Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuleeko muut öisin kuiskauksia?

Mies24
19.02.2023 |

Onko muita, jotka kuulevat öisin kuiskauksia? Sellaisia supattavia, hiljaisia ääniä. Sanoista ei saa selvää. Vaikea selittää :D
En nyt tarkoita sellaisia ääniharhoja joita tulee kun on unen ja valveen rajamailla koska niitähän sattuu kaikille, mutta huomaan usein, että heti kun olen laittanut pääni tyynyyn ja huoneessa on hiljaista, nuo kuiskaukset alkavat. Muistan kärsineeni tästä jo nuoruudessa, mainitsin ohimennen vaivasta lääkärillekin, mutta sanottiin vain että ihan normaalia se on. Haluaisin kuulla, onko jollakuulla muulla vastaavaa vai onko päänuppi hajoamassa?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu, psykopaatti! Äkkiä hoitoon! Ei TOD oo normaalia

Vierailija
2/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä kuule itse tuollaista. Voisiko olla puhkeavan skitsofrenian merkki? Liikkuuko suvussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi lähettää infraääniä tai rakenteita pitkin supinoita.

Vierailija
4/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule.

Vierailija
5/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, aika hyvä teoria!

Vierailija
6/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
7/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaalia kuulla kuiskauksia öisin. Jotain kohinaa joo.

Vierailija
8/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus nähnyt tummia hahmoja, liittyy yliluonnolliseen. 😅 Nykyisessä kodissa en näe mitään riippuu paikasta.

Vierailija
9/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä kuule itse tuollaista. Voisiko olla puhkeavan skitsofrenian merkki? Liikkuuko suvussa?

Ei liiku. Isän puolelta en kyllä osaa sanoa.

Vierailija
10/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonit siellä pelottelevat.

Vierailija
11/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joskus nähnyt tummia hahmoja, liittyy yliluonnolliseen. 😅 Nykyisessä kodissa en näe mitään riippuu paikasta.

En oikein usko kummituksiin sun muihin mutta jos tummia hahmoja alkaa ilmaantumaan myös seurakseni niin voi mieli muuttua 😅

Vierailija
12/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissayönä oli taas kerran vaikeaa saada unta. Puoli-unessa kuulin että joku aukaisi ja sulki jääkaapin. Järki sanoi että kuulen omiani kun asun yksin. Piti kuitenkin käydä katsomassa eikä siellä tietenkään ketään ollut. Unen ja hereillä olon rajalla tulee kaikenlaisia harha-aistimuksia.

M

Vierailija
13/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies24 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, aika hyvä teoria!

Juu, epätodennäköistä, mutta periaatteessa ihan mahdollista. Jos olet ainoa joka ääniä kuulee niin sitten voinet olettaa syyn löytyvän itsestäsi.

Vierailija
14/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen hiirien rapistelua. Vaikka myrkytin syksyllä. Lämmin talvi.

Vierailija
15/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä kuulen monesti puhetta kun olen sulkenyt tv:n ja mennyt sänkyyn, ikäänkuin tv olisi vielä auki. Olen ajatellut että se ääni jotenkin "jää päähän". Vaimeaa puhetta kaukaisuudesta. Ja omakotitalo niin ei ole naapurit.

Vierailija
16/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissayönä oli taas kerran vaikeaa saada unta. Puoli-unessa kuulin että joku aukaisi ja sulki jääkaapin. Järki sanoi että kuulen omiani kun asun yksin. Piti kuitenkin käydä katsomassa eikä siellä tietenkään ketään ollut. Unen ja hereillä olon rajalla tulee kaikenlaisia harha-aistimuksia.

M

Tällä oon koittanut selittää kans itelleni nää kuiskaukset. Kuulen niitä myös eniten kotona ja elämässä on aika paljon stressiä tällä hetkellä niin on mysteerisupinakin lisääntynyt.

Vierailija
17/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sekoamassa , kuuluu asiaan.

Vierailija
18/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuletko ääniä edelleen kun korvatulpat päällä?

Kuuletko ääniä jos huoneessa on taustakohinaa? Tuuletin tai vaikkapa Youtubesta taustaääneksi sateen ropinaa.

Jos äänien kuuleminen on ongelma vain täyden hiljaisuuden vallitsessa niin pidä huoli siitä että huoneessa on koko ajan pieni taustakohina. Ongelma ratkaisu.

Vierailija
19/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rauhoittavaa unimusiikkia yöksi soimaan ja kokeile katoavatko äänet

Vierailija
20/40 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös kuullut oman nimeni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme