JUURI NYT: Ahtaajat hylkäsivät sovintoesityksen
Työnantajapuoli olisi hyväksynyt ehdotuksen.
MTV Uutiset
Kommentit (113)
Ahtaajat vaihtoon. Ulkoistetaan huolinta virolaisille firmoille. Näin tehtiin raksoillakin kun hommat eivät vaan enää toimineet oman väen kanssa.
Eikö tuota militanttia järjestöä saa kukaan kuriin?
Ahtaajat voisi ahtaa jonnekin pimeään paikkaan.
1. Lakko jatkuu ja laajenee.
Tukee vasemmiston vaalikampanjaa. Ahneet porvarit eivät maksa ahtaajille riittävästi palkkaa vaan riistävät heitä...
Käsittämätöntå että yksi duunariporukka voi kiristää koko maata. Tuo on saatava estettyä.
Kova luu. Ollut sitä aina. Asenneilmastona "jumala armahtaa. minä en"...
Vaikka useimmista tuntuu vastenmieliseltä, ovat tuolla tavoin nostaneet heikosti koulutetun työväkensä palkkaelittiin. Vain lääkärit ja juristit tienaavat heitä selkeästi enemmän, mutta huomattavasti pitemmän ja vaativamman koulutuksen jälkeen.
pakkohan se nyt saada kunnon bussilakko aikaan, muuten siinä ei ole mitään hauskaa..millä muulla alalla saa ilman koulutusta 4500e/kk..mut onhan se toki vähän...
Suomen eliitti ahdistetaan nurkkaan. Haistakaa rikkaat hevoseni perce 😊
Eikös se PAU eli Postialan Unioni räjäytä seuraavaksi tukilakon käyntiin. Postin kulku hidastuu entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Eliittiä ahdistaa.
Eliittiä? Ainakin tätä tavallista duunaria alkaa jännittää joutuuko itse lomautetuksi kun ei enää tavara kulje.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka useimmista tuntuu vastenmieliseltä, ovat tuolla tavoin nostaneet heikosti koulutetun työväkensä palkkaelittiin. Vain lääkärit ja juristit tienaavat heitä selkeästi enemmän, mutta huomattavasti pitemmän ja vaativamman koulutuksen jälkeen.
Mites vaikka lentäjät ja lennonohjaajat?
Presidentin tulee puuttua asiaan
Te päättäjät halusitte rokottamattomat eristykseen yhteiskunnasta. Nyt te maksatte. Kun rahti ei liiku, ei tule teillekään tavaraa ja Luxus tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Eliittiä ahdistaa.
Eliittiä? Ainakin tätä tavallista duunaria alkaa jännittää joutuuko itse lomautetuksi kun ei enää tavara kulje.
niinpä, eliittiä ei varmaan paljon hetkauta kulkeeko julkiset tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites vaikka lentäjät ja lennonohjaajat?
usko tai älä, kumpaankin joutuu käymään kohtuu kivan koulutuksen( onneksi) eikä siihen ihan noin vain pena kävele hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se PAU eli Postialan Unioni räjäytä seuraavaksi tukilakon käyntiin. Postin kulku hidastuu entisestään.
Johan se alkoi torstaina. Kirjeet voi olla kaksi viikkoa myöhässä tämän hetken arviolla, paketit viikon.
Vierailija kirjoitti:
Ahtaajat vaihtoon. Ulkoistetaan huolinta virolaisille firmoille. Näin tehtiin raksoillakin kun hommat eivät vaan enää toimineet oman väen kanssa.
Näinhän siinä tulee käymään. Paperiliiton ja Merimiesunion tie on AKT:nkin tie.
Sovittelija sanoi, että eväät on syöty. Mitä nyt sitten?