Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auto kannattaa ostaa että työkaverit tulee kateellisiksi

Vierailija
19.02.2023 |

Nykyinen auto on Toyota camry, oli aikoinaan aika kallis.

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kateellinen vain kerran työkaverin autosta. Hän tuli parin viikon ajan matkailuautolla töihin, kun hlöauto oli huollossa. Kävi aina ruokatunnilla ottamassa päiväunet.

Vierailija
102/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahjo kirjoitti:

Älä ainakaan mitään sähköroskaa, niistä ei kukaan ole kateellinen, paitsi ehkä naiset koska luulevat näiden olevan maailman pelastus. Sähkön viehätys tuntuu olevan "säästöissä", ja nämä järkevät päätökset eivät tod. herätä kateutta, lähinnä naurua autoihmisten kesken. Kunnon auto, iso moottori ja räyheät äänet. Merkkejä on vaikka kuinka, Audin rs mallit, m sarjan bemarit. Etsi moottorin koolla sopiva yksilö. Monilla autovalmistajilla on erikoismalleja joista valita.

Taas hyvä esimerkki sähköautokateudesta.

Luulen, että Porsche Taycan saattaisi toimia jopa Teslaa paremmin.

Sähköautoille kateellisia ei ole kuin sellaisen ostaneen toiveajattelussa kun tajuaa mihin roskaan on rahansa laittanut : )

Bensalenkkari incelit siellä taas vinkuu kun alfat pärjää :D

Koittakaa jaksaa, Kelan tuet tulee taas 4. päivä

Mistäs sinä sen tiedät milloin kelan tuet tulee : )? Minä en tiennyt kun en ole niitä tarvinnut. Tilillä kun on rahaa kuusinumeroinen luku enkä silti osta sähköpatteriautoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Teslan näkeminen liikenteessä aiheuttaa edelleen sairasta kateutta, jopa siihen pisteeseen asti että ne kateelliset alkaa vaarantamaan kaikki muut liikenteessä kuten tuolla videolla tapahtuu! Ulkomaisetkin kuskit Suomen teillä ulkomaisin rekkarein kaahaa kateuksissaan kun Tesla herättää tunteita.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009401519.html

Vaikka Teslat on ihan kansanautoja täällä Suomessa nykyään, itse en oikeastaan enää kiinnitä niihin katukuvassa mitään huomiota kun ovat "mauttomia ja värittömiä".

Sitä olen miettinyt että pitäisikö omaan autoon (ei Tesla) hankkia tuollaiset kamerat.

Ohhoh! Kylläpäs meni videon lihaperuna-boomerilla tunteisiin! Olikohan edes ajokunnossa...

Hah hah, Teslakateellinen ituja kiskova milleniaalijuntti bongattu! Mene töihin niin sullakin olis varaa ostaa Tesla 10 vuoden päästä.

Vierailija
104/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos työkaveri on kuten minä niin ei tule mistään autosta kateelliseksi. Mua e voisi vähempää kiinnostaa se millä autolla kukin ajaa eikä muutenkaan muiden ihmisten omaisuus.

Vierailija
105/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Teslan näkeminen liikenteessä aiheuttaa edelleen sairasta kateutta, jopa siihen pisteeseen asti että ne kateelliset alkaa vaarantamaan kaikki muut liikenteessä kuten tuolla videolla tapahtuu! Ulkomaisetkin kuskit Suomen teillä ulkomaisin rekkarein kaahaa kateuksissaan kun Tesla herättää tunteita.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009401519.html

Vaikka Teslat on ihan kansanautoja täällä Suomessa nykyään, itse en oikeastaan enää kiinnitä niihin katukuvassa mitään huomiota kun ovat "mauttomia ja värittömiä".

Sitä olen miettinyt että pitäisikö omaan autoon (ei Tesla) hankkia tuollaiset kamerat.

Ohhoh! Kylläpäs meni videon lihaperuna-boomerilla tunteisiin! Olikohan edes ajokunnossa...

Hah hah, Teslakateellinen ituja kiskova milleniaalijuntti bongattu! Mene töihin niin sullakin olis varaa ostaa Tesla 10 vuoden päästä.

Kyllä varaa on ostaa Tesla mutta ei ole halua ostaa. Se kateus on vain teslakuskien omaa luuloa t: eri

Vierailija
106/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla tai muu täyssähköauto. Voi sitä kateuden määrää.

En ottaisi ilmaiseksikaan. 

Vierailija
107/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla. Huomaa tästäkin ketjusta että kateutta aiheuttaa :D

Tesla kuskeilla nähtävästi on myös mielenterveysongelmia. Ei kukaan ole kateellinen sähköllä liikkuvalle paskakasa kuskille.

Vierailija
108/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla on saippuakotelo.

Vierailija
109/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 70-luvun jenkkirauta, mikä on rakennettu hienoksi. Sellaisesta voisin olla vähän kateellinen.

Vierailija
110/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaguaarin E-type. 

Vierailija
111/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen haluaa, että joku on itselleen kateellinen? Eniten kateutta olen kuitenkin huomannut aiheuttavan sellaiset ihmiset, jotka eivät välitä vähääkään mitä muut heistä ajattelevat (koska sellaiset vaikuttavat löytäneen oman onnensa).

Vierailija
112/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustang E-mach.

Ei tule ihan joka tiellä vielä vastaan, mutta on saavutettavissa vielä hintansa puolesta.

Vierailija
113/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tesla-kuski. Olen kuitenkin partaani naureskellen seurannut, miten ensin keksitään jokin mahdollisimman nokkela haukkumanimi sähköautolle, ja sitten perään sähköautoa ajavalle (yleensä miehestä sanotaan, että olisi miehiin päin, koska tämä on edelleen joidenkin mielestä huono juttu).

Ja sitten levitellään käsiä ja naureskellaan että ei täällä kukaan ole kateellinen.

:D

Vierailija
114/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahjo kirjoitti:

Älä ainakaan mitään sähköroskaa, niistä ei kukaan ole kateellinen, paitsi ehkä naiset koska luulevat näiden olevan maailman pelastus. Sähkön viehätys tuntuu olevan "säästöissä", ja nämä järkevät päätökset eivät tod. herätä kateutta, lähinnä naurua autoihmisten kesken. Kunnon auto, iso moottori ja räyheät äänet. Merkkejä on vaikka kuinka, Audin rs mallit, m sarjan bemarit. Etsi moottorin koolla sopiva yksilö. Monilla autovalmistajilla on erikoismalleja joista valita.

Taas hyvä esimerkki sähköautokateudesta.

Luulen, että Porsche Taycan saattaisi toimia jopa Teslaa paremmin.

Yksikään autoihminen ei kyllä tule kateelliseksi neliovisesta Porschesta. Kerran näin parkkipaikalla GT3 RS:n. Hieman olin kateellinen. 

Vierailija
115/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lada

Vierailija
116/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tesla-kuski. Olen kuitenkin partaani naureskellen seurannut, miten ensin keksitään jokin mahdollisimman nokkela haukkumanimi sähköautolle, ja sitten perään sähköautoa ajavalle (yleensä miehestä sanotaan, että olisi miehiin päin, koska tämä on edelleen joidenkin mielestä huono juttu).

Ja sitten levitellään käsiä ja naureskellaan että ei täällä kukaan ole kateellinen.

:D

No tuollaista läppää heittävät nyt ovat omaa sarjaansa. Mutta ei, en ole kateellinen Testalasta, vaikka kallis auto onkin. 

Vierailija
117/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Eipä kyllä kiinnosta työkaverien autot. En edes tiedä minkä merkkisiä kaikilla on, enkä itse asiassa edes sitä, kenellä kaikilla on auto vaikka itsekin joka päivä työpaikan pihaan parkkeeraan. Jos huomaisin, että jollakulla olisi uutuuttaan kiiltelevä mikä lie hienon muotoinen auto, saattaisin sanoa hänelle "oho, hieno auto", ja jatkaisin elämääni, enkä enää seuraavalla viikolla muistaisi kenen auto se on. Mutta kiva tietty, jos kommenttini toisi auton ostajalle merkityksellistä sisältöä elämään. :)

Vierailija
118/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustang E-mach.

Ei tule ihan joka tiellä vielä vastaan, mutta on saavutettavissa vielä hintansa puolesta.

Ei. Herättää oikeastaan päinvastaisia tunteita, kun on hienon auton nimi pilattu. 

Vierailija
119/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsche Carrera tekisi minut kateelliseksi. Tesloja, Audeja, Bemareita on jokatoisella.

Vierailija
120/150 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus nuorempana pari kertaa silloisen miesystävän Bentley lainassa kun ajelin Suomeen sukuloimaan. Se auto ja nuori nainen ratin takana tuntui ainakin näissä keski-ikäisissä, kaljuuntuvissa Audi- ja Bemari-setämiehissä herättävän raivon rajamailla liikkuvaa kateutta joka purkaantui usein todella lapsellisena liikennekäyttäymisenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän