Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen on naiselle susi jne.

Vierailija
21.11.2006 |

.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te uskomattoman suvaitsemattomia ihmisiä. Ole sinä rauhassa sitä mieltä, mutta anna toisten tehdä omat valintansa haukkumatta heti luuseriksi. Miksi aina pitää haukkua jos joku elää elämäänsä erilailla kuin itse ????????

Itse olen pelännyt synnytyksiä aivan mielettömästi, mutta nukutusta pelkäsin vielä enemmän, että normaali synnytykset olen käynyt läpi. Olenko luuseri kun olen pelännyt ???? Naurettavaa.

Toivon että sinullekin joskun joku asia vähän kolahtaa, että vähän saisit avarrettua mieltäsi ja hyväksyisit erilaisia ratkaisuja.

Vierailija:

EN mä ainakaan halua kuulua subjektiivisen päivähoito-oikeuden kannttajiin, koska en halua samaistua luuseriäiteihin. Sama juttu pelkosektioiden kanssa, ei niihin varata mitään ekstrarahoja, vaan se kluusereiden hyysääminen on toisilta pois.

Vierailija
62/70 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, lipsahti.

Kukaan oikeasti mitään mistään tajuava ei vain voi olla tota mieltä, että subjektiivisen päivähoidon käyttäjät olis luusereita. Tällä palstalla asenne-ilmapiiri on kuin suoraan 1950-luvulta!

En myöskään ymmärrä, mitä pahaa on kivunlievityksessä synnytyksen yhteydessä!?! Älkää ottako sitten myöskään nukutusta/puudutusta leikkauksen yhteydessä tai särky/migreenilääkkeitä. Kyllähän ihminen kestää luonnostaan sen kivun, mitä ruumis saattaa tuottaa ja ennen vanhaan kyllä leikattiinkin ihan ilman kivunlievitystä. Idiootit. Mikä tekee synnytyksestä alueen, jossa ei kivunlievitystä sallita, kun se on arkipäivää missä tahansa muussa kipua tuottavassa tilanteessa?

Ymmärrän myös pelkosektiot ja luulen, että hyvinkoulutetut ja ylipäätään kaikki järkevät ihmiset ymmärtävät ne myös. Täällä on kuitenkin niin kummallista väkeä, että täytyy myöntää ettei normaalissa elämässä mun koko elämänpiiriin kuulu mitään tällaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kumpuaa se naisten suunnaton kateus toisia naisia kohtaan?? Se hirveä pakkomielteinen moralisointi koskien toisten perheiden tai toisten naisten elämäntapavalintoja ikään kuin olisi olemassa joku absoluuttinen hyvä ja ainoa oikea vaihtoehto.

Vierailija
64/70 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja vielä yksi esimerkki lisää: Helsingissä (pääasiassa) naiset ovat ahkerasti jaksaneet valittaa julkisesti siitä, että vaunujen kanssa saa matkustaa busseissa ilmaiseksi. Siis tietysti naiset, jotka itse kulkevat ilman rattaita. No, onneksi olkoon vain, nyt sitten tämäkin pieni etuus poistuu! Kiitos tästäkin lapsimyönteisyyden ja äitiyden tukemisesta.

Vierailija
65/70 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se niin mene, ja onneksi kuitenkin aika monet tajuaa sen.

Vierailija
66/70 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha roomalaisten viisaus. Miehet saavat rauhassa johtaa maata ja tehdä isoja miljoonien taloudellisia päätöksiä, kun naiset ovat kotona kinastelemassa pelkosektioista, korvikemaidosta ja kotihoidontuesta.

Vierailija
67/70 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa enää lukea ja kommentoida!

Vierailija
68/70 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sinua urheaa, olet kyllä mitalin ansainnut.

Vierailija
69/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN mä ainakaan halua kuulua subjektiivisen päivähoito-oikeuden kannttajiin, koska en halua samaistua luuseriäiteihin. Sama juttu pelkosektioiden kanssa, ei niihin varata mitään ekstrarahoja, vaan se kluusereiden hyysääminen on toisilta pois.

Tää on muutenkin vähän taas yksisilmäistä touhua, meinaatteko, että ne on tavalliset miehet, jotka ajaa homomiesten oikeuksia? Tai että tavallinen hetero olisi joku siviilipalveluksen puolustaja?

Ottakaa se poäänne sieltä perseestänne, ja lopettakaa se miesten ihannointi.

Vierailija
70/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien mahdollisten hömpötysten puolesta. Kannatan ajatusta siitä, että synnytyksiin pitäisi panostaa, synnytysvalmennuksen olla jotain ihan muuta kuin tänä päivänä (siis OIKEASTI opettaa keinoja, joilla synnytyksestä tulee helpompi, turvallisempi jne.), mutta esim. pelkosektiot ei mun mielestäni todellakaan ole synnytysturvallisuuden parantamista.