Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen on naiselle susi jne.

Vierailija
21.11.2006 |

.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän on mulle puhunut monet kerrat siitä miten työpaikallaan huomaan tuon naisten selkäänpuukottamisen. Pahimpia ovat kuulema vanhemmat naiset nuorempia naisia kohtaan.. Selän takana puhutaan paskaa niin paljon kun ehditään ja naiset kampittavat toisiaan senkun ehtivät.

Vierailija
22/70 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja vielä yksi esimerkki lisää: Helsingissä (pääasiassa) naiset ovat ahkerasti jaksaneet valittaa julkisesti siitä, että vaunujen kanssa saa matkustaa busseissa ilmaiseksi. Siis tietysti naiset, jotka itse kulkevat ilman rattaita. No, onneksi olkoon vain, nyt sitten tämäkin pieni etuus poistuu! Kiitos tästäkin lapsimyönteisyyden ja äitiyden tukemisesta.

Ajatella, että on niin kamala asia kun rattaiden kanssa saa kulkea bussissa ja junassa ilmaiseksi. Onhan se kamala menetys naisille joilla ei ole lapsia. Tuskin yksikään mies olisi vaivautunut puuttumaan moiseen asiaan. Joskus hävettää olla nainen sen takia millaisen kuvan jotkut meistä antavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla ne miehet mollaavat toisiaan selän takana, ihan itse olen useasti kuullut.

Mutta ilmeisesti naisen pitäisi olla samaa mieltä toisen naisen kanssa vain, koska molemmat ovat naisia - pyh. Minun puolella/vastaan -kantaani ei vaikuta se kummalla on pimppi ja kummalla pippeli, vaan se, kumman kanssa omat ajatukseni osuvat enemmän yksiin ja kumpi perustelee asiansa paremmin.

Srn verran olen omaa sukupuoltani kohtaan solidaarinen, että en huorittele ketään tai osallistu vastaaviin " se on vähän tyrkky ja aika helppo" -mustamaalaamisiin, minua ei toisten seksielämä niin kauheasti kiinnosta. Samoin en jaksa hirveästi vatvoa ja arvostella toisten äitiyttä, ei ne penskat pienestä rikki mene ja onhan niillä isäkin.

Vierailija
24/70 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aloitus. Mutta ei tarvitse todellakaan pelätä, että näitä höyrypäitä olisi todellisessa elämässä niin kauheesti. Itse en ole ainakaan törmännyt tämän palstan ulkopuolella moisiin toisten asioiden puuttujiin. On kyllä pakko ihmetellä motiiveja, mutta meitähän on joka lähtöön.

Mä epäilen myös, että nämä etujen vastustajat ovat huonolla itsetunnolla varustettuja mammoja, jotka eivät saa arkeensa muuten mitään hohtoa kun haukkumalla muiden valintoja. No sääliähän heitä pitää!

Vierailija
25/70 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka kirjoitteli, että toisten verorahoilla niitä pelkosektioita vaan tehdään..niin toivon todella, että ET polta tupakkaa, ET juo viinaa, ETKÄ ole lihava. Sillä niistä toisten verorahoista ne teidänkin verenpainelääkkeet ja lääkärihoidot korvataan!

Vierailija
26/70 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

auttavat toisia ja keskittyvät omaan elämäänsä.

Alemmista sosiaaliluokista tulevat pienemmällä elämänkokemuksella ja elämänpiirillä sinnittelevät naiset (kuten tämän ketjun nro3., voisi olla oppikirjan karrikoitu esimerkki) ovat näitä susia jotka pitävät hengissä ajatusta siitä, että toisen etu on pois omasta (nk. white trash yhteiskuntaluokka).

Normaali, itsetunnolla varustettu ja empaattinen ihminen ei harrasta muiden mollaamista ja alentamista että saisi ylentää itsensä.

--Luepa oma kirjoituksesi ja erityisesti viimeinen lause....... Ja mieti.

Vierailija
27/70 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei kukaan nainen ole 30 vuotisen elämäni aikana puukottanut selkään! Sitä vastoin miesvaltaisella työpaikalla miehiltä on tullut puukkoa, minulle ja muillekin. Miehet ovat myös kovia juoruamaan, mikä oli minulle todellinen yllätys..

Vierailija
28/70 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valta-asemassa olevia eli miehiä vastaan ja samalla jyräävät muut naiset. Se, että nostaa itsensä " valtaan" on tärkeämpää kuin se miten sen tekee.

Vierailija
29/70 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuitenkin enemmän säälin niitä äitejä joidenka ajatusmaailma on niin säälittävän suppea, että vain omat valinnat ovat niitä oikeita. Ja usein kyse ei ole edes valinnoista vaan hyvästä tuurista (esim maidon riittäminen imetyksessä) Ehkä luonto antaa näille reppanoille kaiken helposti, koska he eivät kestäisi mitään vastoinkäymisiä äitiydessä. Ehkä luonto hoitaa asian niin, että vain vahvat joutuvat hieman taistelemaan ja " kärsimään" . Minä en ainakaan jaksa uskoa, että pelkosektio on mikään mukava valinta kenellekkään äidille. Varmasti jokainen äiti haluaisi synnyttää normaalisti jos ei vain pelkäisi. Mutta pelko on tunne mille ei oikein mitään välttämättä voi.

Mutta en jaksa tuhlata energiaani tosi elämässä siihen, että joku Martta haukkuu kaikki toisten valinnat. Onneksi omassa tuttavapiirissäni ei moisia säälittäviä tapauksia edes löydy. Ystävissäni on synnyttäneitä, sektioituja ja pelkosektioituja äitejä. On imettäneitä ja ei imettäneitä. On kotonaan esikoistaan hoitavia ja päiväkotiin esikoistaan vieviä. Ja me kaikki elämme sovussa, emmekä arvostele toistemme tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Kunhan lapsilla on kaikki hyvin. No onneksi minun lähelläni on järkeviä ihmisiä ja onneksi minä itse olen samanlainen... enkä mikään säälittävä Martta.

Vierailija
30/70 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin se, ettei lasta ja vaunuja tarvitse jättää yksin, äidin ei tarvitse kulkea " vastavirtaan" maksamaan tai liikkua bussin ollessa liikkeessä (isompi riski kaatua tai muuten loukata itsensä).

Vierailija
31/70 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tajuaa, niin tietää, että ne puudutteet ja lääkkeet synnytyksessä menee myös siihen syntymässä olevaan vauvaan, ja saattaa aiheuttaa vauvalle vaikeuksia.

Vierailija:

Oho, lipsahti.

Kukaan oikeasti mitään mistään tajuava ei vain voi olla tota mieltä, että subjektiivisen päivähoidon käyttäjät olis luusereita. Tällä palstalla asenne-ilmapiiri on kuin suoraan 1950-luvulta!

En myöskään ymmärrä, mitä pahaa on kivunlievityksessä synnytyksen yhteydessä!?! Älkää ottako sitten myöskään nukutusta/puudutusta leikkauksen yhteydessä tai särky/migreenilääkkeitä. Kyllähän ihminen kestää luonnostaan sen kivun, mitä ruumis saattaa tuottaa ja ennen vanhaan kyllä leikattiinkin ihan ilman kivunlievitystä. Idiootit. Mikä tekee synnytyksestä alueen, jossa ei kivunlievitystä sallita, kun se on arkipäivää missä tahansa muussa kipua tuottavassa tilanteessa?

Ymmärrän myös pelkosektiot ja luulen, että hyvinkoulutetut ja ylipäätään kaikki järkevät ihmiset ymmärtävät ne myös. Täällä on kuitenkin niin kummallista väkeä, että täytyy myöntää ettei normaalissa elämässä mun koko elämänpiiriin kuulu mitään tällaista!

Vierailija
32/70 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä kuitenkin enemmän säälin niitä äitejä joidenka ajatusmaailma on niin säälittävän suppea, että vain omat valinnat ovat niitä oikeita. Ja usein kyse ei ole edes valinnoista vaan hyvästä tuurista (esim maidon riittäminen imetyksessä) Ehkä luonto antaa näille reppanoille kaiken helposti, koska he eivät kestäisi mitään vastoinkäymisiä äitiydessä. Ehkä luonto hoitaa asian niin, että vain vahvat joutuvat hieman taistelemaan ja " kärsimään" . Minä en ainakaan jaksa uskoa, että pelkosektio on mikään mukava valinta kenellekkään äidille. Varmasti jokainen äiti haluaisi synnyttää normaalisti jos ei vain pelkäisi. Mutta pelko on tunne mille ei oikein mitään välttämättä voi.

Mutta en jaksa tuhlata energiaani tosi elämässä siihen, että joku Martta haukkuu kaikki toisten valinnat. Onneksi omassa tuttavapiirissäni ei moisia säälittäviä tapauksia edes löydy. Ystävissäni on synnyttäneitä, sektioituja ja pelkosektioituja äitejä. On imettäneitä ja ei imettäneitä. On kotonaan esikoistaan hoitavia ja päiväkotiin esikoistaan vieviä. Ja me kaikki elämme sovussa, emmekä arvostele toistemme tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Kunhan lapsilla on kaikki hyvin. No onneksi minun lähelläni on järkeviä ihmisiä ja onneksi minä itse olen samanlainen... enkä mikään säälittävä Martta.

Vierailija
33/70 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että he itse kuuluvat juuri tässä ketjussa arvostelemaansa naisjoukkoon. ELi niihin, jotka ihan oikeasti pitävät naisia (ei tietty itseä, mutku ne muut) jotenkin perustavanlaatuisesti pahoina ihmisinä, varsinkin verrattuna miehiin. Miehiin, nuohon ihanaisiin olentoihin, joissa ei oikeasti ole mitään vikaa, ja jos nyt joku sattuukin olemaan narsisti/ pedofiili/ perheen hakkaaja/ tappaja, niin sehän on tietysti YKSILÖN piirre, ei koko miessukukunnan. Miehet ovat niin ihanan avarakatseisia, eivät koskaan toisen miehen elämään ja elämäntapaan puutu. Mitä nyt lyövät jotkut puukon rintaan, jos tulee nakkikioskilla kähinää kiilaamisesta.

Sen sijaan naiset, naiset ovat kuin yhdestä muotista vedettyjä, ja jos yksi nainen tekee jotain, niin sehän tarkoittaa että kaikki tekevät.

Ja tietysti naiseutta ja kaikkia naisen mielipiteitä leimaa a) jos kyse on naisen elämään liittyvistä asioista, niin kateus toisia naisia kohtaan

b) Jos kyse on miehiin liittyvistä asioista, niin peniskateus tai sitten se, ettei ole vähään aikaan saanut kunnolla munaa.

Sellaista mahdollisuutta ei ole, että nainen muodostaisi mielipiteensä ihan itse ilman näitä taustalla vaikuttavia asioita.

Vierailija
34/70 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuo narsisti-intoilija. Mene hoitoon.

Vierailija
35/70 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää aina kaverin (vaikka tyhmänkin) puolta, nainen puukottaa selkään heti kun on tilaisuus.

Vierailija
36/70 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maailmaa kiertaessani puhunut yhden jos toisen naisen kanssa synnytyksesta. Nayttaisi silta, etta synnytystavan vahtaaminen on ihan suomalainen juttu. Missaan muualla en ole moisiin asenteisiin tormannyt. Mita sen on valia miten syntyy, kunhan syntyy. Ja kaikilla on hyva mieli.

Ja kylla. Onneksi olen saanut hoitaa synnytykset muualla.

Vierailija
37/70 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin, vihaa sinä yksi vaan minua mutta silti täällä av:lla huomaa tuon " nainen on naiselle susi" -jutun.

Onneksi meidän äitimme ja isoäitimme ovat olleet fiksumpia kuin suurin osa näistä av-mammoista.

Ja ihan haluaisin tietää... Mikä vika ihmisellä on jos luokittelee pelkosektiolla synnyttäneen ja narkkarin samaan pakettiin?

Vierailija
38/70 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit: " tässä kategoriassa on oelkosektiot, subbarihoito, sossutapaukset, narkkarit jne."

Narkkarit ja pelkosektiot samassa kategoriassa?

Vierailija
39/70 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemmista sosiaaliluokista tulevat pienemmällä elämänkokemuksella ja elämänpiirillä sinnittelevät naiset (kuten tämän ketjun nro3., voisi olla oppikirjan karrikoitu esimerkki) ovat näitä susia jotka pitävät hengissä ajatusta siitä, että toisen etu on pois omasta (nk. white trash yhteiskuntaluokka).

Normaali, itsetunnolla varustettu ja empaattinen ihminen ei harrasta muiden mollaamista ja alentamista että saisi ylentää itsensä.

Vierailija
40/70 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: