Tapailu ilman seurustelua
Mitä mieltä seuraavasta? Mies haluaa nähdä usein, mutta ei seurustella. Itsekään en halua seurustelua, mutta mielestäni kaveruuteen ei kuulu oletus jatkuvasta näkemisestä ja yhteydenpidosta.
Kommentit (61)
Voisiko tapailu ilman näkemistä toimia?
Tapailua ilman seurustelua ja ilman ystävyyttä, tämä on jännä kuvio.
Kaveruudessa on pelkkiä oikeuksia, mutta ei mitään velvollisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Olet ns panosuhde?
Whatsup sexiä?
Vai telepaattisesti?
Eli haluaa niin sanotusti rusinat pullasta. Tuolla miehen haluamalla tavalla saa parisuhteen edut eli säännöllistä seksiä ja jonkilaista kumppanuutta niinä yhteisinä hetkinä mutta miehellä ole mitään velvollisuuksia sinua kohtaan ja voi koko ajan etsiä parempaa ja kun sellainen löytyy niin voi tuosta noin vain oikeastaan ilmoittamattakin lopettaa yhteydenpidon.
Vierailija kirjoitti:
Eli haluaa niin sanotusti rusinat pullasta. Tuolla miehen haluamalla tavalla saa parisuhteen edut eli säännöllistä seksiä ja jonkilaista kumppanuutta niinä yhteisinä hetkinä mutta miehellä ole mitään velvollisuuksia sinua kohtaan ja voi koko ajan etsiä parempaa ja kun sellainen löytyy niin voi tuosta noin vain oikeastaan ilmoittamattakin lopettaa yhteydenpidon.
Olen tämän kirjoittajan kanssa samaa mieltä, mutta huomauttaisin, että samat oikeudet ovat kyllä naisellakin. Ihan samalla tavalla ap voi pitää silmänsä auki ja etsiä parempaa, jos elämän rakkaus vaikka joku päivä käveleekin vastaan.
Virhe tehdään siinä vaiheessa, jos itse alkaa sitoutua henkilöön joka ei halua sitoutua sinuun.
Ei ole mikään seksisuhde. Olen luonteeltani paljon omaa tilaa tarvitseva ja helposti voi työssä ollessa kulua useampikin viikko ilman, että tulee tarvetta nähdä erityisesti ketään. Näettekö te muut sitten joka ilta jotakin ystäväänne?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mutta eihän ap itsekään halunnut seurustelua. Itse en myöskään ymmärrä, miten tuo kuvaamasi eroaa seurustelusta - kyllähän seurustelevakin voi etsiä tai löytää jonkun muun, eikä seurustelessakaan mitään oikeasti velvoittavia sitoumuksia tai velvollisuuksia ole.
Jotenkin ihmetyttää, kun joku deitti pitää minua exänään, kun eihän se ollut mikään suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän kirjoittajan kanssa samaa mieltä, mutta huomauttaisin, että samat oikeudet ovat kyllä naisellakin. Ihan samalla tavalla ap voi pitää silmänsä auki ja etsiä parempaa, jos elämän rakkaus vaikka joku päivä käveleekin vastaan.
Virhe tehdään siinä vaiheessa, jos itse alkaa sitoutua henkilöön joka ei halua sitoutua sinuun.
Juuri näin! Ihmettelen kun aina paheksutaan sitä että (usein) mies haluaa näin toimia. Jos se sanotaan suoraan jo alussa ja nainen siinä on mukana silti, eikö se sillon ole yhteinen sopimus?
Itsellä tämä tilanne ja ikävä kyllä itse tykkään hänestä niin paljon ettei muut miehet vaan luonnollista kiinnosta joten tavallaan vahingossa olen tässä sitoutuneena ja hän ei. Oma valinta sekin kuitenkin. Ollaan selkeästi sovittu että jos kiinnostuisi yhtään toisesta ihmisestä niin sen kertoisi sitten heti toiselle. Minulle tämä toimii tässä elämäntilanteessa hyvin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään seksisuhde. Olen luonteeltani paljon omaa tilaa tarvitseva ja helposti voi työssä ollessa kulua useampikin viikko ilman, että tulee tarvetta nähdä erityisesti ketään. Näettekö te muut sitten joka ilta jotakin ystäväänne?
Ap
Teillä on vaan erilaiset toiveet sen suhteen, millaisen ihmissuhteen haluatte - ei tuo sen kummempaa ole. Sinä tarvitset paljon omaa aikaa ja omaa tilaa, mies taas kaipaa enemmän yhteistä aikaa. Ilmeisesti teidän toiveenne eivät ole sovitettavissa yhteen, ellette keksi jotain kompromissiä ja ratkaisua. Kuinka usein sinä sitten haluaisit nähdä ja kuinka usein mies haluaa nähdä?
Jos te tapailette säännöllisesti ja harrastatte seksiä, niin te seurustelette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta eihän ap itsekään halunnut seurustelua. Itse en myöskään ymmärrä, miten tuo kuvaamasi eroaa seurustelusta - kyllähän seurustelevakin voi etsiä tai löytää jonkun muun, eikä seurustelessakaan mitään oikeasti velvoittavia sitoumuksia tai velvollisuuksia ole.
En ymmärrä oikein itsekään, mikä ero tällä on seurusteluun ja juuri siksi tämä tuntuu niin oudolta. Koko ajan epämääräinen outo olo ja sellainen, että joku ei natsaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos te tapailette säännöllisesti ja harrastatte seksiä, niin te seurustelette.
Kai ihmiset kuitenkin saavat itse määrittää oman suhteensa. Ja luulisi, että seurustelussa olennaista olisi muukin kuin säännöllinen seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä oikein itsekään, mikä ero tällä on seurusteluun ja juuri siksi tämä tuntuu niin oudolta. Koko ajan epämääräinen outo olo ja sellainen, että joku ei natsaa.
Ap
Onko kyse nyt vain siitä, että haluaisit nähdä harvoin, vai onko kyse siitä, että tuon miehen kanssa ei vaan natsaa eli onko hän vääränlainen tyyppi sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yksikään ystävyyssuhteeni ei toimi yksin niin, että vain minä ja minä päätän milloin esim tavataan tai mitä tehdään, jne.
Jos te tapaatte usein ja mies on aloitteellinen, mutta ette harrasta seksiä, niin hän on joko aseksuaali tai homo. Näissä tapauksissa hän todennäköisesti haluaa vain hyvän, läheisen ystävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yksikään ystävyyssuhteeni ei toimi yksin niin, että vain minä ja minä päätän milloin esim tavataan tai mitä tehdään, jne.
Niin, eli tavataan vain silloin, kun se kummastakin tuntuu hyvältä. Ei yhtään useammin. Normaalisti tapaamisista sovitaan tyyliin,
A: käykö sulle ens perjantaina?
B: nyt on vähän kiireviikko, käviskö vasta seuraavalla viikolla?
A: Olen silloin lomareissussa. Entäs sitten sitä seuraavalla?
B: Se sopii. Käviskö vaikka keskiviikkona päivämäärän dd.mm.
A: Joo, laitetaan se kalenteriin.
Näin toimii sekä mun ystävyyssuhteet, että tapailut, kun ei olla vakavassa parisuhteessa/suhde on alussa.
Luuletteko olevanne jotakin uniikkeja lumihiutaleita?🤣