Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen on naiselle susi jne.

Vierailija
21.11.2006 |

.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jokainen ap:n väitteen allekirjoittanut ymmärtää sen,

että he itse kuuluvat juuri tässä ketjussa arvostelemaansa naisjoukkoon. ELi niihin, jotka ihan oikeasti pitävät naisia (ei tietty itseä, mutku ne muut) jotenkin perustavanlaatuisesti pahoina ihmisinä, varsinkin verrattuna miehiin. Miehiin, nuohon ihanaisiin olentoihin, joissa ei oikeasti ole mitään vikaa, ja jos nyt joku sattuukin olemaan narsisti/ pedofiili/ perheen hakkaaja/ tappaja, niin sehän on tietysti YKSILÖN piirre, ei koko miessukukunnan. Miehet ovat niin ihanan avarakatseisia, eivät koskaan toisen miehen elämään ja elämäntapaan puutu. Mitä nyt lyövät jotkut puukon rintaan, jos tulee nakkikioskilla kähinää kiilaamisesta.

Sen sijaan naiset, naiset ovat kuin yhdestä muotista vedettyjä, ja jos yksi nainen tekee jotain, niin sehän tarkoittaa että kaikki tekevät.

Ja tietysti naiseutta ja kaikkia naisen mielipiteitä leimaa a) jos kyse on naisen elämään liittyvistä asioista, niin kateus toisia naisia kohtaan

b) Jos kyse on miehiin liittyvistä asioista, niin peniskateus tai sitten se, ettei ole vähään aikaan saanut kunnolla munaa.

Sellaista mahdollisuutta ei ole, että nainen muodostaisi mielipiteensä ihan itse ilman näitä taustalla vaikuttavia asioita.

Vierailija
2/70 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten nälviminen tällaisilla palstoilla on ihan sama asia kuin menee istumaan kahvilan ikkunapaikalle ja arvostelee kaikki ohi lantustavat kantturat.

Pienen murto-osan voi tuntea ylemmyydentunnetta kunnes taas oma todellisuus iskee niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan meistä ei ole täydellinen.. Niin susilla kuin ihmisilläkin on tapana taistella paikastaan yhteisössä.. Sitä kai tämäkin turha lätinä täällä on.. Koko ketjua siis lukematta.. Älyttömän pitkä:)

Vierailija
4/70 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei koskaan tiedä milloin joudut itse "sossutapaukseksi" , prkl..

Vierailija
5/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla aika kouriintuntuvasti havaitsee sen, että nainen on naiselle todellakin susi. Ei ole ainakaan naisten omaa ansiota, että Suomi on niinkin tasa-arvoinen maa kuin on. Naiset harvoin pitävät naisten puolta ja ajavat naisten asiaa, ainakin kollektiivisessa mittakaavassa.

Luulisi, että olisi kaikkien naisten etu pitää kiinni saavutetuista eduista (kuten esim. subjektiivinen päivähoito, pelkosektiot, kipulääkitys synnytyksessä jne. jne.), jotta naisilla olisi vastakin valinnanvaraa päättää omasta elämästään. Sen sijaan naiset hyökkäävät toisiaan vastaan ja haluavat itseasiassa itse alistaa naiset uudelleen hellan ja nyrkin väliin. On vaikea kuvitella, että miehet käyttäytyisivät vastaavasti. Heillä on hyvä veli-verkostot, joiden avulla luovitaan ja pidetään kiinni eduista sen sijaan, että sahattaisiin oksaa, jolla istutaan.

Mistä kumpuaa se naisten suunnaton kateus toisia naisia kohtaan?? Se hirveä pakkomielteinen moralisointi koskien toisten perheiden tai toisten naisten elämäntapavalintoja ikään kuin olisi olemassa joku absoluuttinen hyvä ja ainoa oikea vaihtoehto.

Vierailija
6/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä oli teoria että se johtuu naisten alistetusta asemasta, eli miehet käyttäytyisivät ihan samoin jos olisivat vähemmän arvostetussa asemassa....????

Vierailija
7/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kermapersesukupolvi alas! (tässä kategoriassa on oelkosektiot, subbarihoito, sossutapaukset, narkkarit jne.).

Tätä mieltä oikeasti olen. Jos vain maailma olisi hyvä paikka mutta kun se ei ole. Onneksi kuitenkin lapsettomuus on yliestymässä harmi vain että luonto ei valitse : (

saisi napsahtaa se nakki näille pelkosektio/subbari/narkkari- äideille.

T. ihmissusi

Vierailija
8/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on ikään kuin helpompaa olla solidaarisia, koska heillä on enemmän valtaa. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että naiset saavuttaisivat enemmän tukemalla toisiaan ja valinnanvapautta yms.

Lisään vielä aloitukseeni sen verran, että meillä lapset eivät ole virikehoidossa enkä ole synnytyksissä tarvinnut kivunlievitystä jne. mutta silti mun mielestä naisten pitäisi pitää näistäkin oikeuksista kiinni, koska ihmiset ja tilanteet ovat erilaisia eikä naisen maailmaa ole syytä kaventaa yhtään siitä, mitä se on.

ap.

Vierailija
9/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kirjoittaa...ihan samanlaisia mietteitä on mullakin ollut joskus. Mies pitää aina kaverin (vaikka tyhmänkin) puolta, nainen puukottaa selkään heti kun on tilaisuus.

Vierailija
10/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä suurin osa naisten saamista oikeuksista on juuri (tiettyjen) naisten ajamia:

äänioikeus, oikeus opiskella, oikeus periä saman verran kuin veljensä, oikeus hallita omia tulojaan on naimisissa tai ei, lapsilisä, äitiysloma ja vanhempainvapaakorvaus jnejne

Vierailija
11/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä yksi esimerkki lisää: Helsingissä (pääasiassa) naiset ovat ahkerasti jaksaneet valittaa julkisesti siitä, että vaunujen kanssa saa matkustaa busseissa ilmaiseksi. Siis tietysti naiset, jotka itse kulkevat ilman rattaita. No, onneksi olkoon vain, nyt sitten tämäkin pieni etuus poistuu! Kiitos tästäkin lapsimyönteisyyden ja äitiyden tukemisesta.

Vierailija
12/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystäväksi pääsee, kun ei puukota selkään ja huolehtii omista asioistaan. vain työelämässä on oltava kauheitten akkojen kanssa tekemisissä. mun lapset ei sais päikkärissä kuntoutusta, jos av palstan mammat sais siitä päättää. uskon että esim. subjektiivinen päivähoito oikeus pysyy, vaikka av mammat olisi mitä mieltä tahansa. naiset tosi kateellisia toisilleen.

Vierailija
13/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tietyt erityislaatuiset naiset (yksittäiset) jotka ovat onnistuneet naisten asiaa ajamaan mutta jotenkin kollektiivinen naishenki on kyllä aika sorsiva ja kateellinen.

Vierailija
14/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko, että toisella tavalla toimiva onkin päässyt helpommalla ja/tai on onnellisempi. Sillä, joka on täysin tyytyväinen omiin valintoihinsa ja onnellinen elämässään, ei ole tarvetta tuomita toisia. Ja tämä on varma.

Vierailija
15/70 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on yksilöitä.

Vierailija
16/70 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä täällä vilisee " naissusi" -kirjoituksia, mutta tuskin tilanne on niin paha oikeassa elämässä. Naiset ne lopulta naisten asiaa ovat ajaneet, kuten edellä todettiin. He ovat saaneet paljon hyvää aikaa politiikassa, ay-liikkeessä, monissa eri järjestöissä. Ja jos katsotaan hiukan pitemmälle taaksepäin, niin juuri uranuurtajanaisia meidänkin on kiittäminen tästäkin tasa-arvosta, josta nyt saamme nauttia.

Pelkään vain, että nuo kanssasisariinsa pettyneet tasa-arvon kannattajat, jotka levittelevät " nainen on naiselle susi" -ajatusta, itse asiassa alkavat edustaa juuri tätä susiporukkaa.

Vierailija
17/70 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, veit sanat koneeltani!!! Tätä viestiä olen joskus minäkin palstalle antanut ja saanut kuravettä niskaan. Tietysti. Aina löytyy naisia, jotka eivät osaa ajatella laajemmin eivätkä ymmärrä, että viljelemällä katkeria ja suvaitsemattomia mielipiteitä he itseasiassa huonontavat jopa omaa asemaansa. Saatikka tyttäriensä asemaa.

Vierailija
18/70 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halveksitaan ja nokitaan toisia naisia kaikesta, mistä voidaan, ja samalla ihaillaan miehiä, jotka " puhuvat suoraan eivätkä puukota selkään" . Voisi vaikka aloittaa skarppaamalla itse ja olemalla haukkumatta ja kyttäämättä toisia naisia, niin saisi omaa naiskuvaa vähän valoisammaksi ;)

Nimenomaan - meidän on tosi tärkeää koettaa pitää yhteiskunta sellaisena, että on VALINNANVARAA. Mun mielestäni paljon tärkeämpää kuin saada subjektiivinen päivähoito-oikeus pois ja mahdollisimman moni lapsi kotihoitoon olisi määrätä lisäresursseja päivähoitoon, jotta sen laatua voisi kehittää. Pian nähdään, haluaako tulevat hallituspuolueet kokoomus ja kepu satsata nousukaudellakaan tällaiseen asiaan...

Vierailija
19/70 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sosiologian perustotuuksia ja suurin este naisten joukkovoiman käytölle. Ilmeisesti käytäntö suosii lyhyellä tähtäyksellä näin toiivaa naista, mutta yhteiskunnallisesti se johtaa epätasa-arvoon.

Vierailija
20/70 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrättekö te kyynärpäätekniikan lapsillenne vai mistä hitosta jatkuva niin aikuisten kuin lastenkin välinen kiusaaminen johtuu?