Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kertoi yhdestä kaveristaan, jonka vanhemmat laittaa

Vierailija
21.11.2006 |

sen tilille melkein joka vuosi jotain älyttömiä summia (10 000¿ tms.)...Eikä maksa siitä veroa. Meinasin kyllä ihan piruuttani soittaa verottajalle ja ilmiantaa sen tyypin ja vanhemmat ;)

En ole kateellinen mutta kuitenkin vituttaa tollainen

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä. Olet juuri kateellinen vittuilija. Otan osaa.

En ole kateellinen mutta kuitenkin vituttaa tollainen

[/quote]

Vierailija
2/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku antaa itse tienaamiaan rahoja omalle lapselleen ja joku ventovieras on ilmoittamassa verottajalle.. Olet ap idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä yleensä ne siirtelijät jää kiinni. Kun ensin ovat olevinaan niin nokkelia ja sitten eivät malta olla leuhkimatta asialla.

Vierailija
4/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen kertaan niistä rahoista on verot maksettu, inhottavaa valtion suorittamaa rahastusta (=lue varastamista) koko lahjavero

Vierailija
5/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee myös vanhemmilta saatuja arvokkaita lahjoja/rahasummia. Maksimimäärä minkä saa verottomasti antaa on jossain kolmen tonnin hujakoilla.

Kyllä minua myös vituttaa kaikenlainen veronkierto.

Vierailija
6/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen paska eikä muuta...

Vierailija
7/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa lapsesta asti niin ehtii maksella enemmän. Meillä menee molemmille lapsille tuo maksimisumma kolmen vuoden välein. Samaten ollaan ajateltu panostaa lasten koulutukseen. Perinnöstä menee kuitenkin vain kamala vero.

Vierailija
8/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisit suusi varmasti supussa. Olet siis vain kateellinen kun et itse saa rahaa..

Vierailija
9/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pimitetyt verot ovat meiltä kaikilta pois, niitä verovaroja kunkäytetään meidän kaikkien yhteiseksi hyväksi.

Ja en ole ap.

Vierailija
10/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sinä joskus tienaisit mukavasti ja sinun lapsellasi olisi tiukkaa. Sitten kun olisit oikein varoissasi niin siirtäisit tilille rahaa ihan vain lapsesi elämää auttaaksesi. Sinullahan rahaa olisi yllin kyllin.

Sitten tulisi joku luuseri-urpo ja käräyttäisi sinut. Miltä se sinusta tuntuisi?

Ai niin, mutta ei sun aivokapasiteetti riitä edes sellaiseen ajatteluun, puhumattakaan että tienaisit koskaan juuri mitään, joten unohda. Mahdat olla itseesi tyytyväinen..?

Vierailija
11/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjavero itsessään on aivan pyllystä! Kyllä tienatuista rahoista on jo verot maksettu, ihan tarpeeksi. Toivottavasti muuttavat sääntöä.

Vierailija
12/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskuja tai ostaessaan tuotteita.

Eipä yhteiskunta tienais latin latia jos ne varat lojuisi sukanvarressa..

Vierailija
13/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jokaisen tulee maksaa veronsa asiankuuluvalla tavalla. Voi voi, jos se ystäväni kaveri nyt vaan sattuu olemaan joku teistä. Ap

Vierailija
14/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AP onko sulta pois???? Entä jos hankkisit oman elämän!

Veronkierto on jokaisen meidän asia. On musta aika hävytöntä, että rikkaat siirtää omaisuutta lapsilleen tuolla tavalla, yrittäen välttää lahja- ja perintöverot.

Vierailija
15/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan törkeen pieni. Joskus aikoja sitten 20000 mk on ollut tosi paljon kun summa on päätetty.

Vierailija
16/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en maksa tv-lupamaksuja kun ne on pyllystä eikä sieltä tule edes hyvää ohjelmaa, en noudata nopeusrajoituksia kun ne on ihan pyllystä ja mä olen niin hyvä kuski, Valehtelen tuloni koska ei mulla ole varaa maksaa täysiä päivähoitomaksuja jne jne.

Vierailija
17/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä jos sinä joskus tienaisit mukavasti ja sinun lapsellasi olisi tiukkaa. Sitten kun olisit oikein varoissasi niin siirtäisit tilille rahaa ihan vain lapsesi elämää auttaaksesi. Sinullahan rahaa olisi yllin kyllin.

Sitten tulisi joku luuseri-urpo ja käräyttäisi sinut. Miltä se sinusta tuntuisi?

Ai niin, mutta ei sun aivokapasiteetti riitä edes sellaiseen ajatteluun, puhumattakaan että tienaisit koskaan juuri mitään, joten unohda. Mahdat olla itseesi tyytyväinen..?

Sun aivokapasiteetilla taitaa olla vaikeaa tätä tajuta, mutta verottaja ei verota lapsen elatukseen kuuluvia varoja. Vanhemmat voivat siten esim. maksaa lapsen opinnot, se katsotaan verottomaksi " elatukseksi" .

Mutta lahjoitukset ja ennakkoperinnöt ovat eri asia ja ap:n kaverin vanhemmat rikkovat lakia.

Missä menee sinun rajasi? Saako jättää osinkoverot maksamatta? Entä palkkaverot?

Voiko varastaa kaupasta? Vai onko kiellettyä vasta, jos varastaa yksityishenkilöltä?

Itse asiassa ap:n kaverin vanhemmat varastavat jokaiselta meiltä, sinulta, minulta ja ap:ltä. Kun osa kiertää veroja, toisten on maksettava enemmän.

Vierailija
18/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-luvalla ja lahjaverolla on iso ero! Että miten KATEELLISIA te olette! Kyykkyyn vaan. Ai niin, me emme elä vanhempien lahjoituksilla. Olemme itse asemassa, jossa siirrän lapsille niin paljon kuin mahd.

Vierailija
19/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä itsekin, missä menee raja. Siksipä tälläinen yhteenvetosi on mauton:

" Mutta lahjoitukset ja ennakkoperinnöt ovat eri asia ja ap:n kaverin vanhemmat rikkovat lakia.

Missä menee sinun rajasi? Saako jättää osinkoverot maksamatta? Entä palkkaverot?

Voiko varastaa kaupasta? Vai onko kiellettyä vasta, jos varastaa yksityishenkilöltä? "

Olet kateellinen, siinä se.

Vierailija
20/60 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunniaan eiks niin? Isoille firmoille oikeus kiertää veroja minkä ehtii...itku tulee varmaan vasta siinä vaiheessa kun itse tarvitsisikin niitä hyvinvointihyhteiskunnan tarjoamia palveluita, mutta tarjolla onkin ei oota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme