Mikä auto kannattaa ostaa että työkaverit tulee kateellisiksi
Nykyinen auto on Toyota camry, oli aikoinaan aika kallis.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Tesla. Huomaa tästäkin ketjusta että kateutta aiheuttaa :D
En ymmärrä miksi idiooteille pitäisi olla kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla tai muu täyssähköauto. Voi sitä kateuden määrää.
Sähköauto on naurettava.
Just tällaisten kateellisten takia kannattaa ostaa sähköauto ja mieluiten Tesla, niin kateuspsykoosi on valmis 😂
Ja samalla ostajan henkinen taso paljastuu. Lapset leikkii patteriautoilla.
Vierailija kirjoitti:
Autolla keuliminen on vähän vanhanaikaista, toki se aina joihinkin uppoaa.
Jonnet ja amikset tykkää.
Ei ehkä kateellisiksi mutta polkuautolla kun poljet pihaan, alkaa työpaikan viherpiiperöillä pöksyt kostumaan.
Tietysti isolla koneella oleva diesel, se kertoo että rahaa on.
Joskus tunnen itseni muita huonommaksi, mutta sitten alan lukemaan tätä palstaa ja huokaisen, en olekaan.
Se että on syntynyt sairaana on pientä todellisen mielen köyhyyden rinnalla
Vierailija kirjoitti:
Kahjo kirjoitti:
Älä ainakaan mitään sähköroskaa, niistä ei kukaan ole kateellinen, paitsi ehkä naiset koska luulevat näiden olevan maailman pelastus. Sähkön viehätys tuntuu olevan "säästöissä", ja nämä järkevät päätökset eivät tod. herätä kateutta, lähinnä naurua autoihmisten kesken. Kunnon auto, iso moottori ja räyheät äänet. Merkkejä on vaikka kuinka, Audin rs mallit, m sarjan bemarit. Etsi moottorin koolla sopiva yksilö. Monilla autovalmistajilla on erikoismalleja joista valita.
Taas hyvä esimerkki sähköautokateudesta.
Luulen, että Porsche Taycan saattaisi toimia jopa Teslaa paremmin.
Sähköautoille kateellisia ei ole kuin sellaisen ostaneen toiveajattelussa kun tajuaa mihin roskaan on rahansa laittanut : )
En lukenut ketjua, mutta mistä työtoverit tietävät toistensa autot? Mulla ei ole aavistustakaan, onko jollakin auto tai jos on, niin minkälainen. Työpaikka Ruoholahdessa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä hanki autoa tai mitään muutakaan sillä perusteella, että haluaisin herättää kateutta. Ajan volvolla koska pidän sen ajotuntumasta, teslaa, audia, mersua ja muitakin merkkejä olen kokeillut kyllä. Vaatteet ostan sellaiset mitkä tuntuu hyvältä päällä ja toivon ettei niissä ole näkyviä merkkejä vaikka kalliita usein onkin.
Aloittaja on selvästi joku alemmasta sosiaaliluokasta noussut, kun haluaa herättää kateutta. Yök
Kyllä Volvo on paras ja vielä sellainen 90-luvun malli, jolloin ne oli vielä "oikeita" Volvoja.
Vierailija kirjoitti:
Dacialla on hyviä. Saat ainakin pisteet itsetunnosta kun sellaisella ajat.
Mutta herättääkö se kateutta?
Kyllä Teslan näkeminen liikenteessä aiheuttaa edelleen sairasta kateutta, jopa siihen pisteeseen asti että ne kateelliset alkaa vaarantamaan kaikki muut liikenteessä kuten tuolla videolla tapahtuu! Ulkomaisetkin kuskit Suomen teillä ulkomaisin rekkarein kaahaa kateuksissaan kun Tesla herättää tunteita.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009401519.html
Vaikka Teslat on ihan kansanautoja täällä Suomessa nykyään, itse en oikeastaan enää kiinnitä niihin katukuvassa mitään huomiota kun ovat "mauttomia ja värittömiä".
Sitä olen miettinyt että pitäisikö omaan autoon (ei Tesla) hankkia tuollaiset kamerat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä hanki autoa tai mitään muutakaan sillä perusteella, että haluaisin herättää kateutta. Ajan volvolla koska pidän sen ajotuntumasta, teslaa, audia, mersua ja muitakin merkkejä olen kokeillut kyllä. Vaatteet ostan sellaiset mitkä tuntuu hyvältä päällä ja toivon ettei niissä ole näkyviä merkkejä vaikka kalliita usein onkin.
Aloittaja on selvästi joku alemmasta sosiaaliluokasta noussut, kun haluaa herättää kateutta. Yök
Kyllä Volvo on paras ja vielä sellainen 90-luvun malli, jolloin ne oli vielä "oikeita" Volvoja.
Joku ruosteinen 850 onkin koko naapuruston kateuden aihe *huuttist*
Vierailija kirjoitti:
Joku sähköauto ja varmaan Tesla. Vielä jos kehut miten hienoa on kun voima menee suoraan tiehen eikä turhaan minkään vaihdelaatikon pyöritykseen. Vielä muistutat siitä ettei sähköauto tupruta myöskään syöpää pakoputkesta, niin työpaikan betroolipäät näkee punaista.
Ja kun kerrot miten pitää latailla sadan kilometrin välein, odotella korjauksia kuukausikaupalla, maksella kalliita autolainanlyhennyksiä vuosia sekä uusia akut viimeistään 8-10 vuoden välein niin nauravat kyllä päät punaisina.
Porsche Ferrari ja Lamborghini ovat toimineet oikein hyvin ihmisten ärsyttämiseksi :D
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua, mutta mistä työtoverit tietävät toistensa autot? Mulla ei ole aavistustakaan, onko jollakin auto tai jos on, niin minkälainen. Työpaikka Ruoholahdessa.
Juuri näin. Minun kaikki työpaikkani ovat olleet keskustassa, ei ole ollut parkkipaikkoja, jotkut ovat ehkä vuokranneet hallipaikan, en tiedä. Suurin osa ainakin tulee töihin kävellen tai julkisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ruosteinen 850 onkin koko naapuruston kateuden aihe *huuttist*
Tässä sinulle "huutista" : )
https://www.autotalli.com/vaihtoauto/38939207/Volvo/850/1995/Turku?pos=…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahjo kirjoitti:
Älä ainakaan mitään sähköroskaa, niistä ei kukaan ole kateellinen, paitsi ehkä naiset koska luulevat näiden olevan maailman pelastus. Sähkön viehätys tuntuu olevan "säästöissä", ja nämä järkevät päätökset eivät tod. herätä kateutta, lähinnä naurua autoihmisten kesken. Kunnon auto, iso moottori ja räyheät äänet. Merkkejä on vaikka kuinka, Audin rs mallit, m sarjan bemarit. Etsi moottorin koolla sopiva yksilö. Monilla autovalmistajilla on erikoismalleja joista valita.
Taas hyvä esimerkki sähköautokateudesta.
Luulen, että Porsche Taycan saattaisi toimia jopa Teslaa paremmin.
Sähköautoille kateellisia ei ole kuin sellaisen ostaneen toiveajattelussa kun tajuaa mihin roskaan on rahansa laittanut : )
Bensalenkkari incelit siellä taas vinkuu kun alfat pärjää :D
Koittakaa jaksaa, Kelan tuet tulee taas 4. päivä
En tiedä työkavereiden autoista mitään kun etänä teen työt. Toimistolla käydessä tulee mentyä junalla.