IS: Puolalaisnainen väittää olevansa Madeleine McCann
Lähde: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009406155.html
Mitä mieltä? Onko vain julkisuuden hakua, vai ratkeaako mystinen lapsikaappaus viimein?
Kommentit (440)
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolalaisella ei ole itsestään kuvia lapsena? Mummon antamat kuvat voivat olla mistä tahansa taaperosta. Onko puolalaisen perhe ollut pirtugalissa 16 vuotta sitten? Vai ovatko adoptoineet lapsen? Kai heidän löhipiiristään joku tietää?
On perheen biologinen lapsi. Tuolla tytöllä diagnosoitu mm. epävakaa persoonallisuushäiriö joka voi aiheuttaa tuollaista huomionhakuisuutta. Muutenkin kannattaa miettiä näitä tarinoita esim. puuttuvista valokuvista ja "vanhempien salailusta" että mahtaako kertoa ihan koko totuutta. Kuka tahansa voi internetissä väittää että ei omista valokuvia lapsuudestaan, ja helppo on sellainen tilanne huijata, jättämällä näyttämättä niitä lapsuuskuvia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä osalta menee edelleen ohi, että tyttö painottaa että saattaa olla, ei ole varma onko Madeleine, mutta...
Selkeästi hän ei ole se, miksi tähän asti elänyt. Hänen varhaislapsuudestaan ei ole nähtävästi tietoa, kerta vanhemmat eivät sitä ole suostunut avaamaan. Ei tuo tyttö ole väittänyt olevansa Madeleine, mutta epäilee sitä. Onko siitä jotain väärää? Jos hän toinen lapsikaappauksen uhri, niin tällä tavalla saa ainakin selityksen sille kuka hän on ja mistä tullut.
Olisi parempi, jos epäilisi ihan omassa rauhassaan, eikä tulisi julkisuuteen pummaamaan huomiota.
Mitä sitten jos onkin. Lähipiiri ei auta. Jos esim. On adoptoitu pitäisi se kertoa. Todin kai adoptivanhemmat olisi Madleinen tunnistaneet lapsena 🤔
No varmaan voisi biologiset vanhemmat astua julkisuuteen ja lyödä faktat pöytään, kun tilanne mennyt näin pitkälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolalaisella ei ole itsestään kuvia lapsena? Mummon antamat kuvat voivat olla mistä tahansa taaperosta. Onko puolalaisen perhe ollut pirtugalissa 16 vuotta sitten? Vai ovatko adoptoineet lapsen? Kai heidän löhipiiristään joku tietää?
On perheen biologinen lapsi. Tuolla tytöllä diagnosoitu mm. epävakaa persoonallisuushäiriö joka voi aiheuttaa tuollaista huomionhakuisuutta. Muutenkin kannattaa miettiä näitä tarinoita esim. puuttuvista valokuvista ja "vanhempien salailusta" että mahtaako kertoa ihan koko totuutta. Kuka tahansa voi internetissä väittää että ei omista valokuvia lapsuudestaan, ja helppo on sellainen tilanne huijata, jättämällä näyttämättä niitä lapsuuskuvia. :D
Mistä tieto että olisi persoonallisuushäiriö? Eikä lähteeksi kelpaa Tiktok videoiden kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöhän ei väitä olevansa, vaan sanoo että epäilee että voisi olla ja haluaa selvittää dna-testillä asian.
Tätä olen koittanut täällä aiemmin sanoa, mutta vinkujat vänkää vastaan. Ilmeisesti kuitenkin saa DNA-testinsä, sieltä lopullinen varmennus tulee.
Ja kaikille joilla on silmät päässä, on 100% selvää, ettei hän ole Madeleine. Näkee jo siitä silmästä, joka ei ole kuin Madeleinella.
Silmäthän sillä just on samanlaiset, silmän muoto ja muu. Yleisin kuva mitä on käytetty, siinä M:llä ilme jossa silmät suurina ja kulmat koholla, ei ihan normaali-ilme.
Ei ole. Madeleinella on kolobooma, aukko silmän rakenteessa, joka tekee pupillista vääristyneen muotoisen. Se ei haalistu tai parane. Julialla ei ole samanlaista.
Joku väitti, että on. Kameran salama kyllä voi vaikuttaa!
Ulkonäkö ei täsmää yhtään. Tai no, 2 silmää, nenä ja suu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tieto että olisi persoonallisuushäiriö? Eikä lähteeksi kelpaa Tiktok videoiden kommentit.
On itse kertonut esim. ihan alkuperäisessä facebook-julkaisussaan. Ja kertoi myös että PTSD löytyy kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmien väri on ainakin täysin eri, samoin malli. Madeleinella suuret silmät, tuolla pienet.
Mulla on ainakin silmien väri iän myötä muuttunut. Lapsena oli melkein kirkkaan vihreät, nykyään siniharmaat.
Minun mummolla myös oli ollut lapsena vihreät, jotka muuttuivavat ruhetavan vihreiksi. Eli ruskeiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöhän ei väitä olevansa, vaan sanoo että epäilee että voisi olla ja haluaa selvittää dna-testillä asian.
Tätä olen koittanut täällä aiemmin sanoa, mutta vinkujat vänkää vastaan. Ilmeisesti kuitenkin saa DNA-testinsä, sieltä lopullinen varmennus tulee.
Ja kaikille joilla on silmät päässä, on 100% selvää, ettei hän ole Madeleine. Näkee jo siitä silmästä, joka ei ole kuin Madeleinella.
Silmäthän sillä just on samanlaiset, silmän muoto ja muu. Yleisin kuva mitä on käytetty, siinä M:llä ilme jossa silmät suurina ja kulmat koholla, ei ihan normaali-ilme.
Ei ole. Madeleinella on kolobooma, aukko silmän rakenteessa, joka tekee pupillista vääristyneen muotoisen. Se ei haalistu tai parane. Julialla ei ole samanlaista.
Joku väitti, että on. Kameran salama kyllä voi vaikuttaa!
Naisen kuvia katsomalla selviää, että ei ole. Kameran salama saisi luultavasti kolobooman näyttämään punaiselta samalla tavalla kuin pupilli näyttää salaman valossa punaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kuvat madleinen äidistä ja tuosta puolalaisesta vierekkäin.
https://cdn.entertainmentdaily.com/2023/02/20124622/Julia-and-Kate-McCa…
https://www.instagram.com/p/CoxMLlBNGi1/embed/captioned/?cr=1&v=14&wp=5…
ja mä en isä aurinkoisen inkarnaatio!
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olen Saimaalaisen perunoita ja kissoja raskastaneen Ritvan reinkarnaatio.
Luulisi, että naisen vanhemmat tietävät ovatko synnyttäneet lapsensa vai eivät.
MIssä kuvat sisaruksista viipyy? Ne vois antaa osviittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mä olen se norppa josta tehtiin laulukin.
Madeleineista tunnetuin kuva on sellainen jossa silmät näyttävän olevan suurina kuin yllätyksestä, mutta eivät välttämättä todellisuudessa olleet niin isot ja pyöreät. Ainoa seikka on silmän virhe, jonka ei pitäisi korjaantua edes kasvaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mä olen se norppa josta tehtiin laulukin.
Olet yksi niistä monista onnekkaista, jotka oli kuuluisia entisessä elämässään. Ritva puolestaan oli tavallinen nykerönenäinen mummeli vain.
Vierailija kirjoitti:
Heti näkee ettei ole sama ihminen. Vaikka on hieman samaa näköä, niin tuosta puolalaisesta näkee heti niinsanotusti rodulle tyypilliset slaavilaispiirteet. Madeleinesta taas näkee länsimaiset "germaanipiirteet" jo lapsena.
Hupaisaa sikäli, että englanninkielisessä mediassa hänestä puhutaan myös saksalaisena, ja käytetään sekä sukunimeä Wendell että Wandelt.
Onko noista kaksosista kuvia aikuisena?
Ajatelkaa se Natasha Cambutsh, uskomattomalta tuokin kuullosti