Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on että n.8-10 -vuotiaat lapset inhoaa mua? Olen 35 v tavallinen nainen.

Vierailija
26.08.2008 |

Nyt ristinäni on n. 9 -vuotias tyttö joka kävelee joka aamu äitinsä kanssa mua vastaan kun menen töihin. Tyttö tuijottaa joka kerran ivallisesti hymyillen, kerran potkaisi kiven/kävyn perääni, aivasti mun suuntaan ja tänä aamuna sitten tirskuivat kaverinsa kanssa ja kun ohitustilanne tuli niin kaverinsa yskäisi perääni. Ja tämän tytön äiti kulki vierellä mukana. En tiedä eikö huomaa vai mistä hemmetistä on kyse.

Mitään ei minun tietääkseni ole koskaan tapahtunut, että olisin itse vahingossa kävellyt päin tms. joka olisi ärsyttänyt. Yritän olla katsomatta heitä ja ohittaessa katson vain suoraan eteeni.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun kohtaan kiusaamista tuon ikäisiltä lapsilta mutta eka kerta että joku lapsi jatkaa sitä jopa kesälomien jälkeen.

Mussa ei ole mitään erityistä, ehkä olen vähän "runkun" näköinen, sellanen heikko rillipää. Olen entinen koulukiusattu ja mietin että näinkö ne uudetkin lapset vainuavat heikon ja kiusattavan luonteen.

Mielipiteitä? Muita kuin että olen vainoharhainen ja kuvittelen kaiken.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehoitan jo peiliinkin katsomaan.

Vierailija
62/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tosiaan ole mikään uusi uutinen, että lapset kiusaa aikuisia. Lapset jos ketkä osaavat olla julmia.

Mietin sitäkin että miksi en toisaalta saisi olla ruma runkku. Ei kai se ketään oikeuta ääneen minua haukkumaan tai systemaattisesti tuijottamaan kuin halpaa makkaraa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
64/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella huolissani, etta lapseni on saattanut vilkaista sinua päin. Lupaan ja vannon, ettei tämä tule koskaan toistumaan. Enhän halua missään tapauksessa, että tuo tyttö olisi osallisena sinun kurjuuteesi. Taidanpa laittaa tytön arestiin varmuuden vuoksi, koska kyllähän nyt 8 vuotiaan on pakko tajuta, että hän on yksin vastuussa kenen tahansa aikuisen mielenterveydestä.

Vierailija
65/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella huolissani, etta lapseni on saattanut vilkaista sinua päin. Lupaan ja vannon, ettei tämä tule koskaan toistumaan. Enhän halua missään tapauksessa, että tuo tyttö olisi osallisena sinun kurjuuteesi. Taidanpa laittaa tytön arestiin varmuuden vuoksi, koska kyllähän nyt 8 vuotiaan on pakko tajuta, että hän on yksin vastuussa kenen tahansa aikuisen mielenterveydestä.

Juuri tällaiset eivät osaa kasvattaa lapsiaan ja heidän kakaransa on ihan kahjoja!

Vierailija
66/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on käsittämätöntä, että luullaan, että tuon ikäiset eivät osaisi kiusata aikuista. Aivan varmasti osaavat! Omasta lapsuudesta ja nuoruudesta muistan näitä kakaroita, joita ei ilmeisesti osattu kasvattaa, ja kaikki olivat heidän kohteenaan. Lapset, nuoret, aikuiset, vanhukset, etenkin jos olit hieman poikkeava. Ei siihen paljoa tarvittu. Samassa taloyhtiössä asui mies, jolla oli tekojalka ja eikös näistä kakaroista ollut kivaa kävellä samalla tavalla kuin tuo mies.

Se nyt vaan on totuus, että tuollaisten vähättelevien vanhempien lapsista kasvaa tuollaisia kiusaajia. Onneksi näiden kiusaajien älylliset ominaisuudet eivät juurikaan muuhun riitä ja loppuelämä jääkin sitten melko köyhäksi.

Vierailija
67/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikuinen ihminen kiusaantuu lapsen tekemisistä, on se tarkoituksellista tai ei. Huhhuh, tuollaisen pitäisi sitten kasvattaa oma lapsi...

Minusta on käsittämätöntä, että luullaan, että tuon ikäiset eivät osaisi kiusata aikuista. Aivan varmasti osaavat! Omasta lapsuudesta ja nuoruudesta muistan näitä kakaroita, joita ei ilmeisesti osattu kasvattaa, ja kaikki olivat heidän kohteenaan. Lapset, nuoret, aikuiset, vanhukset, etenkin jos olit hieman poikkeava. Ei siihen paljoa tarvittu. Samassa taloyhtiössä asui mies, jolla oli tekojalka ja eikös näistä kakaroista ollut kivaa kävellä samalla tavalla kuin tuo mies.

Se nyt vaan on totuus, että tuollaisten vähättelevien vanhempien lapsista kasvaa tuollaisia kiusaajia. Onneksi näiden kiusaajien älylliset ominaisuudet eivät juurikaan muuhun riitä ja loppuelämä jääkin sitten melko köyhäksi.

Vierailija
68/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikuinen ihminen kiusaantuu lapsen tekemisistä, on se tarkoituksellista tai ei. Huhhuh, tuollaisen pitäisi sitten kasvattaa oma lapsi...

että kunnioittaa kaikkia ihmisiä. Ei kiusaa ketään, ei pilkkaa ketään... onhan se varmaan sinunkaltaisellesi ihmiselle aika mahdoton tehtävä.

Vierailija
69/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämäsi on helpompaa, jos opettelet kohtaamaan kiusaamisen pää pystyssä.

Vierailija
70/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ON se välimuoto

Vierailija
71/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katsos sellainen tasapainoinen välimuotokin kiusatuksi tulemisen ja kiusaajan välillä.

että kunnioittaa kaikkia ihmisiä. Ei kiusaa ketään, ei pilkkaa ketään... onhan se varmaan sinunkaltaisellesi ihmiselle aika mahdoton tehtävä.

Vierailija
72/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katsos sellainen tasapainoinen välimuotokin kiusatuksi tulemisen ja kiusaajan välillä.

Vierailija
73/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että se sattuu? Mitä väliä sillä on että kyseessä on lapsi? Kyseessä on ihminen, joka on inhottava ja joka kiusaa. Ihan sama minkä ikäinen tämä ääliö sattuu olemaan.

Vierailija
74/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ON se välimuoto

Monella uhrilla on ollut terve itsetunto, mutta systemaattinen kiusaaminen on sen tuhonnut.

Vierailija
75/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et myöskään tiedä onko minulla lapsia tai miten niitä kasvatan. Olen ihan oikeasti sitä mieltä mitä kirjoitin, mutta ilmeisesti nyt kaikki vaan on mielestäsi väärässä?

Oma elämäsi on helpompaa, jos opettelet kohtaamaan kiusaamisen pää pystyssä.

Vierailija
76/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et myöskään tiedä onko minulla lapsia tai miten niitä kasvatan. Olen ihan oikeasti sitä mieltä mitä kirjoitin, mutta ilmeisesti nyt kaikki vaan on mielestäsi väärässä?

Vierailija
77/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että näitä kiusaajia aina vaan riittää ja riittää. Kun eihän nyt lapsi VOI kiusata aikuista, ja sehän on uhrin oma vika, mitäs ottaa niin itseensä... Kamalaa.

Vierailija
78/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole tervepäistä heittäytyä kiusatun rooliin. Pelottaa millaisen koulukiusatun ap ja kaltaisensa kasvattavat.

Muistuu mieleeni kaksi tapausta joissa minua on lapset "kiusanneet". Toisella kertaa pojat olivat kaataneet pyörän pyöratielle ja toinen voivotteli surkeasti, kun pysähdyin kysymään tarvitsevatko apua, rähähtivät nauruun. Tietysti vähän suutahdin, mutta jälkeen päin olen ajatellut, että olisin ollut piilokamerassa tosi naurettava näky.

Toisella kertaa olin sovituskopissa selluliitteineni kokeilemassa hametta, viereisestä kopista alakautta katsoivat noin 10v sisko ja veli virnuillen, totesin lapsille, että onko tämä hyvä kun minusta tuntuu että on liian pieni, lapset noloina kyllä se on ihan hyvä ja häipyivät vähin äänin.

Vierailija
79/79 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavat, omat tekemiset, omat reagoimiset.

Ei se tietenkään ole helppoa tai aina oikein, mutta se on ainut joka toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi