Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan SAIRAASTI tullut lunta!

Vierailija
19.02.2023 |

Olen nyt kaksi päivää kolannut ja lapioinut aamusta iltaan. Ottaa jo päähän, kun tietää, millainen tulva tästä lumikaaoksesta taas seuraa, kun sää lämpenee.
Valehtelematta tullut 30 cm tasamaalle. Kinokset kasvavat koko ajan. Kestääköhän katto.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska haisee. Haistelkaa. Ap

Savossako savottamiesten pallit heiluu?

Vierailija
22/28 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä.

Kevään tuntua oli jo, mutta ei - pläts.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapioit aamusta iltaan? Tein kaksi kertaa lumityöt kun olin järkevä ja odotin.

?? Sulla taitaa olla pienempi tontti? Raskasta sohjolunta kun kolaa ja lapioi, ei edes pysty yhteen menoon auraamaan auki koko pihatietä. Pihasta puhumattakaan.

Yleensä ei ole ongelma, mutta nyt pyrytti niin viistoon, etteivät edes isot havupuut olleet esteenä lumentulolle.

Pienempi tontti? 4000m2 on tontti, mutta enhän minä nyt nurmikolta kolaa.

Aika tumpelo ja tyhmä saa olla jos tarvii kokoajan olla kolaamassa.

Vierailija
24/28 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tullut lunta koska ilmastonmuutoksella rahastuksen mielestä Suomessa on lauhat talvet ja palmut kasvavat kaikkialla... on siis täyttä mielikuvitusta että Suomessa on talvi ja lunta koska ilmastonmuutoksen agenda ei sellaista ole kertonut...

Vierailija
25/28 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasakatot tulisi kieltää Suomessa.

Miksi niitä yhä rakennetaan?!

Vierailija
26/28 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisin kauhistellaan sitä että ilmastonmuutos vie lumiset talvet Etelä-Suomesta, sitten kun sitä lunta tulee kauhistellaan lumen määrää.

Vierailija
27/28 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kaksi päivää kolannut ja lapioinut aamusta iltaan. Ottaa jo päähän, kun tietää, millainen tulva tästä lumikaaoksesta taas seuraa, kun sää lämpenee.

Valehtelematta tullut 30 cm tasamaalle. Kinokset kasvavat koko ajan. Kestääköhän katto.

Ei lämpene pitkään aikaan.

Vierailija
28/28 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapioit aamusta iltaan? Tein kaksi kertaa lumityöt kun olin järkevä ja odotin.

?? Sulla taitaa olla pienempi tontti? Raskasta sohjolunta kun kolaa ja lapioi, ei edes pysty yhteen menoon auraamaan auki koko pihatietä. Pihasta puhumattakaan.

Yleensä ei ole ongelma, mutta nyt pyrytti niin viistoon, etteivät edes isot havupuut olleet esteenä lumentulolle.

Pienempi tontti? 4000m2 on tontti, mutta enhän minä nyt nurmikolta kolaa.

Aika tumpelo ja tyhmä saa olla jos tarvii kokoajan olla kolaamassa.

Aikaa kuluu, kun on kolattava piharakennuksille asti ja autotielle. Ei mikään läpihuutojuttu. Sinulla on selvästi vähemmän lumitöitä, joten ei syytä pullistella.

Kuulostat inhottavalta ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi