Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kun lapset aikuisia, saa olla vapaasti niin hullu kun haluaa eikä kukaan voi ilmoitella lasuja!

Vierailija
20.02.2023 |

Parasta.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksin kaikesta vastanneena tietää sen jälkeen mitä on VAPAUS.

Vierailija
22/66 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, varmaan helpotus. Itsellä vielä 16-vuotta lusittavaa. Eikä se neuvola, vaan sekopää naapuri.

Myöhemmin kuvioihin tulee mukaan päiväkoti (ellei lapsesi ole jo sellaisessa) sekä koulu. Tosin nykyään molemmat paikat ovat täynnä toinen toistaan vajaaälyisempiä kakaroita, joten niistä paikoista lasua ei välttämättä herkästi tehdä. Tietenkin joku kukkahattuileva tuntematon sivullinenkin voi lasun tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli-ilmoitukset on kivoja.

Vierailija
24/66 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiparat

Selibaatti olisi monille pareille paras ratkaisu.

Älä lässytä.

Vierailija
25/66 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä omasta mielestä ihan vapaata elämääni olen lasten kanssa elänyt, tietyissä rajoissa siis. Ei ole kukaan vielä tehnyt lastensuojeluilmoitusta. Enkä myöskään tunne ketään, kenestä olisi tehty.

Kyllä sinustakin tai tutuistasi on aika varmasti ainakin yksi lasu tehty, mutta se ei ole aiheuttanut minkäänlaisia jatkotoimenpiteitä.

Vierailija
26/66 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu on halventava ja vanhentunut nimitys mielenterveysongelmaisesta. 

Lapsia kohtaan on väärin ns. pitää kulissit yllä, jos sisällä kiehuu. Elin lapsuuteni perheessä, jossa äitini halusi ulospäin vaikuttaa normaalilta, mutta kotona käytös oli vähintäänkin epävakaata ja täynnä narsistista vallankäyttöä. 

Vierailija
27/66 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja näin naapurina sanon, että kun niitä lapsia ei teillä ole, niin nykyään kun ne perheväkivallan äänet alkaa laitan vaan stereot lujempaa soimaan itseäni piristävää musiikkia.

En enää jaksa soittaa poliiseja, koska sillä ei ole mitään vaikutusta.

Vierailija
28/66 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja joka paikassa nää stalkkaa ongelmia...

Lapsi istuu juna-asemalla rattaissa ja itkee ja huolitäti tunkee nokkansa oitis asiaan joka ei hänelle millään tavalla kuulu.

"Itkeekö tää aina tälleen?"

Vastaus=no ei, ku nyt tää itkee tälleen mut sit mää oon niinku huomannut ainaski 50 erilaista itkua. Haluutko että mää demondstroin sulle ne kaikki?

Veetiyly on iloni.

Toinen minkä huolitäti tekee on provosoidut tilanteet että saadaan ihminen hermostumaan ja vaikuttamaan hullulta.

Täytyy olla joku viidennen asteen narsisti et tuota mielellään tekee.

Pissaliisat...

Vierailija
29/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin mukavaa olla eläkkeellä. Toivottavasti pysyy edelleen terveenä.

Mulla on aina ollut kaikkea muuta kuin terveelliset elintavat. Siltikään en ole sairastanut juuri koskaan.

Vierailija
30/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen suurin onni on elää juuri sitä elämää kuin mitä sillä hetkellä elää. Ja että lasten perheillä on kaikki hyvin ja ovat terveitä ja itsekin saa olla terve.

Vierailija
31/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne alkaa tehtailla huoli-ilmoituksia.

Vierailija
32/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne alkaa tehtailla huoli-ilmoituksia.

Osa huoli-ilmoituksista on ihan aiheellisia. Joskus kuitenkin niitä tekevistä pitäisi olla huolissaan.

Vierailija
33/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kyllä todella ahdas ja tiukka normitus, millainen vanhemman pitää olla. Persoonallisuutta ei oikein sallita. Vaikka on raivoraitis absolutisti ja hoitaa vanhemmuushommat niin hyvin kuin osaa, aina jotenkin pelottaa, mokaako jossain ja viedäänkö lapset. 

Joskus, kun ovat 18-vuotiaita, siinä on kyllä shampanjan paikka. En uskalla ottaa edes sitä! Kaiken lisäksi omilla lapsilla on ollut neurologisia häiriöitä, eli ollaan jo muutenkin syynin alla.

Kaikkea hyvää ja voimia kanssaeläjille. Ei ole helppoa olla vanhempi nykyään. 

Vierailija
34/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toiselle kuoppaa kaivaa, tekee vain itselleen vaivaa;)

Vierailija
35/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulle soitti lastensuojelu kun  joku oli tehnyt lasun siitä, miten "olen kännissä keskellä päivää",

Eli kävin yhdellä päiväoluella. Ja lapsetkin jo teinejä.

Vierailija
36/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toiselle kuoppaa kaivaa, tekee vain itselleen vaivaa;)

Joka toiselle kuoppaa kaivaa. Jokatoiselle ei.

Antakaa ilkeät ihmiset muiden elää elämäänsä ja eläkää itsekin omaa elämäänne.

Älkää puuttuko muiden asioihin. Eri juttu, jos on oikeasti jotain huomautettavaa.

Vierailija
37/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia suurin osa ihmisistä ei enää tee lapsia.

Vielä kymmenisen vuotta sitten lasukulttuuria ei ollut ja syntyvyys oli olennaisesti suurempi.

Vierailija
38/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapset on isoja, ei tarvii enää esittää että lasten koulun tai harrastusseuran asiat kiinnostaisi tippaakaan.

Vierailija
39/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minulle soitti lastensuojelu kun  joku oli tehnyt lasun siitä, miten "olen kännissä keskellä päivää",

Eli kävin yhdellä päiväoluella. Ja lapsetkin jo teinejä.

Ei millään tavalla sama asia, mutta aikoinaan joku pyysi eläinten

suojeluvalvojaa käymään meillä, kun kuulemma pidettiin kissaamme huonosti. Hän sitten - tottakai - tuli ja halusi nähdä kissan. Vein hänet makuuhuoneeseemme, jossa kissa nukkui sängyllä maha täynnä ja ketarat taivasta kohden pystyssä. Kissa heräsi ja meni puskuttelemaan virkamiestä. Se sitten siitä.

Epäilen, että oli sama naapuri, joka veti tonttiemme välisen pensasaidan matalaksi.

Se vielä, että kissamme ei koskaan mennyt omalta pihalta muualle, koska verkkoaita.

Vierailija
40/66 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton, mutta en tee mitään vaarallista mitä sossuntädit eivät hyväksyisi. Menen aikaisin nukkumaan, en juo enkä polta. Ehkä en elä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän