaimon pillun kanssa, oltu aina samaa mieltä. Kohta tulee kuluneeksi 46v kun aloitettiin keskusteluyhteys ja sitä harrastettu käytännössä joka viikko. Tehty yhdessä lukuisia kertoja vaimo ihan sekaisin kiimasta ja viety vaimon kontrolli asioista.  Vaimokin tietää, että pillu on mun kaveri ja me oltu pillun kanssa aina samaa mieltä. Ei ole vaimo ollut edes mustasukkainen. 

Vierailija
39/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että oma mies ei jotenkin "halua" tai toisin sanoen ei ikinä ehdota sitä omasta tahdostaan. Jos pyydän, vaistoan että se ei ole hänelle mikään kiihottava esileikki vaan tekee minua varten vain vain.

Sanoo että tekee kyllä sitä aina jos pyydän, koska minä pidän siitä, mutta se ei selkeästi ole hänelle mikään must have seksielämässä. Koska ei ikinä koskaan sano että HALUAISI nuolla.

Ei vaan kiihota jos joku ei tee sitä siksi että kiihottaisi häntä itseään tai jopa himoitsisi sitä. Minun on vaikeaa ymmärtää koska itse esimerkiksi olen aina ollut suhteissa hyvin kiihottunut suuseksin antamisesta, toisen nautinnosta ja peniksestä. Ehkä naisen alapää on sitten jotenkin pahemman makuinen.

Ja jotenkin olen itsekin passivoitunut vaikka en ole ikinä ollutkaan mikään numero yksi nuolenta fani. Saan kyllä sitäkin kautta mut jos mies ei ole siihen kiimaisena enkä saa mielikuvaan että hän siihen ns hulluna niin en jotenkin vaivaudu.

Mielipiteitä, onko tämä taas sellainen naisten keksitty ongelma. Kuitenkin henkiset tekijät vaikuttavat tässä aika paljon.

Vierailija
40/47 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että oma mies ei jotenkin "halua" tai toisin sanoen ei ikinä ehdota sitä omasta tahdostaan. Jos pyydän, vaistoan että se ei ole hänelle mikään kiihottava esileikki vaan tekee minua varten vain vain.

Sanoo että tekee kyllä sitä aina jos pyydän, koska minä pidän siitä, mutta se ei selkeästi ole hänelle mikään must have seksielämässä. Koska ei ikinä koskaan sano että HALUAISI nuolla.

Ei vaan kiihota jos joku ei tee sitä siksi että kiihottaisi häntä itseään tai jopa himoitsisi sitä. Minun on vaikeaa ymmärtää koska itse esimerkiksi olen aina ollut suhteissa hyvin kiihottunut suuseksin antamisesta, toisen nautinnosta ja peniksestä. Ehkä naisen alapää on sitten jotenkin pahemman makuinen.

Ja jotenkin olen itsekin passivoitunut vaikka en ole ikinä ollutkaan mikään numero yksi nuolenta fani. Saan kyllä sitäkin kautta mut jos mies ei ole siihen kiimaisena enkä saa mielikuvaan että hän siihen ns hulluna niin en jotenkin vaivaudu.

Mielipiteitä, onko tämä taas sellainen naisten keksitty ongelma. Kuitenkin henkiset tekijät vaikuttavat tässä aika paljon.

Ikävä juttu. Itse todellakin rakastan pimpsan nuolemista ja tykkään siitä kiiman tuoksusta ja pimpsan mausta. Seisokki vaan kovenee, kun kuulee kuinka nainen nauttii. Mutta ihmisiä on niin erilaisia ja sille ei vaan voi mitään, jos pimpsan nuoleminen ei jotakuta kiinnosta. Oispa ihanaa, jos ois mahdollista tehdä sitä kaikille naisille, jotka siitä tykkää. Tasan ei käy onnenlahjat, näinhän se vaan on. Kumpa kaikki löytäisivät sen itselleen sopivan puoliskon.