Nainen on naiselle susi jne.
Kommentit (70)
Tasapainoinen, älykäs ja hyvän itsetunnon omaava nainen ei mollaa muita.
Vaikka kivaahan se on.
T. rattaiden kanssa kulkeva.
itse olen kotona ja 2 lasta päikkärissä. toinen erityisryhmässä. poika on kehari. toinen on osapäiväiväisesti. hänellä viiveinen puheenkehitys, saan aina kuulla, että puhuuhan se. kyllä se puhuukin, mutta kielen kehitys on paljon muutakin. tosin teen niin kuin itse parhaaksi katson. vaikka paskat ämmät sais päivähoito oikeuden pois, niin se ei lapsia koskisi. tosin kukaan heitä sieltä pois ei saa, niin kauan kun lapset ovat erityishoito lausunnolla. nainen joka polkee saavutettuja oikeuksia on vähän tyhmä tai jotenkin katkera omasta elämästään ja äärettömän kateellinen.
Vierailija:
auttavat toisia ja keskittyvät omaan elämäänsä.
Alemmista sosiaaliluokista tulevat pienemmällä elämänkokemuksella ja elämänpiirillä sinnittelevät naiset (kuten tämän ketjun nro3., voisi olla oppikirjan karrikoitu esimerkki) ovat näitä susia jotka pitävät hengissä ajatusta siitä, että toisen etu on pois omasta (nk. white trash yhteiskuntaluokka).Normaali, itsetunnolla varustettu ja empaattinen ihminen ei harrasta muiden mollaamista ja alentamista että saisi ylentää itsensä.
En todellakaan harrasta muitten mollaamista, en nillitä päivähoidoista, rattaista linja-autoissa, pelkosektioista jne. Keskityn omiin asioihini ja toivon kaikille muille mahdollisimman hyvää ja helppoa elämää. Toisten saavutukset, edut, omaisuus jne ei ole minulta pois! Jokaisen tilanne on eri kuin toisen, enkä pidä omaa toimintaani ainoana oikeana, en pidä asioita mustavalkoisina. Minua on puukotettu selkään aika " perinteisellä" naisten tavalla, perättömillä juoruilla joiden voksi menetin ystäväni. Mutta samaan en itse ryhtyisi.
Näin ajattelen siitä huolimatta, että olen vähävaraisemmasta duunariperheestä, olen käynyt vain ammattikoulun, elämänkokemusta on vain 25-vuotta ja nykyinen elämänpiirini on todella suppea.
kummatkin synnytykset kokeneena tiedän, että sektio on tosi kivulias leikkauksen jälkeen. mua ei kiinosta miten joku synnyttää tai hoitaa lapsensa. se ei ole multa pois. sossukin on hyvä, koska ketään ei saa jättää heitteille. kaikkia ei voi työllistää ja varsinkaasn niitä jotka eivät työelämään sopeudu. kukaan heitä ei työntekijäksi halua.
Ihmettelen, miksi kotiäidit ja työssäkäyvät äidit hyökkäävät toistensa kimppuun. Yhteiskunta on kokonaisuus; kuka ihme maksaisi sen kotonaolon, ellei työssäkäyvät äidit; siis heidän palkoistaan kertyy mojovat verorahat, joilla voidaan maksaa kotihoidon tukea, lapsilisiä, päivähoidon kustannuksia jne...
Jos niin käy niin loppuu meidän matkustaminen :-( Seutulippu on liian kallis kotihoidontukilaiselle.
Hän on mulle puhunut monet kerrat siitä miten työpaikallaan huomaan tuon naisten selkäänpuukottamisen. Pahimpia ovat kuulema vanhemmat naiset nuorempia naisia kohtaan.. Selän takana puhutaan paskaa niin paljon kun ehditään ja naiset kampittavat toisiaan senkun ehtivät.
Silloin on teidän mielestänne " toiselle naiselle susi" .
vanhemmat naiset kadehtivat, kun nuorilla äidellä on tiskikoneet, lastenhoito- ja siivousapua...
moni mummo ei periaatteessa auta lapsenlapsiensa hoidossa- ihme juttu-lapsethan siinä kärsii
Kyllä miehet ovat ihan yhtä susia, tyyli voi olla vaan hieman peitellympi.
Tietynlaiset naiset lietsovat naisvihaa muun muassa kommentoimalla kaikkeen kritiikkiin, mitä jostain toisesta naisesta sanotaan, että se on vain kateellisten puhetta. Ihan kuin naiseet eivät osaisi kritisoida olematta kateellisia. Lisäksi ollaan niin ylpeitä itsestä, kun ollaan ' ' hyviä jätkiä' ' ja muutenkin mollataan perinteisiä naisellisia piirteitä. Alennetaan naiseutta ja pidetään esim. poikalapsia arvokkaampana kuin tyttöjä, kun ' ' tytöthän vaan kitisee ja juonittelee' ' .
Toisessa ääripäässä ovat sitten ne naiset, jotka käyttävät naiseutta liikaa hyväkseen, leikkivät tyhmempää kuin oikeasti ovat jne.
Erityisesti kotiäidit. Holtitonta, että haluan käydä töissä ja hyödyntää lääkärin tutkintoani. Monen naisen on vaikea sulatttaa sitä. Rakastan lapsiani, mutta samalla koen velvollisuudekseni auttaa sairaita lapsia ammatotaito-
ni avulla. Uskon, että lapseni aikuisina ovat tismalleeen samaa mieltä.
Siistijällä ei varmasti ole samaaa kutsumusta.
Minusta toi sanonta on typerämpääkin typerämpi. Vain tyhmä nainen jaksaa hokea tuollaista.
Minusta itse kukin viekööt lapset hoitoon, vaikka makaavat kotona. Minun puolesta menkäät sectioon, vaikka se meneekin muiden vromarkoista. Minun puolesta istuttakoot 6 vuotiaita lapsia rattaissa, että saavat matkan ilmaiseksi, minun puolesta vetäkööt viinaa ja tupakkaa raskausaikana, ei se ole minun asia.
Minusta naisille pitää antaa valinnanvapauksia. Onneksi suomalainen nainen osaa ottaa viinaa ja jättää lapset heitteille kohta yhtä hyvin kuin suomalainen mies on aina tehnyt. Näin pääsemme kohti tasa-arvoa.
Mutta olis kiva kun joku pitäis lasten oikeuksistakin huolen.
Itse halveksitaan ja nokitaan toisia naisia kaikesta, mistä voidaan, ja samalla ihaillaan miehiä, jotka " puhuvat suoraan eivätkä puukota selkään" . Voisi vaikka aloittaa skarppaamalla itse ja olemalla haukkumatta ja kyttäämättä toisia naisia, niin saisi omaa naiskuvaa vähän valoisammaksi ;)
Nimenomaan - meidän on tosi tärkeää koettaa pitää yhteiskunta sellaisena, että on VALINNANVARAA. Mun mielestäni paljon tärkeämpää kuin saada subjektiivinen päivähoito-oikeus pois ja mahdollisimman moni lapsi kotihoitoon olisi määrätä lisäresursseja päivähoitoon, jotta sen laatua voisi kehittää. Pian nähdään, haluaako tulevat hallituspuolueet kokoomus ja kepu satsata nousukaudellakaan tällaiseen asiaan...
Demarit kannattaa mahdollisimman aikaista päiväkotihoitoa, että lapset saataisiin aivopestyä SAK. n jäseniksi.
Naisten solidaarisuus, kuten niin moni muukin asia, lähtee kotoa. Mitä TE olette tehneet viime aikoina siskojen hyväksi? ;)
ettei heille tulisi niin pitkät iltapäivät. Sain vain haukut palkaksi ja lopulta meillä ei ollut tippaakaan omaa rauhaa kun koko kylän kakarat roikkui meillä.
Kuuntelin naisten murheita, kunnes minulle puhelin soi jatkuvasti kun he halusivat purkaa murheitaan. Kukaan ei kysynyt minun vointia.
Lainasin rahaa, kunnes huomasin, että niitä ei saa takaisin.
Annoin vaatteita kun vanhemmilla rahat meni juhlimiseen.
Puhalsin pienten lasten ruhjeita kun äideillä oli pinna kireällä ja tuli huitaistua humalapäissään.
Lopulta päätin, että hoitakoot omat asiansa. Minun tehtäväni on pitää huolta omasta perheestä.
Koska eivät uskalla kohdistaa vihaansa valtaapitäviin. Nämä naiset, jotka nokkivat toisten naisten silmiä, ovat yleensä ihan mielin kielin miehiin päin.